Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis AdWords & Opsætning

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Det ændrer ikke på det stadig er en gratis ydelse de tilbyder, kan helt ærligt ikke se problemet. Hvis folk så let føler sig pressede, så skal de jo nok bare ikke acceptere tilbuddet i første omgang! 

Jeg forstår godt hvad du siger, men hvordan AW Media driver deres forretning synes jeg måske bare man skal lade kunderne vurdere, og ikke konkurrenter - I særdeleshed når der er tale om et gratis tilbud.

Jeg skal ikke kommentere yderligere. Det vil blot blive gentagelser.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 17:25

Mick:
folk ville jo ikke betale, hvis servicen ikke var noget værd vel ?

Al erfaring viser, at det for mange shopejere er svært at gennemskue, om "servicen" er noget værd eller ej.

Jeg har ingen direkte erfaring med AW Media.

Jeg tror, at de kan deres AdWords kram.

Jeg ved, at de er supergode til at lave landing pages.

Jeg synes, at Rebecca indledningsvist svarede elegant, men bevidst tvetydigt på et klart spørgsmål. Denne gode formuleringsevne er et plus, når der skal laves gode AdWords annoncetekster.

Som det fremgår af tidligere tråde i dette forum, så har jeg omtrent samme holdning til spørgsmålet om kontoejerskab som Johannes og Jakob.

Jeg forstår ikke Rebeccas forklaringer, men må erkende, at fuldt ejerskab over egen AdWords konto på ingen måde forsikrer AdWords annoncører mod AdWords-fuskere.

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:26

Johannes, hvorfor har "Ja til ROI" ingen priser på hjemmesiden?
Det er da ikke særlig gennemsigtigt Wink Cool

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  AW Media Skrevet kl. 17:30
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:56

Savio:

Fordi det kan jeg ikke.

Alle mine priser er baseret på forhandling og dialog med kunden. Der er ikke 2 kunder der har samme pris som er helt i tråd med at ikke 2 kunder er ens og har samme behov.

Kan ikke se det har noget med gennemsigtighed at gøre.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 17:58

Savio:

Men i øvrigt et flot første indlæg du har her på Amino - velkommen:):):):)

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har prøvet AW Media og ja man får nogle henvendelser, men men men, de opretter din konto med deres egne tlf. nummer til en landingside som de laver til dit (den er rimlig standard ), det vil sige at når man evt. får nye kunder , vil de få kontakt til dig igennem det tlf. nummer aw media har givet til din landingsside.

nu er din konto næsten tom og aw media spørger dig om du vil sætte flere penge ind din konto, (for hvis din konto går i nul kommer man bagerst i køen på din sponsor link, ivertfald ifølge aw media) hvis man så vælger at stoppe med samarbejdet mister man sit nummer til sin landingsside og alle de nye kunder der har kontakte dig iløbet af din kampange vil så ikk ku få fat i dig igen da de ikk har dit rigtige nummer men aw media´s nummer.

jeg syntes deres service var ok, men jeg følte mig virklig b.... i r....   da jeg havde skrevet under, og jeg fandt ud af at de sku ha 60% af mit indbetalte beløb. (også efterfølgende indbetalinger9 deres sælger fortalte altså ikk det hele da vi talte sammen i tlf.

dette er ik en klage over aw media men kun en opfordring til at se ekstra efter.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 18:32

Johannes Helleland:

Savio:

Men i øvrigt et flot første indlæg du har her på Amino - velkommen:):):):)

Jeg siger pænt tak. Synes det er lige så passende et indlæg, som dine over for AW.
Jeg har fuldt med på amino fra sidelinien, og tænkte det var tid at jeg oprettede en bruger. :)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 18:38

Aamann:

Jeg har prøvet AW Media og ja man får nogle henvendelser, men men men, de opretter din konto med deres egne tlf. nummer til en landingside som de laver til dit (den er rimlig standard ), det vil sige at når man evt. får nye kunder , vil de få kontakt til dig igennem det tlf. nummer aw media har givet til din landingsside.

nu er din konto næsten tom og aw media spørger dig om du vil sætte flere penge ind din konto, (for hvis din konto går i nul kommer man bagerst i køen på din sponsor link, ivertfald ifølge aw media) hvis man så vælger at stoppe med samarbejdet mister man sit nummer til sin landingsside og alle de nye kunder der har kontakte dig iløbet af din kampange vil så ikk ku få fat i dig igen da de ikk har dit rigtige nummer men aw media´s nummer.

jeg syntes deres service var ok, men jeg følte mig virklig b.... i r....   da jeg havde skrevet under, og jeg fandt ud af at de sku ha 60% af mit indbetalte beløb. (også efterfølgende indbetalinger9 deres sælger fortalte altså ikk det hele da vi talte sammen i tlf.

dette er ik en klage over aw media men kun en opfordring til at se ekstra efter.

Derfor er det super vigtigt at læse alting igennem, og få ting på skrift.

Jeg tror egentligt ikke det er Adwords branchen, men konsulent branchen generelt.
Det svære med adwords er nok måden at prissætte et produkt.

Som Johannes også skriver, så er det meget forskelligt hvad han tager for den konsulent bistand til hver enkel kunde.
Johannes, hvilken prisstruktur bruger du? Af ren nysgerrighed. 

Jeg havde selv en kunde en gang, som var blevet lusket ind af en af de smarte SEO firmaer. 
Det er derfor super vigtigt at se igennem de forskellige kontrakter.

Jeg ville dog som udgangspunkt ikke være nervøs for at benytte mig af AW. Jeg ville dog som med alt andet læse alle kontrakter igennem, og have styr på hvad jeg aftalte med dem. 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 18:47

Aamann:

no further comments - I rest my case:)

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)