Kæresten og jeg på snart 22 mangler et sted at være, da vi uheldigvis er blevet smidt ud af forældrene pga de vil flytte ud i noget mindre og billigere ... derfor har ingen af os nu et sted og bo om måske 1 uge til 2.
Kender i nogen der lejer ud i hovedstads området (Storkøbenhavn eller omegn) må i gerne skrive eller ringe via nummeret på 1click.dk
Vi kan betale husleje op til 5500 og skrevet op til boligselskaber og fremleje osv osv uden held
Derfor er vi desperate og beder om hjælp, kom med alle jeres bud eller lign og håber vi kan finde ud af noget.
Vi skal helst leje det ud hurtigst muligt, da vi bliver smidt ud om ca 7 dage og så har vi intet udover gaden som vores hjem kort sagt. og kommunerne hjælper slet ikke
Prøv at kontakte DAB. Hørte af omveje, at de i flere områder (boligforeninger) på det nærmeste kan skaffe en bolig fra dag til dag.
Prisniveau kan jeg ikke udtale mig om, og jeg har heller ingen anelse om hvilke foreninger det kan være, og hvor attraktive områderne er (eller måske snarere det modsatte). Men det kunne da være en start, så der kan blive ro på til at finde noget mere permanent.
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud. Talium ApS - Regnskab og rådgivning