Hej Skotten,
Jeg har rent faktisk udviklet lige netop det du mangler, og ikke nok med det - det er udviklet i Wordpress:
Indtil videre kan du se et eksempel på en fungerende side som kører på mit system her
www.luxusdeal.dk
jeg startede egentlig ud me at udarbejde det til mit eget brug på www.spotondeal.dk men efter endt udvikling, måtte jeg sande at det krævede et større markedsføringsbudget eller samarbejde som jeg ikke kunne etablere, så heldigvis for mig fik jeg et tilbud om at sælge det til www.spot.dk som ejes af JP/Politikens hus.
Du skal forvente at det koster 10.000 hos mig for softwaren hertil kommer der et (unikt design) du skal have udarbejdet, med mindre du kan bruge en af de 2 standard skabeloner/Themes jeg har lavet til formålet.
i systemet er der tænkt på følgende;
Shops/Butikker
Deals tilknyttet butikker
Statistik-deals-butikker-trafik
Affiliate hvad angår forbrugerne (Inviter venner og tjen penge)
Indløsningsprocent af solgte deals
Epay/Paypal integration
Betaling til shopejere/dealejere via betalingsgateways
Rss driven feeds (hvilket betyder du kan samarbejde på tværs af andre lignende udbydere) og samtidig sende dit feed til en ekstern email nyheds tjeneste som så sender de daglige mails til dine brugere - et eksempel på en sådanne tjeneste kunne være www.mailchimp.com
JA ganske kort fortalt systemet rummer et hav af muligheder og vil være meget nemmere at gennemgå, hvis du skulle være interesseret i at kigge nærmere på det!
Hav en dejlig dag ;-)