Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

koda afgift

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg laver et link på min hjemmeside til youtube med et videoklip, men som kan ses på min hjemmeside skal jeg så betale kodaafgift da det er et link som kan vises på min hjemmeside? feks som når man kan se et video klip på facebook?


På forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46450
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jeg med på en lytter - måske for at få bedst svar skal du forklare hvad klippet er - fra biofilm - musikvideo osv - og hvor du linker til for at det vises

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Fra  Kes-Event.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare iorden, jeg er igang med at lave en hjemmesiden med alt inden for underholdning, musik, foredrag og service.

Hver enkelt kunstner skal oprette deres egen profil hvor de får mulighed for at ligge videoklip og lyd klip ind på profilen, så det bliver lyd og video af dem selv men der kan jo selvfølgelig være noget baggrundsmusik på klippet. Men sådan de ligger videoen ind er ved at lave et link til youtube.

syntes bare jeg havde have hørt på et tidspunkt at så skal jeg ikke betale afgiften, pga af klippet ligger på en anden hjemmeside..

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rent teoretisk linker du jo blot til en video der ikke er hostet på din side, så det kan godt være, at du kan undgå KODA på den facon...

Jeg tror at jeg ville kontakte KODA og forklare sagen, så ikke du senere finder ud af "at du skulle have betalt KODA" fordi du pludselig får en uventet regning...

Hold os gerne opdateret i tråden hvad KODA fortæller dig!Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)