Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - nogen der vil give den et hurtigt kig?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej forum,

Jeg er her pr. 1. oktober overgået til at køre mit bogføringsbureau på fuldtid og har derfor behov for at få lidt nye kunder ind. Derfor har jeg brugt lidt tid på at redesigne min hjemmeside så den stod lidt skarpere og forsøgt mig med lidt SEO opdatering uden dog at vide om jeg har grebet det rigtigt an!

Jeg er tilmeldt diverse linkkataloger og har de i dag forsøgt mig med lidt intern link-building igen uden at vide om det er sådan det gøres!

Det jeg håber at blive fundet på er søgninger på bogholder Randers - hvordan ville i søge hvis i skulle bruge en lokal bogholder?

Håber der er nogen der har tid til at kigge min side igennem og komme med lidt feedback.

På forhån tak

Flemming Bach

Bachs Bogføring - din freelance bogholder i Randers, og Århus.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:42

Først og fremmest skal du finde nogle keywords der bliver søgt på...der er 73 søgninger på "bogføring randers" hvilket kan give trafik, men du bliver nok ikke millionær af den kundestrøm....brug dette tool til at finde dine keywords 

Hernæst bør du lave en plan for, hvilke sider på din hjemmeside, der skal rangere på hvilke keywords (ét keyword pr. underside som udgangspunkt.

Næste skridt er at lave tekster, der er relevante for det pågældende keyword. Hvis du f.eks. har side der "momsregnskab nordjylland" skal du bruge ordene "momsregnskab", "nordjylland", "momsregnskab i nordjylland" osv. flere gange i en velskrevet og informativ tekst om emnet.

Herefter bør du begynde at linkbuilde til dine undersider og forside. Dette gøres - som du vist har luret - vha. korrekte og variede ankertekster på så prominente sider som muligt.

Og så skulle du være godt på vej...Sørg blot for at holde øje med følgende:

• Indekseringsbarrier (du bruger wordpress, så der burde ikke være nogle problemer (du har 56 sider indekseret pt.)
  • Dublicate content
Vh. Peter

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:53

Hej Flemming

Det visuelle udtryk er måske en smule tungt - og i Firefox ser det ikke helt så elegant ud. Men jeg mener dog, at du kan skabe en bedre balance og en større seriøsitet ved at arbejde med en række relevante tekster til dit website.

PS - jeg ville måske selv søge på regnskab....

God aften

Anne Kathrine

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54

Mere tekst på forsiden , der giver lidt mere grundviden.

starte med h1 hver underside med det kerne ord emmet omhandler 

lav kerne tekster gerne omkring 100 ord eller mere , fortæl lidt mere videre 10 ord er ikke meget som er på flere af siderne , desuden er der samme tekst i højre side og med så lidt anderledes tekst på mange sider kan du nærmeste ikke få disse sider indekseret i google 

ved at lave længere tekster  kommer du meget længere ,

man kan vis ønsker give lidt grundviden alle siderne samme lave dette i et billedet , det jeg mener er det der står i teksten i højre siden .

husk giv alle billeder titler og tags derved kan det findes i google billedet søgning.

fuld tid frem med dit CVR nummer det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:58

Hej Flemming

Fedt at du har valgt at tage springet! Lad mig prøve at komme med et par råd, som kan få dig godt i gang.

• Hvis du vil ranke på søgeord som eksempelvis bogholder Randers samt bogholder Århus, skal du sørge for at dine søgeord også indgår i den tekst du har på den underside, som du ønsker skal ranke på søgeordet. Det vil også være en kæmpe fordel hvis søgeordet fremgår først i din title, samt i interne- og eksterne links til siden. 
  • Benyt AllInOneSeo, Headscape2 eller lignende WordPress plugin, til at kontrollere title med mere med.
  • Du skal overveje muligheden for at lave flere undersider, målrettet bestemte søgeord. Husk på at siderne nødvendigvis ikke behøver at være synlige i menuen, så længe at interne- og eksterne links peger hen mod siden. (pagemash og andre lignende plugins kan skjule menupunkter i WordPress)
  • Overvej et nyhedsbrev, RSS-feed, en facebookgruppe, twitterkonto eller lignende med tips, tricks og påmindelser, i stil med dem du bruger i din sidebar. Omtale og brug af sociale medier får større og større værdi, hvorfor det snart ikke længere vil være nok at satse på traditionel linkbuilding.
  • Overvej en blog - den er med til at skabe indhold, og kan du skrive nogle rigtig gode indlæg, kan du ramme mulige kunder, samt få gode inlinks
  • Ret gerne teksten "forside" i din menu samt overskrift - benyt i stedet søgeordet/søgeordene som du vælger at målrette din forside til (du får sikkert flest links mod din forside, hvorfor denne får lettere ved at ranke godt, ind en tilsvarende underside, uden så mange links)
  • Ret i dine themefiler så teksten "Comments are closed" ikke vises, samt at din footer er mere sigende - og få fixet de sidste sider uden reelt indhold. 
  • Linkkataloger er der ikke meget værdi at hente i - suppler med andre former for linkbuilding
  • Få fixet din ">Google Places placering for Bachs Bogføring (se link til video)
  • Overvej at lave 10 gode videoer til YouTube om regnskab - iværksættere vil elske at linke til den slags
Håber det var til hjælp!
/ Emil Blücher
Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 22:18

Peter1982:
Først og fremmest skal du finde nogle keywords der bliver søgt på...der er 73 søgninger på "bogføring randers" hvilket kan give trafik, men du bliver nok ikke millionær af den kundestrøm....brug dette tool til at finde dine keywords 

Hej Peter,

Tak for input - skal jeg forstå det således at der faktisk ikke er nogen der søger på Bogholder Randers, men i stedet Bogføring Randers? Hvis det er tilfældet skal jeg jo have ændret lidt på mine tekster mv. på siden. Men på netop den sætning ligger jeg nr. 3 på google places - i hvert fald hos mig? Og det er vel ikke så ringe?

Og så skal jeg have skrevet lidt mere tekst kan jeg fornemme, men hvor er balancen mellem at skrive en masse så google kan finde en og på en måde så det ikke virker useriøst for dem der skal læse det? Skulle jo nøde skræmme nogen væk, når de nu endelig er landet på siden!

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 22:26

Mikael christiansen:
lav kerne tekster gerne omkring 100 ord eller mere , fortæl lidt mere videre 10 ord er ikke meget som er på flere af siderne , desuden er der samme tekst i højre side og med så lidt anderledes tekst på mange sider kan du nærmeste ikke få disse sider indekseret i google 

Hej Mikael,

Tak for input. Kan godt se ud som om at jeg skal have sat nogle overskrifter ind på de enkelte sider. Det vil jeg kigge på. Med hensyn til teksten ude til højre, så hvor den tænkt som en månedlig husker på diverse deadlines - men hvis den skaber ballade vedr. trafik så er den ikke det værd - ser forøvrigt ud ad H-til i IE!

Og så skal jeg have lagt nogle billeder ind.

Vil få lagt cvr nr. ind også.

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 22:43

Hej Emil,

Super mange tak for en masse gode input!

1) har overvejet at bringe Århus i spil også, men sagen er at mange af mine nuværende kunder faktisk er i Århus og at jeg gerne vil have nogle lokale kunder også - men igen hvorfor udelukke potentielle kunder i Århus! Må ha bygget nogle Århusianske tekster ind også.

2) Jeg har all-in-one seo, hvilket også gerne skulle kunne ses på mine urls?

3) jeg vil kigge på "usynlige" under sider - bare bange for at det bliver et uoverskueligt spaghetti site!

4) jeg har rettet forsiden -til det bedre?

5) enig, men er ikke så god til at rode i de bagved liggende filer - nogen der kan hjælpe med hvor de kan ligge. Men meget enig i at det ser skidt ud! - også derfor jeg har prøvet at skjule dem i bunden ved at lave "lange" sider, men uden at der var behov for at scrolle!

6) vedr. google places så har jeg haft nogen til at lave min profil der - uden den dog er kommet i top endnu på søgeordene. Og dog, jeg har tilsyneladende 2 profiler der - hvoraf den ene lander som 3'er på Bogføring Randers! Hvillket skete umiddelbart efter at jeg selv og en af mine kunder havde lagt en anmeldelse ind!

Igen super mange tak for gode input.

Flemming Bach

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jun 09
Skrevet kl. 14:31

Hejsa,

Så har jeg ændret lidt på forsiden - ud fra nogle af de inputs jeg har fået.

De ændringer jeg har foretaget er som følger:

1) "forside" er ændret til "din bogholder i Randers"

2) "huskeliste" widgetten er slettet og istedet erstattet af en kalender. Har forsøgt mig med en facebook ting, men det så skidt ud syntes jeg - hvordan får man en lille diskret facebook like knap ind?

3) Jeg har flyttet billedet hen til venstre og linket op til "om bachs bogføring" siden

4) Dernæst har jeg puttet lidt Keywords ind på forside og linket til diverse undersider. - Er det sådan man gør - og ser det ok ud, eller? Skal der nogle farver på?

Andre ting specifikt på forsiden? Og til de andre sider?

På forhånd tak

Flemming Bach

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:50

Designmæssigt synes jeg den er for mørk. Sort, grå og mørkeblå kan godt give et meget tungt og kedeligt look.

Synes også din skrifttype er for stor og fed. Måske det er lidt mere overskueligt, hvis størrelsen gik et trin eller to ned.

Men i hvert fald held og lykke med forretningen herfra :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)