Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO opgave - Hjælp en amino

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle amino'er!

Jeg har en skole opgave hvor jeg skal besvare nogle spørgsmål dybdegående, og jeg har på fornemmelsen at der er nogle herinde der kunne hjælpe. Det ville ihvertfald være lækkert!

Spørgsmålene skal så vidt muligt besvares dybdegående, men alle svar modtages med glæde! jeg vil bruge jeres svar til inspiration til opgaven, på forhånd tusinde tak for hjælpen!

1) Redegøre for begrebet søgemaskineoptimering(SEO).

2) Analyser eksempler i anvendelsen af SEO i de sociale medier

3) Diskuter hvorvidt søgemaskineoptimering kan påvirke købsadfærd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 17:45
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:33

Hvor meget skal skrives forklares om emmer 

Trust rank relevante sider både aldre , hvem får links fra og hvilken sider tæller , en side med 123side på suddomæne har mindre værdi end en artiklen på  politien.dk da den har en højere en højere trustrank 

opdatere på side

give billeder titler tags 

give titler på alle sider forskellige unikke

lav interne links links hver gang til en sider omhandler dit kerne ord til en side der omhandler dette emme den side starter med h1

lav videoer på side findes google video søgning 

social aktive ja findes mange måder bloggen på egen siden og debattere med folk på egen side , få startet egn forum , hver aktive facebook twitter og andre steder dog husk man kan sagtens skabe social egen side , det giver også at siden bliver yderste aktive ligesom amino.dk google kommer tit forbi 

søgeord optimering som brand kan gøres ved at forklare sit produkt på internet gentagene gange og udseende artikler , derved kan påvirke købsadfærd vis du har forklaret vis du har kørt et positive optimering og giver en viden hvor du aktive har lavet noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:38

frederik fisker:

Godaften alle amino'er!

Jeg har en skole opgave hvor jeg skal besvare nogle spørgsmål dybdegående, og jeg har på fornemmelsen at der er nogle herinde der kunne hjælpe. Det ville ihvertfald være lækkert!

Spørgsmålene skal så vidt muligt besvares dybdegående, men alle svar modtages med glæde! jeg vil bruge jeres svar til inspiration til opgaven, på forhånd tusinde tak for hjælpen!

1) Redegøre for begrebet søgemaskineoptimering(SEO).

2) Analyser eksempler i anvendelsen af SEO i de sociale medier

3) Diskuter hvorvidt søgemaskineoptimering kan påvirke købsadfærd.

Hey Frederik..

Ikke for at være en sur gammel nar.. Men!

Du skriver at det er en skole opgave, burde du så ikke klare opgaven selv?  For i øjeblikket hopper du over hvor gærdet er lavest. Emnet SEO er så udbredt, der er så meget information om det på nettet at det næsten er umuligt at gå ind på en side og ikke falde over ordet SEO.. Har du brugt din bedste ven Google til at søge lidt på?

http://www.seotips.dk/hvad-er-seo/  <- en af de første links på google når du søger på: "Hvad er seo?"

Held og lykke med opgaven.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)