Hey Amino'er. Jeg er en frisk ung dreng på 17, som brænder inderligt for at blive iværksætter. Jeg vil gerne i gang med noget Produktanmeldelser, prissammenligninger, eller måske bare skrive om diverse ting der interessere mig, til min hjemmeside. Hovedgrunden til dette, er at jeg gerne vil prøve mig ud på affiliate markedet. affiliate markedet lyder som en svær nød at knække hvis man står på bar bund som mig, og skal have en ordentlig hjemmeside med meget trafik. Men jeg er klar til at give det en skalle og prøve mig frem Lige pt. står jeg på bar bund og har ikke den fjerneste idé om hvad min side kunne omhandle, men prøver hele tiden at komme på idéer og undersøge diverse ting, så før eller siden må der vel ske noget :) Nogle gode råd til en ung iværksætter? Hvor jeg skal starte, hvor jeg skal købe mit domæne, hvilke affiliate programmer jeg skal bruge. I det hele taget bare hvordan jeg kommer i gang med dette projekt Tak på forhånd! |
Hej Kasper
Har lige set en tråd med en som gav en gratis e-bog med affiliate marketing fra nybegyndere..
- Emil