Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis AdWords & Opsætning

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Feb 10
Indlæg ialt: 84
Fra  Jensen og Jensen Marketing ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

AW Media:

Under tilbuddet får kunden læseadgang. Herefter kan kunden overtage kontoen, hvis ønsket.

Hvad koster det?

Jensen og Jensen Marketing - fokus på AdWords optimering.

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  AW Media Skrevet kl. 16:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Johannes.

Da vi har samlet alle vores konti under ét login i vores MCC, er det faktisk nemmere for os, at oprette konti på den måde. Denne metode er bestemt lige så "ordentlig" som alle andre, tilmed er det jo Google's løsning til bureauer. Hvis du administrerer dine kunder på en anden måde, er det helt fair med os.

Hovedsagen er jo at kunden ejer kontoen i sidste ende og at vi har et godt tilbud til mindre virksomheder, som gerne vil prøve kræfter med AdWords, hos et professionelt bureau.

Derudover koster det intet at overtage kontoen efter endt samarbejde.

God eftermiddag til alle på Amino.

Med venlig hilsen

Rebecca.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:15

AW Media:
Da vi har samlet alle vores konti under ét login i vores MCC, er det faktisk nemmere for os, at oprette konti på den måde

Jeg har også samlet alle mine kunder med et login i MCC - det er dog stadig kundens egen konto med de rettigheder der hører sig til. Så I bliver ved med at slå panden mod en mur - der findes ingen god grund til ikke at lave AdWords i egen konto. Jeres forklaring om "nemhed" holder simpelhen ikke vand!

Den eneste der har fordel af sådan en løsning er bureauet selv - men den behøver vi vel ikke at tage op her!

Johannes

Tilmeldt 19. Sep 11
Fra  AW Media Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Johannes.

Hvis du synes din løsning er teknisk nemmere, så er det jo fair nok. Men der er ingen forskel i forhold til kundens ejerskab af en konto.

Vi er et åbent bureau med fuld gennemsigtighed for vores kunder, derfor taler vi gerne med vores kunderom alle de fordele, både de og vi kan have af et positivt samarbejde.

Med venlig hilsen

Rebecca.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:36

Forstår ikke behovet for at lave 1* m.v. Hvorvidt de laver det på egen eller kundens konto kan vel i princippet være ligegyldidgt, der er tale om et gratis tilbud - så kan det vel stå folk frit for om de vil benytte det eller ej!

- Der er ingen der bliver tvunget til at betale noget som helst til AW Media, så må stille mig ret uforstående overfor nogle af indlæggene i tråden. Det var da en imponerende velkomst firmaet får. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:50

AW Media:
Hvis du synes din løsning er teknisk nemmere, så er det jo fair nok. Men der er ingen forskel i forhold til kundens ejerskab af en konto.
Jo, der er en kæmpe forskel.

Når I nu slår på fuld gennemsigtighed, hvorfor så ikke blot lave arbejdet i kundens egen konto - det giver jo ingen mening. Det er jo ingen forskel på det rent tekniske om man laver den ene eller anden løsning.

Derfor der jo ligge nogle seriøse overvejelser bagved, når man alligevel vælger en løsning, hvor arbejdet ikke bliver lavet i kundens egen konto.

Ved at lave arbejdet i bureauets egen konto opnås visse fordele for bureuet. Kunden vil bevidst og ubevidst føler sig mere "bundet" til denne løsning - et skift til en anden leverandør kan virke uoverskueligt. Jeg kan opremse en hel liste af ulemper ved løsning unden for egen konto, men synes ikke det vil være passende.

Folk må gøre sig deres egen tanker og erfaringer. Jeg må blot endnu engang slå fast - der er efter min bedste overbevisning ingen grund til at have en AdWords løsning, hvor man ikke har fuld administrativ adgang og selv ejer konto og indhold . Det vil 99,5 ud af 100 seriøse AdWords konsulenter i DK give mig ret i.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 16:52

Hvad er problemet i, at de ejer kontoen når produktet er gratis ? om de så tog penge for at udlevere kontoen til kunden hvad så ? folk ville jo ikke betale, hvis servicen ikke var noget værd vel ?  ret mig endeligt hvis jeg tager fejl :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:59

Martin :

Forstår ikke behovet for at lave 1* m.v. Hvorvidt de laver det på egen eller kundens konto kan vel i princippet være ligegyldidgt, der er tale om et gratis tilbud - så kan det vel stå folk frit for om de vil benytte det eller ej!

- Der er ingen der bliver tvunget til at betale noget som helst til AW Media, så må stille mig ret uforstående overfor nogle af indlæggene i tråden. Det var da en imponerende velkomst firmaet får. 

Nej, det er jo netop det store issue. Det er stor forskel på AdWords løsning i egen og ikke-egen konto.

Om det er gratis eller ej betyder intet. Ingen seriøse virksomheder tilbyder gratis services medmindre de ved det på sigt betaler sig økonomisk. Og min frygt, at folk benytter sig at et tilbud som dette og senere så føler sig bundet/ presset til en forlængelse.

Havde AW blot tilbudt dette i kundens egen konto, ville jeg være den første til at byde dem hjertelig velkommen og ønske dem god succes med deres tiltag. Men nu er det jo ikke fordi bureauer med AdWords løsning i egen konto har det bedste ry - der er vel en grund til at alle de store etablerede AdWords bureauer de seneste par år, har skiftet fra denne løsning til "fuld gennemsigtighed i egen konto" modellen. Alle ved det er fremtiden og der er en meget begrænset levetid på de andre mere eller mindre suspekte løsninger.

Johannes 

Tilmeldt 19. Sep 11
Fra  AW Media Skrevet kl. 17:09

Hej Johannes.

Vi er glade for din store interesse i vores tilbud.

Vores 650 kroners kuponer, kan kun tilføjes til nye AdWords konti (Googles regler). Det kan derfor ikke lade sig gøre, at tilbyde dette tilbud til en kunde i deres nuværende AdWords konto. Det er teknisk umuligt.

Vi giver dette tilbud fordi, vi gerne vil give mindre virksomheder chancen for at afprøve os gratis. Hvis de derefter vælger, at blive kunde hos os, er vi naturligvis glade. 

Vi er i øvrigt glade for alle de henvendelser vi har fået fra folk, som ønsker at benytte tilbudet. Keep them coming :-)

Med venlig hilsen

Rebecca

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:09

Det ændrer ikke på det stadig er en gratis ydelse de tilbyder, kan helt ærligt ikke se problemet. Hvis folk så let føler sig pressede, så skal de jo nok bare ikke acceptere tilbuddet i første omgang! 

Jeg forstår godt hvad du siger, men hvordan AW Media driver deres forretning synes jeg måske bare man skal lade kunderne vurdere, og ikke konkurrenter - I særdeleshed når der er tale om et gratis tilbud.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)