Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo Kursus?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg udbyder SEO Master Class - men det er et lidt længere og mere omfattende forløb. Du kan læse mere om det her: http://masterclass.demib.dk Der åbner nyt hold til januar 2012

Det kan jeg varmt anbefale at deltage i, selvom jeg endnu ikke selv har haft råd til at være med, endnu.

Fordi bare det at der står Mikkel Demib på det er et kvalitets stempel. 

og nej jeg får hverken kommision for at anbefale hr. Demib eller er i gang med at farve min tunge brun :-)

Det er stame også dyrt for et kursus.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:21

trymeOUT:
Det er stame også dyrt for et kursus.

Viden koster. Især hvis det skal komme fra de "rigtige" steder. Hvis ikke staten betalte vores universitetsuddannelser, så gætter jeg på, at det også vil være dyrt. Jeg så at CBS tog lidt under 30.000 kr. for et valgfag i sommerferien, hvis man ikke er tilknyttet et universitet. Sådan et kursus løber vidst nok over 3 uger med en skriftlig rapport og bedømmelse til sidst.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:27

Emil det er fordi som jeg lige har læst mig frem til så er det ikke blot et kursus Demib tilbud, men en slags seo uddannelse...

- Emil

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:30

Nesuz:
opper lige, synes ikke lige at mikkels tilbud er noget for lige nu

Hej Nesuz,

Jeg vil bede dig om at lade være med at "bumpe" tråden. Der er mange andre måder at få tråden fremvist på igen, du kan f.eks. komme med uddybende spørgsmål, eller fortælle hvad du har gjort sidst for at finde en løsning og hvorfor det ikke har virket.

Har du kigget på de kurser der kommer frem ved en søgning på Google?
http://www.google.dk/search?gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=seo+kurser

Selv har jeg stor glæde af Thomas Rosenstands skole i søgemaskineoptimering, måske er det en vej du kan gå.

/Brian

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:31

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:31

trymeOUT:

Emil det er fordi som jeg lige har læst mig frem til så er det ikke blot et kursus Demib tilbud, men en slags seo uddannelse...

- Emil

Samt support og materiale. 

Kurser er jo uddannelse :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:51

Emil:

trymeOUT:

- Emil

Samt support og materiale. 

Kurser er jo uddannelse :-)

Nej det er det bestemt ikke :-) Et kursus i El giver dig ikke retten til at skifte en stikkontakt.

Hilsen Elektrikkeren :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:53

trymeOUT:
Nej det er det bestemt ikke :-) Et kursus i El giver dig ikke retten til at skifte en stikkontakt

Du blander vist noget sammen der. Der findes ingen officielle autorisationer indenfor SEO, som det iøvrigt også gælder indenfor rigtig mange fagområder. Det gør der indenfor elektrikker området, og derfor er der forskel på om du har en godkendt elektrikker uddannelse eller det du kalder et kursus.

Indenfor SEO, og de fleste andre kreative fag, er det omfanget og formen der er afgørende for om man kan kalde det et "kursus" eller en "uddannelse. En SEO Uddannelse som den jeg tilbyder er et omfattende forløb der strækker sig over 6 måneder og inkluderer undervisning i alle fagets mange aspekter. Det ER en uddannelse - ikke et kursus.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 18:24

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg udbyder SEO Master Class - men det er et lidt længere og mere omfattende forløb. Du kan læse mere om det her: http://masterclass.demib.dk Der åbner nyt hold til januar 2012

Jeg deltager på Mikkels kursus som slutter til jul. Det er et dyrt, men også et rigtig godt kursus.

Efter min mening startet kurset der hvor de fleste danske hjemmesider og billige SEO bøger slutter. Dermed sagt mener jeg at kurset ikke er et begynderkursus.

Jeg skal på onsdag til møde med en større dansk virksomhed med afdelinger over hele landet. De skal have lavet søgemaskineoptimering på deres sites.

Dette møde var ikke kommet i stand hvis jeg ikke havde været på dette kursus. Jeg har nemlig ikke de store referencer at fremvise. Et problem som mange nystartede virksomheder har.
Jeg har derfor snyltet på Mikkels navn på den måde, at jeg fortalte om hvad jeg kunne og i mangel på autoriserede kurser har valgt Mikkels hold. Om de har lavet en søgning på kurset eller ej, ved jeg ikke, men jeg tror det har hjulpet mig.

Et andet sted jeg bliver klogere er Thomas Rosenstands bog og forum e-universe.dk

Venlig hilsen

Finn

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)