Hej aminoer. Det ku være fedt med noget feedback på min side http://neozones.dk/ Hvad virker godt/ mindre godt - og får du svar nok på, hvad du kan købe i butikken? mvh Flemming |
Nogen der vil give en feedback?
Hej aminoer. Det ku være fedt med noget feedback på min side http://neozones.dk/ Hvad virker godt/ mindre godt - og får du svar nok på, hvad du kan købe i butikken? mvh Flemming |
Nogen der vil give en feedback? |
Jeg synes at det er en rigtig fin side som opfylder det den skal, jeg har ikke rigtig noget at sætte på den Jeg giver 3½ stjerne ud af 5. |
pæn side Logo øverste på siden der siger lidt om din virksomhed kunne lige forbedre siden , for der er meget tomt øverst i banner interne links hver gang et kerne ord siges linker du til en side der starter med h1 om dette emme ,der kunne laves mere indhold på siden derved ved bedre søgeord optimeret siden. kontakt siden en fordel med en kontakt formular derved lettere at kontakt jer. |
tak for feedback, Michael |
Det nye sorte er video af sig selv på forsiden... har det ikke selv, men bare en ide, man skal selvfølgelig "kunne" et eller andet på videoen, har bare set flere og flere steder. Men ellers fed hjemmeside, synes produktbeskrivelserne er skarpe. Til gengæld ville jeg overveje valg af skrifttype, skrifttyper med fødder læses bare ikke lige så godt som strifttyper uden, eksempelvis Verdana, og så for skrifttypen også siden til at virke... knap så hip :-) |
Umiddelbar fin side. Godt sat op de fleste steder ;) - Det jeg savner er flere billeder, der giver siden lidt mere liv. Og så oplever jeg at siden hopper hurtigt over til et andet design og tilbage igen når man klikker på et nyt menupunkt. Er det kun mig? (bruger Opera browser) |
Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀
Jeg synes, at det er en udmærket side. Der er ikke brugt en masse Karl-Smart-dikkedarer, der tager opmærksomheden, så det er budskabet, der trænger igennem - tror jeg... Nederst i højre hjørne kan man tilmelde sig Neozones' nyhedsbrev - men hvorfor står der Email address, first name og last name på engelsk???? Hvis man klikker på Pressemeddelelse ovre i højre side, kommer man ind på en side om pressemeddelelser. Her er der et fint foto af en mand, der sidder og læser avis. Det er et godt foto, der passer fint til siden. Sådanne fotos vil jeg anbefale dig at skaffe til de andre sider også, for det liver gevaldigt op. Lidt pedanteri: i højre side er der et link "Webtekst - Tekst til hjemmesiden". Der skal nok stå "Webtekst - tekst til hjemmesiden"! Det gælder også overskriften, når man kommer ind på siden. På samme side, under fotoet af silden i rødt, står der "... af læsernes spørgsmål, og fortælle hvad de skal gøre ( call-to-action) for at ...". Skal der ikke stå "... af læsernes spørgsmål og fortælle, hvad de skal gøre (call-to-action) for at ..."? Kommaet skal vist flyttes, og der er et par mellemrum for meget... |