Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konveteringsporing virker ikke i adwords . .

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg kan se at min Scannet webshop1 gruppe er blevet slettet her på Amino, så jeg spørger lige i det åbne forum - måske er der nogen der kan hjælpe.

Min konverteringssporing i adwords stemmer ikke overens med salgsporing i Google Analyties. Det har den faktisk aldrig gjort, men nu virker min salgssporing endelig i Google Analyties og ikke i min Adwords. Den har indtil et par måneder virket i adwords, men ikke i GA.

Kan fx. at se der har været 40 salg via adwords i min Google Analyties, men på salgsporingen i adwords tæller den kun 20 salg. Er der andre med en Scannet websop1 der har oplevet dette eller nogen der har nogen erfaring med dette?

 

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Tak for dit svar.

Jeg har læst indlægget, men mit problem er bare 'modsat' da jeg fx. har dobbelt så mange salg i GA end i adwords. Og desuden er min adwords konto kædet sammen med min GA - så det må være et Scannet webshop1 problem. Jeg har også skrevet til dem, så jeg håber at de kan løse det. 

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, nu har Scannet webshop1 jo desværre ikke verdens bedste ry, når det kommer til GA og tracking generelt. Men håber det lykkes!

...og du er sikker på, at din Google AdWords salgssporingskode ligger det korrekte sted?

Johannes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)