Mit navn er Kim Lauritsen. Jeg er uddannet jurist og har herudover mere end 10 års erfaring med salg og salgsledelse i større virksomheder som Cybercity, BRFKredit og JP/Politikens Hus. Jeg arbejder på at lancere et nyt online koncept i Danmark og senere internationalt. Konceptet retter sig mod et forretningsområde, som jeg har stor erfaring inden for. Et forretningsområde hvor der årligt bliver omsat for adskillige milliarder alene i Danmark. Det bærende element i mit forretningskoncept er et online værktøj, der hovedsageligt består af en onlinehandelsplatform, hvor virksomheder kan sætte deres behov for en specifik "service" i udbud, så leverandørerne af denne "service" kan byde ind på opgaven og løbende ændre deres bud i takt med at andre underbyder dem. Budene vil bestå af mere end blot pris, hvorfor der skal være mulighed for at ændre mere end en af faktorerne i buddet. Hjemmesiden skal således indeholde en form for omvendt auktionsmodul og samtidig have de funktioner man finder på sociale netværk, dvs. en profilbeskrivelse til hver bruger, en intern mailbox mv. Dette indebærer at der skal programmeres/udvikles en temmelig kompleks webapplikation/hjemmeside. Jeg besidder dog ingen kompetencer inden for programmering og webudvikling. Jeg søger derfor en seriøs og erfaren webudvikler, der er interesseret i at blive en del af et nyt og måske (forhåbentligt) succesfuldt forretningskoncept. Opgaven vil for det første være at udvikle hjemmesiden og efterfølgende at stå for vedligeholdelse og videreudvikling når det er nødvendigt. For at udvikle webapplikationen kræves der omfattende erfaring med databaseprogrammering, hvorfor det er nødvendigt at kunne arbejde i MS SQL og .Net. Jeg har udarbejdet en detaljeret kravspecifikation, der vil ligge til grund for udviklingsarbejdet, men som samtidig skal anses som et ”working document” da jeg ved udarbejdelse af kravspecifikationen har beskrevet mine ønsker til hjemmesiden, uden at have kendskab til hvad der kan lade sig gø