Jeg udbyder SEO Master Class - men det er et lidt længere og mere omfattende forløb. Du kan læse mere om det her:
http://masterclass.demib.dk Der åbner nyt hold til januar 2012
Jeg deltager på Mikkels kursus som slutter til jul. Det er et dyrt, men også et rigtig godt kursus.
Efter min mening startet kurset der hvor de fleste danske hjemmesider og billige SEO bøger slutter. Dermed sagt mener jeg at kurset ikke er et begynderkursus.
Jeg skal på onsdag til møde med en større dansk virksomhed med afdelinger over hele landet. De skal have lavet søgemaskineoptimering på deres sites.
Dette møde var ikke kommet i stand hvis jeg ikke havde været på dette kursus. Jeg har nemlig ikke de store referencer at fremvise. Et problem som mange nystartede virksomheder har.
Jeg har derfor snyltet på Mikkels navn på den måde, at jeg fortalte om hvad jeg kunne og i mangel på autoriserede kurser har valgt Mikkels hold. Om de har lavet en søgning på kurset eller ej, ved jeg ikke, men jeg tror det har hjulpet mig.
Et andet sted jeg bliver klogere er Thomas Rosenstands bog og forum e-universe.dk
Venlig hilsen
Finn