Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide til start af virksomhed som umyndig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Go'morgen - eller hvad man nu skal sige på disse tider.

De seneste knap 30 dage har jeg valgt, at satse meget på min egen (pro tempore uregistrede) virksomhed, og vi/jeg er knap 9.000 kroner i omsætningen væk, fra at nå det gyldne beløb på 50.000 DKK i omsætning.

Fra noget tid siden læste jeg én længere guide omkring opstart af en enkeltmandsvirksomhed som umyndig, som gennemgik det juridiske, økonomisk og meget mere, men jeg kan simpelthen ikke huske hvem, hvad, hvor ang. den e-bog dér.

Derfor, kender I - og I så fald bedes I linke til - én eller flere e-bøger/guides som gennemgår opstart af virksomheder ( og helst enkeltmandsvirksomheder) som umyndig.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Slet ingen, der kan komme i tanke om en guide, jeg kunne nytte af ? ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Hej Magnus.

Jeg er selv ved at lave firma. Det er ikke nogen guide. Jeg ringet ind til dem og sport om hvad jeg skal sende ind til dem.

Nu sider jeg så og laver det og sender det til dem imorgen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Hej.

Jeg har skam helt styr på hvad jeg skal sende ind m.m, jeg mangler bare en guide, som er iværksætter eller nogen, har skrevet, hvorpå jeg kan få 110% styr på alt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50

Billigstewebhosting.dk:

Hej Magnus.

Jeg er selv ved at lave firma. Det er ikke nogen guide. Jeg ringet ind til dem og sport om hvad jeg skal sende ind til dem.

Nu sider jeg så og laver det og sender det til dem imorgen.

Hvor har du ellers fået din information ang. stiftelse af en enkeltmandsvirksomhed som umyndig?
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:00

Hej Magnus,

Jeg arbejde på at lave en guide til hvordan man starter op som umyndig, men der går lidt endnu end den er helt færdig, Jeg startede selv som 16 årig, og det var ikke nemt. :) men alt held og lykke og tålmodighed.

Vh. Jakub Slusarek

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)