Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke Danmark -

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person
Vi har lige fået 23 ministre uden erhvervserfaring. De fleste er gået lige ud fra universitetet og over i statsadministrationen, fagbevægelsen eller de politiske partier. Stort set ingen har prøvet at skabe en forretning. Flere ministre er lige holdt op med at få lommepenge fra mor og far. Flere har ingen uddannelse.
Hvordan i alverden vil de vide, hvordan Danmsrk skaffer sig mere velfærd baseret på større indtjening.

Det private erhvervsliv har ingen repræsentanter blandt ministrene.

Gud bevare Danmark.
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, sådan er det når demokratiet styrer...

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Javel, Hr. Minister.

Vores håb ligger hos embedsmændene.

Der må være en del ansvarlige ledere/direktører i større virksomheder, som er blevet endnu mere nervøse for fremtiden.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Lad nu være med at male fanden på væggen før de har fået en chance til at vise hvad de kan og vil.

Samme holdning har jeg haft hver gang der har været valg - Det syntes jeg man skylder demokratiet.

Fred på Jord. 

Mvh. John.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Åhr så galt er det vist ikke Uffe Elbæk har da vist en form for erhvervserfaring;) Og at skatteministeren er blank som en nykøbt notesbog er vi da snart ved at være vant til.

Men jo - det problem du skitserer, er generelt for hele det nyvalgte folketing - jeg tror det var lidt over en trediedel, der har mindre end fem år erhvervserfaring i bagagen og antallet af "professionelle poltikere" er stærkt stigende.

Det kan i værste fald betyde, at Christiansborgs indbyggere får svært ved at forstå "den virkelige verden" og ved at gennemskue konsekvenserne af de lovforslag, de gennemfører. På den anden side set er der i min optik ikke noget, der tyder på, at en fortid som hjemmehjælper gør den store gavn;)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:

Lad nu være med at male fanden på væggen før de har fået en chance til at vise hvad de kan og vil.

Nemlig... :)...

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De kan ihvertfald ikke gøre det værre end de sidste 10 års ministre.

De er allerede godt på vej, afskaffelse af multimedieskatten (som en "liberal" regering indførte) er perfekt for os iværksættere, en forhøjelse af topskatte-grænsen og regeringsgrundlaget ser indtil videre fornuftigt nok, så der er nok nogle der skal spise nogle skovsnegle og tage det roligt. Det kan være I bliver overrasket.

Det er jo ikke første gang at vi har fået et socialdemokratisk statsminister, og sidst gik det da godt nok. Såvidt jeg ved gik Danmark ikke konkurs. :)

Kommer snart...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Se positivt på det.. Der går kortere tid før befolkningen finder ud af de ikke kan løse opgaven for Danmark og så kan det være Liberal alliance vokser yderligere. Man kan jo altid håbe :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

længe leve demokratiet og hver glad for vi fik lov og stemme og at vi ikke boet i et land uden valg .

jeg ville ikke være glad vis  der kun var en der bestemmer i Danmark Smile og vi ikke kunne stemme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 5 person

Åh ja, Danmark er et forfærdeligt land at bo i! Det kan jeg godt se. Og nu bliver det endnu værre! Jamen hvad bliver det næste? Lightning

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)