Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1..2..3.. Start dit eget mobilselskab

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-04-2007 19:42:33 Forfatter: Martin Tygsen
Dato: 12-04-2007 19:13:33 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 12-04-2007 18:30:54 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom

Problemet med et mobilselskab er at konkurrencen er så stram nu, så man ikke vil tjene noget på minutterne. Du kan selv se på at selskaberne er gået fra at have sekund-taksering til minut-taksering.








Tanken bag konceptet hos selskabet er nu heller ikke så meget indtjeningsmulighederne, men snarere det at foreninger, klubber, whatever måske med et sådan produkt kan skabe en ''samhørighed''... eks. hvis FCK / FCK fanklub tilbød FCK mobil....

MVH


Hvad skulle fordelen være for mig at jeg havde FCKfan som teleselskab? Priserne ville nok være dyrere eller de samme, servicen måske endda dårligere. ( hvis den da kan blive det i forhold til de andre selskaber i dk )



Som Brian så rigtigt skriver: Du tjener penge til FCK... hvis eks. FCK Fanklub tilbød et telefoni produkt, vil du jo som fan, støtte dels din Fanklub og din fodboldklub - ganske vidst lidt, men alligevel - hver gang du ringer eller sms´er. Umiddelbart ikke bedre eller ekstraordinære fordele fremfor andre selskaber, men da du som fan er loyal og gerne vil støtte, ja så er støtte via mobilregningen jo oplagt. Priserne behøver ikke nødvendigvis være dyrere - servicen behøver heller ikke være dårligere da hele basen kører på et eksisterende selskab.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
det kunne også være interessant for hjemmesider som fx har et lille månedligt kontingent (måske dating eller lignende), som så kunne være gratis istedet for, eller man optjente "point" som kunne indløses for ekstra ydelser på siden, hvis man brugte deres mobilselskab... eller sådan noget i den dur
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
en lille sidebemærkning: det er faktisk en dansker bosiddende i USA som er bag Sonopia. Joha Christensen (tidligere højt placeret i MS, og som eks også sidder i Vækstfonden)

 

Nicolaj

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener faktisk at Unotel (Wannafind selskab) laver den slags løsninger.

De står f.eks. bag http://www.punkt1mobil.dk/

 

Så jeg tror bare det er at ringe til dem hvis du vil have "Burholt mobil" kørende snart. Eller skal det være "Amino mobile".

 

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettelse: Juha Christensen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der sker meget på 5-6 år Smile

Det væltede frem med de brandede selskaber, men de fleste forsvandt igen for et par år siden. Efterfølgende kom et nyt koncept til verden, hvor kunderne kunne optjene ekstra taletid ved at være loyal overfor kerneproduktet, f.eks. Nettalk og OK-Mobil indenfor henholdsvis dagligvarer og benzin. Udfordringen for de selskaber er nu, at 3 og datterselskabet Oister har startet priskrig på abonnementer med fri tale og at Telia, Call me og Fullrate har valgt at følge trop. Incitamentet for at tjene ekstra taletid via indkøb er derfor ikke længere til stede.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)