Hej forum, Jeg er her pr. 1. oktober overgået til at køre mit bogføringsbureau på fuldtid og har derfor behov for at få lidt nye kunder ind. Derfor har jeg brugt lidt tid på at redesigne min hjemmeside så den stod lidt skarpere og forsøgt mig med lidt SEO opdatering uden dog at vide om jeg har grebet det rigtigt an! Jeg er tilmeldt diverse linkkataloger og har de i dag forsøgt mig med lidt intern link-building igen uden at vide om det er sådan det gøres! Det jeg håber at blive fundet på er søgninger på bogholder Randers - hvordan ville i søge hvis i skulle bruge en lokal bogholder? Håber der er nogen der har tid til at kigge min side igennem og komme med lidt feedback. På forhån tak Flemming Bach |
Først og fremmest skal du finde nogle keywords der bliver søgt på...der er 73 søgninger på "bogføring randers" hvilket kan give trafik, men du bliver nok ikke millionær af den kundestrøm....brug dette tool til at finde dine keywords
Hernæst bør du lave en plan for, hvilke sider på din hjemmeside, der skal rangere på hvilke keywords (ét keyword pr. underside som udgangspunkt.
Næste skridt er at lave tekster, der er relevante for det pågældende keyword. Hvis du f.eks. har side der "momsregnskab nordjylland" skal du bruge ordene "momsregnskab", "nordjylland", "momsregnskab i nordjylland" osv. flere gange i en velskrevet og informativ tekst om emnet.
Herefter bør du begynde at linkbuilde til dine undersider og forside. Dette gøres - som du vist har luret - vha. korrekte og variede ankertekster på så prominente sider som muligt.
Og så skulle du være godt på vej...Sørg blot for at holde øje med følgende:
- Indekseringsbarrier (du bruger wordpress, så der burde ikke være nogle problemer (du har 56 sider indekseret pt.)
- Dublicate content