Jeg er igang med at arbejde på et projekt sammen med en ven, som udarbejdes i faget innovation på HHX.
Vi har tænkt os at sælge en bestemt kategori af mad i store mængder, til en bestemt målgruppe, distribueret igennem en planlagt række steder (vil ikke komme/afsløre idéen nærmere)
Mit spørgsmål er: Findes der catering firmaer, hvor det er muligt at få leveret en bestemt kategori af mad - i store mængder, som udelukkende har til formål at videresælge ?
- Jeg har selv forsøgt at foretage en research for at få svar på mit spørgsmål, men jeg kan ikke selv finde nogle catering firmaer, som pt. leverer i store mængder.
Mit spørgsmål er: Findes der catering firmaer, hvor det er muligt at få leveret en bestemt kategori af mad - i store mængder, som udelukkende har til formål at videresælge ?
- Jeg har selv forsøgt at foretage en research for at få svar på mit spørgsmål, men jeg kan ikke selv finde nogle catering firmaer, som pt. leverer i store mængder.
Idet du skriver at du ikke vil nærmere ind på, hvilken type mad det skal være, er det en smule svært at svare på.
Som en anden her i tråden også er inde på, leverer catering-virksomheder udelukkende mad, der er klar til servering...så hvis det skal være halvfærdige retter, så skal i nok lede andre steder.