Mit navn er Kim Lauritsen. Jeg er uddannet jurist og har herudover mere end 10 års erfaring med salg og salgsledelse i større virksomheder som Cybercity, BRFKredit og JP/Politikens Hus. Jeg arbejder på at lancere et nyt online koncept i Danmark og senere internationalt. Konceptet retter sig mod et forretningsområde, som jeg har stor erfaring inden for. Et forretningsområde hvor der årligt bliver omsat for adskillige milliarder alene i Danmark. Det bærende element i mit forretningskoncept er et online værktøj, der hovedsageligt består af en onlinehandelsplatform, hvor virksomheder kan sætte deres behov for en specifik "service" i udbud, så leverandørerne af denne "service" kan byde ind på opgaven og løbende ændre deres bud i takt med at andre underbyder dem. Budene vil bestå af mere end blot pris, hvorfor der skal være mulighed for at ændre mere end en af faktorerne i buddet. Hjemmesiden skal således indeholde en form for omvendt auktionsmodul og samtidig have de funktioner man finder på sociale netværk, dvs. en profilbeskrivelse til hver bruger, en intern mailbox mv. Dette indebærer at der skal programmeres/udvikles en temmelig kompleks webapplikation/hjemmeside. Jeg besidder dog ingen kompetencer inden for programmering og webudvikling. Jeg søger derfor en seriøs og erfaren webudvikler, der er interesseret i at blive en del af et nyt og måske (forhåbentligt) succesfuldt forretningskoncept. Opgaven vil for det første være at udvikle hjemmesiden og efterfølgende at stå for vedligeholdelse og videreudvikling når det er nødvendigt. For at udvikle webapplikationen kræves der omfattende erfaring med databaseprogrammering, hvorfor det er nødvendigt at kunne arbejde i MS SQL og .Net. Jeg har udarbejdet en detaljeret kravspecifikation, der vil ligge til grund for udviklingsarbejdet, men som samtidig skal anses som et ”working document” da jeg ved udarbejdelse af kravspecifikationen har beskrevet mine ønsker til hjemmesiden, uden at have kendskab til hvad der kan lade sig gøre og om der er smartere løsninger end de beskrevne. En vigtig del af arbejdet for min samarbejdspartner vil derfor også være at tage kritisk stilling til de ting jeg har skrevet og ikke blot lave det der står skrevet. Mht. aflønning ønsker jeg en aftale der indebærer en kontant betaling for udviklingen af hjemmesiden samt en ejerandel af virksomheden. Jeg forventer derfor ikke at du skal arbejde gratis, men omvendt skal den kontante del afspejle at man også opnår en ejerandel. Jeg har udover kravspecifikationen udarbejdet en detaljeret forretningsplan, der giver interesserede potentielle samarbejdspartnere mulighed for at overveje deres interesse i projektet. Begge dokumenter fremsender jeg gerne når tiden er moden til det. Har du de beskrevne kompetencer og tid og lyst til at kaste dig ud i et nyt projekt hører jeg gerne fra dig. Du skal være indstillet på at vise referencer og at jeg tjekker disse inden et samarbejde. Jeg har tidligere spildt en masse penge på en her fra Amino, og den fejltagelse vil jeg gerne undgå at gentage. Jeg er selvfølgelig indstillet på at du også tjekker mine referencer. Jeg ser frem til at høre fra min fremtidige forretningspartner. Med venlig hilsen Kim Lauritsen |
Hej Kim
Jeg har lige sendt dig en PB :-) Glæder mig til at høre fra dig.
Mvh
Jens