Hej mikkel nej jeg roder stadig rundt i det for at finde den ultimative ide! |
lyst til at diskutere lidt ideer og inspiration kan du altid smide en PM
Selv igang med endnu flere sider og ideer :-)
Mikkel
Hej mikkel nej jeg roder stadig rundt i det for at finde den ultimative ide! |
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
lyst til at diskutere lidt ideer og inspiration kan du altid smide en PM Selv igang med endnu flere sider og ideer :-) Mikkel |
Jo tak Mikkel det lyder godt! |
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web
Hej Kasper! På min side om affiliateudbydere, kan du læse mere om de enkelte danske affiliatenetværk. Det kan måske give dig en bedre ide om, hvilke du skal tilmelde dig. Her er linket: affiliatenetvaerk.dk Held og lykke med det! mvh Henrik |
Hey Mikkel tak for svaret på mit indlæg Ville lige takke for at du står til rådighed, og smide en PM omkring min ide. Den bedste idé jeg har fundet frem til er 'Alt til huset' et sted hvor jeg vil skrive om mange nødvendige ting, nye ting, moderne ting, og hvad man kan bruge for at pifte sit hus op til en højere standard. Der kunne blive skrevet artikler om nye ting til huset, og det 'Man bare må have!' og derfra så sende trafikken videre fra min side, til de ting jeg nu skriver/reklamere for. Hvordan syntes du det lyder? Gerne ris og ros! Denne besked var ment som en PM til Mikkel! |
Hej Kasper. Affiliate marketing er genialt jeg lavede engang en pizzaguide med link til alle tilmeldte pizzariaer på Just-eat.dk. Da just-eat igennem tradedoubler længe har givet et procentsats på 4% af hver køb. Har også engang været med i en mobilside pga de store beløb teleselskaberne giver pr nye kunde. Der findes mange brancher man kan lave affiliate i og generere en stabil og nogle gange enorm indkomst. Så klø på med det. vær medlem af flere affiliate sites. OGSÅ UDLANDSKE. da mange af satserne variere fra site til site MESP |
Læs en masse e-bøger, som der ligger mange af på nettet. Fokusér specielt meget på SEO, og ellers prøv dig frem. Angående domæne vil jeg foreslå surftown. De er billige og fungerer godt, og hvis du er heldig kan du finde en rabat kode på google, jeg fik mit første års hosting + domæne for ca. 165 kr. hvilket normalt koster 500+
|
Mvh. Mathias
Ja vil prøve så godt jeg! |
Hej Kasper! Jeg har gode erfaringer med www.one.com og www.meebox.net. Mh Mikkel :-) |
Hej Kasper Jeg har sent dig et uddybende svar på PM :-) Mikkel |