Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hjemmeside - hvordan og hvilket program?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt novice omkring at lave hjemmesider, men jeg har alligevel kastet mig ud i et projekt. Derfor vil jeg høre nogle der selv har stået i en lignende situation, eller som har viden indenfor området, om hvordan i mener jeg kan komme igang. Hvilke programmer er gode/lette at bruge?

På forhånd tak ! :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:02

Hej!

Jeg vil gerne anbefale dig en side jeg har været med til at starte op:

Lav din egen hjemmeside

her finder du alt hvad du behøver for at komme igang med at lave din egen hjemmeside...

Vi tilbyder over 80 gratis danske video vejledninger i at lave hjemmesider, så det er bare med at komme igang ;)

Held og lykke med dit projekt!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 3. Oct 11
Skrevet kl. 11:12

Tak for det, som udgangspunkt synes jeg hele programmerings delen er uoverskuelig, men selvfølgelig noget jeg bør sætte mig ind i. Tænker bare at der må findes nogle programmer der programmerer for mig, hvor jeg 'bare' designer siden?

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 11:15

Hej Skotten,

Jo det findes sådan nogle programmer, problemet i dem er at den kode som bliver lavet er mere eller mindre ubrugelig og du vil komme længere ved at lære og kode et design op og integrere det i wordpress ellers så betale dig fra det - nu om dage er det ikke noget som er vandvittigt dyrt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:20

Ja, hvis du ikke vil kode det hele i hånden som man siger, så skal du nok hen og kigge på CMS systemer som wordpress og joomla...Her er det dog også rart at kunne lidt HTML og CSS, hvis du engang skal hen og rette lidt i koderne bag systemerne...

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 11:21

Blogs:

Wordpress, drupal, joomla.

Forum:

vbulletin, phpbb, social engine

Linkkatalog:

hubdir, link directory,

:)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 3. Oct 11
Skrevet kl. 11:23

Hjemmesiden skal meget kort sagt fungere ligesom groupon.dk, sweetdeal.dk osv. Derfor skal der hele tiden foretages en masse opdateringer, og hjemmesiden skal derfor i et eller andet omfang fungere som en skabelon hvor et nyt produkt kan sættes ind forholdsvist simpelt.

Men der er vel ikke andet for end at begynde læringprocessen med det samme. Jeg har lige downloaded adobe dreamweaver, for at se om dette vil være noget jeg kan bruge.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:25

Hej Skotten

Let og overskueligt bliver det med Wordpress. Som er et CMS system. Der kan du hente free temaer, f.eks på trytheme.

Ellers skal du gå ud og købe Artisteer, som er til den person der ikke har designet før. MEGET LET!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 11:25

Jeg kan stærkt anbefale dig at betale for et guldmedlemskab hos danielbahl.dk.

Han er super dygtig til at forklare/lære fra sig, samtidig tager han dig hele vejen fra basic html til avanceret php/mysql

Mvh Peter

Dbh Peter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 11:26

Hmmm...de sider du nævner der er ret store og omfattende...tvivler på at du kan lære at lave det selv i f.eks dreamweaver...jeg vill sætte mig ind i joomla eller drupal istedet og så lære lidt php og mysql ved siden af !

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)