Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

catering mad til videre salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er igang med at arbejde på et projekt sammen med en ven, som udarbejdes i faget innovation på HHX.

Vi har tænkt os at sælge en bestemt kategori af mad i store mængder, til en bestemt målgruppe, distribueret igennem en planlagt række steder (vil ikke komme/afsløre idéen nærmere)

Mit spørgsmål er:
Findes der catering firmaer, hvor det er muligt at få leveret en bestemt kategori af mad - i store mængder, som udelukkende har til formål at videresælge ?

- Jeg har selv forsøgt at foretage en research for at få svar på mit spørgsmål, men jeg kan ikke selv finde nogle catering firmaer, som pt. leverer i store mængder. 

Mvh.

Morten

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 18:04

Er du sikker på det er catering?

Er det ikke tale om "eget varemärke"  inden for födevare ?

Så er det bedste nok at få fat i virksomhed indenfor födevare industrien som kan producere produktet efter dine anvisninger.

Altså om det nu er biksemad i ska sälge så ska i havde fat i firma der laver biksemad.

Ikke et catering firma der tilbereder biksemaden 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 19:18

Morten:

Mit spørgsmål er:
Findes der catering firmaer, hvor det er muligt at få leveret en bestemt kategori af mad - i store mængder, som udelukkende har til formål at videresælge ?

- Jeg har selv forsøgt at foretage en research for at få svar på mit spørgsmål, men jeg kan ikke selv finde nogle catering firmaer, som pt. leverer i store mængder. 

Idet du skriver at du ikke vil nærmere ind på, hvilken type mad det skal være, er det en smule svært at svare på.

Som en anden her i tråden også er inde på, leverer catering-virksomheder udelukkende mad, der er klar til servering...så hvis det skal være halvfærdige retter, så skal i nok lede andre steder.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 06:08

For lige at slå det fast, da Michael's beskrivelse kan virke lidt forvirrende med sætningne "Ikke et catering firma der tilbereder biksemaden" 

Et catering firma laver mad, anretter og gør det klart til at spise. 

Hvis du skal bruge halv-fabrika/færdigretter/produkter der skal tilbederes først, så skal du have fat i en produktionsvirksomhed. 

Jeg sender dig i øvrigt lige en PM.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:49

Der er masser der gør det og også et par stykker på vej ind i Danmark.

Men lige nu er der BC. Abc, hørkam, silkeborgslagteren m.fl ;-)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:53

Der findes masser af firmaer - du skal nok søge på fødevareproducent frem for catering.

Men vær opmærksom på, at der stilles masser af krav til lokaler, opbevaring mv. til det firma der køber varerne.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:27

Jimmi :

Der er masser der gør det og også et par stykker på vej ind i Danmark.

Men lige nu er der BC. Abc, hørkam, silkeborgslagteren m.fl ;-)

Nu fik jeg læse tråden igen, hvis han mener grossister, så ja dem er der massere af! Både cash&carry og delivery.

Inco, Metro, Hørkram, AB catering, BC catering, Dagrofa m.m.

Fra Rødovre
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:12

Mange tak for responsen ! Og mange tak for alle "virksomheds forslagene"

Jeg tror, at jeg har forstået pointen nu, og dermed også, at jeg skal have fat i en "producent" og ikke noget i catering branchen.

Og ja det er nok mere noget halvfabrikata jeg (min gruppe skal have fat i)

- TAK FOR HJÆLPEN !

Vh.

Morten

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:23

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)