Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside - hvordan og hvilket program?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ellers som udgangspunkt det er en forholdsvis simpel side, som 'kun' består af en forside, tidligere solgte varer, og så en masse 'om os' 'Q&A' osv.

Derudover skal der naturligvis også være et betalingssystem, men det regner jeg med dem jeg køber det system hos kan hjælpe mig med. Derudover skal der også være et auto-mail system der sender en bekræftigelse på købet ud.

Tilmeldt 3. Oct 11
Skrevet kl. 11:45

Som udgangspunkt virker artisteer som et simpelt program jeg vil kunne overskue. Hvad siger i andre til det, er det noget jeg kan bruge?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:05

Hej Skotten.

Umiddelbart lyder WordPress som den oplagte løsning til dig.

Det er brugervenligt og der findes en lang række (ofte gratis) plugins, som kan installeres med et par museklik.

Du kommer nok ikke uden om at rode lidt med koden selv, men ift. at skulle lære alt omkring HTML og databaser fra bunden af, så får du mildest talt en del foræret ved at vælge WordPress.

Mvh Troels.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:25

Planlægger du at konkurrere med Groupon og Sweetdeal? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:19

Wordpress er et rigtig godt valg hvis du skal lave en forholdsvis simpel hjemmeside som er til at bruge i hverdagen :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 3. Oct 11
Skrevet kl. 20:22

Jeg prøver at sætte mig ind i wordpress, og ser nogle af de videoer der tidligere blev linket til om HTML. For at svare den nysgerrige sjæl, så er min plan ikke at konkurrere med groupon og sweatdeal, det har jeg hverken kapitalen eller mediebureauet i ryggen til. Derimod vil jeg lave en virksomhed der benytter sig af samme grundliggende forretningskoncept, holder kortene lidt tæt til kroppen lige pt., men lover at smide et link når jeg får det op at stå. :)

Tusind tak for de mange og hurtige svar! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:48

kunne også bruge en købe versioner af wordpress jobpress kunne nok klare dette , den koster dog kroner , men efterfølgende rimelige OK efter det skriver dine krav er '

I købe version er betaling og alt er opstart efter hvad jeg læser dine krav er.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 22:30

Hej Skotten,

Jeg har rent faktisk udviklet lige netop det du mangler, og ikke nok med det - det er udviklet i Wordpress:

Indtil videre kan du se et eksempel på en fungerende side som kører på mit system her

www.luxusdeal.dk

jeg startede egentlig ud me at udarbejde det til mit eget brug på www.spotondeal.dk men efter endt udvikling, måtte jeg sande at det krævede et større markedsføringsbudget eller samarbejde som jeg ikke kunne etablere, så heldigvis for mig fik jeg et tilbud om at sælge det til www.spot.dk som ejes af JP/Politikens hus.

Du skal forvente at det koster 10.000 hos mig for softwaren hertil kommer der et (unikt design) du skal have udarbejdet, med mindre du kan bruge en af de 2 standard skabeloner/Themes jeg har lavet til formålet.

i systemet er der tænkt på følgende;

Shops/Butikker

Deals tilknyttet butikker

Statistik-deals-butikker-trafik

Affiliate hvad angår forbrugerne (Inviter venner og tjen penge)

Indløsningsprocent af solgte deals

Epay/Paypal integration 

Betaling til shopejere/dealejere via betalingsgateways

Rss driven feeds (hvilket betyder du kan samarbejde på tværs af andre lignende udbydere) og samtidig sende dit feed til en ekstern email nyheds tjeneste som så sender de daglige mails til dine brugere - et eksempel på en sådanne tjeneste kunne være www.mailchimp.com

JA ganske kort fortalt systemet rummer et hav af muligheder og vil være meget nemmere at gennemgå, hvis du skulle være interesseret i at kigge nærmere på det!

Hav en dejlig dag ;-)

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:50

Hej Fyrster

Jeg søger en person, som kan hjælpe mig med lignende koncept. Kan du hjælpe?

Hav en god aften :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 22:49

Ja det kan jeg godt - du kan sende mig en mail på info@itfabrik.dk -så kan vi tage den derfra

God weekend

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)