Så er min hjemmeside med billig voks ved at være færdig efter meget langt tid. |
Synes næsten du mangler et logo eller lignende i toppen af siden.
Så er min hjemmeside med billig voks ved at være færdig efter meget langt tid. |
.
Synes næsten du mangler et logo eller lignende i toppen af siden. |
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
mere tekst omkring produkter søge muligheder man kan sætte hvad er billigste , hvad har hvilken dufte , herre voks mest og kvinde voks , sådan kan man opstille det mere brugbart på siden lidt i logo hvor det omhandler voks |
Hej igen Jonathan. Som jeg kort skrev igennem chatten på din side bør du overveje at få noget dynamisk indhold på din forside, i stedet for at linke til "Om os" siden. Du forsvarede ved, at det var for, at man skulle kunne få et godt overblik. Det er jeg helt enig i, men når du har domænet "voks-siden.dk" så tror jeg virkelig ikke, at der er meget at gå fejl af. Stil dig selv følgende spørgsmål: Er det let at finde ud af hvad siden handler om? Er det let at navigere rundt på siden? Jeg synes du bør overveje at inddele dine forskellige vokstyper andeledes. Lad mig give dig et eksempel. Jeg benytter selv voks dagligt, men ærlig talt har jeg ingen forstand på, om jeg skal bruge "beach-gum", "extreme" osv. osv. osv. Hvad med en guide der rådgiver om hvilken type voks du bør benytte? Måske burde du også udvide sortimentet eller gøre det klart at du kun 'forhandler' ID-voks. |
Hjemmesiden ser ret så tomt ud og derved også giver den det udtryk at den ikke er færdig.. Du mangler et tiltrækkende logo, mere information på siden om både produkterne samt din virksomhed. En god ide vil være at lave et bedre "menu" over dine produkter, måske sammenlignings side.. For i øjeblikket har du bare nogle navne billeder og et link hvor du sender dine kunder videre til selve forbrugeren som sælge dem.. Der er en del som kan forbedres. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Super dejligt med en masse feedback hvor jeg kan gøre siden bedre. Begynder med det samme med at lave den lidt om så den er bedre og matcher de gode tips jeg har her i tråden. håber nogle andre der ude også kan give lidt feedback! |
.
Hvor er den live chat henne? Noget er stadig på engelsk. Klikker man på banner kommer man til "Om Os" og ikke forsiden. - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
I nederste højre hjørne |
kedelig og trist side Den virker ikke troværdig og logo mangler. |