Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næste skridt i at realiser?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Har skabt et socialt website, som ville kunne blive et hit. Der rigtig store chancer for den kan blive stor, hvis jeg spiller mine kort rigtigt.

Men hvordan realisere jeg den? Skal jeg kontakte nogle firmaer mht. at annoncere på siden og høre om de kunne være interreseret i at benytte siden. Samtidig med private også bruger den?

Har jeg noget at frygte mht. de store firmaer jeg kontakter "kopiere" siden? Siden er lavet færdig, og en kopiering ville tage meget langt tid. Så snart jeg åbner for den (er lukket ned) er den jo tilgængelig for alle. Så behøver jeg vel heller ikke holde noget skjult for nogen? Har IKKE beskyttet siden rent juridisk (f.eks. beskyttelse af logodesignet) men går da 100% ud fra jeg ejer indholdet.

Har desværre ikke noget netværk at trække på, så er i tvivl om hvad jeg nu. Hvad gjorde du/i ?

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:38

Hej

Jeg tænker at du først skal have nogle brugere på siden før du kan begynde at høste frugterne. Når der er tilpas nok med brugere vil det også være oplagt for virksomheder at reklamere der. På det tidspunkt kunne du begynde at kontakte virksomheder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Okay, jeg har også haft det i tankerne med at få brugere ind først. Men siden vil fra starten også være oplagt til firmaer - og de vil kunne "spare" penge på siden, og her tænker jeg ikke på annoncer osv. Det lidt svært at forklare, men det sådan set win-win. Derfor tænker jeg om jeg skulle satse på dem, også stadig lade almindelige brugere benytte siden.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 13:28

Tror det bliver meget svært for dig, at få noget hjælp med så sparsomme oplysninger om sitet. Er svært for folk at vejlede dig, når de ingen informationer har.

Du må uddybe projektet noget mere og så er jeg sikker på at mange venlige amino'er vil være mere end behjælpelige med råd og vejledning.

Held og lykke med projektet.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 13:33

Smid sitet i luften, skab noget trafik og en brugerbase som du kan præsentere til annoncører som du hiver ind senere. Annoncører kommer ikke uden guleroden holdes lige foran næsen. :) ... og da du endnu ikke har nogen gulerod bør du nok vente med at kontakte annoncørerne.

Skal du absolut have reklamer på sitet og have en smule indtjening kan du smide noget AdSense på - det kræver ingen kamp at sætte op, plus at du også kan teste af hvor der er der mulighed for at se hvor den største CTR ligger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

Hej topprospect.

Ja, ved det godt. Projektet er som sagt færdig, og snart vil det være i luften. Så kan det være jeg opretter en ny tråd herinde :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

Michael:

Smid sitet i luften, skab noget trafik og en brugerbase som du kan præsentere til annoncører som du hiver ind senere. Annoncører kommer ikke uden guleroden holdes lige foran næsen. :) ... og da du endnu ikke har nogen gulerod bør du nok vente med at kontakte annoncørerne.

Skal du absolut have reklamer på sitet og have en smule indtjening kan du smide noget AdSense på - det kræver ingen kamp at sætte op, plus at du også kan teste af hvor der er der mulighed for at se hvor den største CTR ligger.

Ja tror også at jeg bare får det sat igang også ser hvad der sker. Ideen er rigtig god og tror selv 100% på den, så mon ikke jeg finder nogle annoncører endag :)

Har gjort plads til annoncører osv, uden AdSense da det vil ødelægger sitet efter min mening :)

Men tak for alle inputs :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)