Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter og affiliate marketing

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 154
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er.

Jeg er en frisk ung dreng på 17, som brænder inderligt for at blive iværksætter.

Jeg vil gerne i gang med noget Produktanmeldelser, prissammenligninger, eller måske bare skrive om diverse ting der interessere mig, til min hjemmeside.

Hovedgrunden til dette, er at jeg gerne vil prøve mig ud på affiliate markedet.

affiliate markedet lyder som en svær nød at knække hvis man står på bar bund som mig, og skal have en ordentlig hjemmeside med meget trafik. Men jeg er klar til at give det en skalle og prøve mig frem

Lige pt. står jeg på bar bund og har ikke den fjerneste idé om hvad min side kunne omhandle, men prøver hele tiden at komme på idéer og undersøge diverse ting, så før eller siden må der vel ske noget :)

Nogle gode råd til en ung iværksætter? Hvor jeg skal starte, hvor jeg skal købe mit domæne, hvilke affiliate programmer jeg skal bruge. I det hele taget bare hvordan jeg kommer i gang med dette projekt

Tak på forhånd! Yes

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:54

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:57

Hejsa Kasper!

Jeg har selv gang i affiliate, og kender en del som også er meget erfarne indenfor det. Du kan eventuelt skrive en privat besked hvis du har brug for hjælp med noget, så skal jeg prøve at svare efter bedste evne.

Derudover kan jeg måske lære dig lidt grundlæggende omkring det at lave affiliate sider, hvis det kunne have din interesse.

Skriv en pm til mig hvis overnævnte har din interesse.

.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:01
du lyder lidt som mig da jeg startede.

som webhotel bruger jeg surftown. det er super nemt.

du kan få ideer til sidder ved at tjekke affiliate netværkenes kampanger. et bestemt produkt kunne man også lave en side om.

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:01
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:12

Hej Kasper!

Jeg er selv ung iværksætter på 16 år, og interesserer mig også meget for "affiliate-verdenen".

Mit forslag til dig er, at du bør starte med at sætte dig rigtig godt ind i, hvad det er du skal til at lave. Læs en masse indlæg på Amino omkring affiliate, læs på en masse affiliate-blogs og download de e-bøger, der allerede er blevet nævnt her i tråden.

Et godt råd er også, at du bør sætte dig ind i det basale SEO(Du kan læse lidt her). Sæt dig også gerne ind i det basale html(Du kan lære det her), da det er en klar fordel til når du skal begynde at lege med din side.

Når du så er kommet godt ind i stoffet, skal du til at finde ud af, hvad netop din side skal handle om. Find gerne en niche, der ikke er dækket. (Det vil være super), eller spørg dig selv: "Hvad interesserer jeg mig for?"
Begynd så at skriv indhold til din side, lav noget SEO, smid reklame på din side og så er det bare ellers om at fortsætte!

Du er meget velkommen til at skrive til mig, hvis du har spørgsmål! Så vil jeg gøre, hvad jeg kan for at besvare dem Wink

Held og lykke med det! Og husk, at det tager tid før pengene kommer til at rulle ind Wink

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 19:33

Tak for rådene Amino'er! det sætter jeg pris på Smile1

Jeg vil PM jer, når jeg lige får tid til det! Yes

PS. Jeg har besluttet mig for at bruge Wordpress da jeg har hørt mange gode ting om det, og det ikke skulle være så svært som Html og diverse andre programmerSkype-Giggle

Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:41

Hej Kasper

Du er også velkommen til at tilføje mig på skype: esorensendk - Du er ikke den første jeg har hjulpet :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 4. Sep 11
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 19:46

Jo tak det lyder jo skønt! :)

Skal lige have ordnet nogle ting, så kan vi finde ud af noget! Yes

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:48

Casper Lohse:

Hej Kasper,

Du kan passende kigge nærmere på disse gratis, danske E-bøger om emnet:

"Affiliate marketing for nybegyndere" af Dennis Kjærgaard

"Passiv indkomst på nettet" af Mikael fra AntPhilosophy.com

Held og lykke med det :-)

Sad selv og ville linke til disse 2 bøger, da jeg havde læst trådstarter :)

Til Kasper Højriis 

Er selv i gang med den fra AntPhilosophy.com.

Jeg vil i øvrigt sige at hvis du ikke har en ide til hvad du skal skrive om når du har læst fra side 9 til 14, så skal du ikke lave Affiliate Marketing. :)

Men det er jeg nu ret sikker på du har, havde selv de en ordentlig røvfuld ide'er efter at have læst det stykke, dog vidste jeg allerede hvad min kommende side skulle handle om, så brugte det ikke, men havde rigeligt med ide'er til mine næste mange sider.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)