Helt ærligt Sasa har du ingen venner eller familie eller din kæreste kan flytte ind hos et par uger indtil i falder til? Du tager lidt for forhastet på det :D
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Har jeg allerede snakket om og det hele, og det er der ikke noget komisk over . Vi ender på gaden, kan ikke se det sjove i det? Vi har taget kontakt til alle men der er ingen som vi kan sove hos eller noget andet, da alle synes ikke det er ''behageligt'' for dem med at de skal have nogen boende.. Så ja, venner og venner, det er nu man ser hvem ens venner virkelig er.
Har jeg allerede snakket om og det hele, og det er der ikke noget komisk over . Vi ender på gaden, kan ikke se det sjove i det? Vi har taget kontakt til alle men der er ingen som vi kan sove hos eller noget andet, da alle synes ikke det er ''behageligt'' for dem med at de skal have nogen boende.. Så ja, venner og venner, det er nu man ser hvem ens venner virkelig er.
Vh
Jeg er satme trist over at jeg ikke bor i kbh, kedelige venner du har + familie, gad godt tilbyde dig noget.
Men der er da 100000 vis af annoncer på nettet tag f.eks den her: