Det jeg nu mere mente var, at du skal benytte sigende titels - som ikke nødvendigvis er ens med dine overskrifter. Som nu har du eksempelvis "Bachs Bogføring v/ Flemming Bach" på forsiden, hvor jeg i stedet ville foretrække "Bogføring i Randers - Bachs Bogføring" eller noget i den stil.
Det ville jeg ikke være bange for
Udvid med en kategoribeskrivelse samt et par subkategorier, samt dækningsområde som det mindste - gerne mange flere informationer.
Her har du vist misforstået mig. Ang. facebook, skulle du overveje muligheden for at lave en facebookside hvor du kom med råd, datoer og brugbare links - målrettet folk der laver deres regnskab selv. Det samme kunne være tilfældet med Twitter - så ville alle dine followers få et tweet i stil med "3 dage tilbage at indberette moms for 3. kvartal i"
Det ville være 100 gange bedre hvis du kunne skrive i rigtig tekst, og så lade det søgeord som du snakker om at du vil målrette forsiden til, fremgå en 3-4 gange pr. 100 ord som du skriver. / Emil |
Hej igen Emil,
Så har jeg taget nogle af guldkornene til mig.
1) Jeg har fået skrevet i rigtig tekst på forsiden, og det ser absolut meget bedre ud! Og så med enkelte links til undersider.
2) Jeg har oprettet en facebook side - Bachs bog på Facebook - ideen med Twitter er god, den vil jeg overveje.
3) jeg har rettet urls'ene til efter den anvisning - er det blevet bedre?
Og ellers generelt har jeg fået puttet noget mere beskrivende tekst på de enkelte sider - dog mangler jeg stadig en del. Men de 3 første under vi tilbyder er ajourført med beskrivende tekst og links til undersider. Nu er der så lige det med farver - jeg havde først sort skrift, og der "sprang" linksene meget i øjnene med den blå farve - så har jeg haft ren blå hvor linksene blev "skjult", men det er vel heller ikke en fordel? Jeg har pt 4 forskellige farver til test pt på de 4 omtalte sider - hvilken tekst farve virker bedst?
Og hvis der er andet du eller andre lige falder over må i endelig sige til.
Flemming Bach