Hej alle Aminoer :-D Så er man vel kommet så småt i gang med iværksætteri. |
Ser ganske fint ud, mangler bare lidt musik til at peppe stemningen op med.
Vh
Emil
Hej alle Aminoer :-D Så er man vel kommet så småt i gang med iværksætteri. |
Ser ganske fint ud, mangler bare lidt musik til at peppe stemningen op med. |
Syns det er et stort minus at den kræver QuickTime Plug-in :( |
Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer
Har også siddet og tænkt på at smide noget musik på ... men jeg har no idea hvordan man gør :-( Jeg er 100% rendyrket idiot til hjemmesider. @Jógvan - helt enig. Det er et enormt minus. Jeg lavede "videoen" i Keynote (Apple's form for PPT), og så eksporterede jeg den som video (QuickTime var det eneste mulige). :-) |
på min computer siger den din hjemmeside den mangler et plug in at få installeret og jeg kan ikke se mere af siden |
Mangler MIN hjemmeside et plug-in? eller det det din browser der gør? |
Det var da ikke smart at lave en side med der kræver QuickTime Player Plug-in installeret, til sin browser. jeg tror ikke der er ret mange der har dette her program på deres computer og selv om vis 90 % har det på deres computer , som jeg tvivler meget er det nok meget større tal der ikke har dette program på deres computer |
Jeg kan heller ikke se noget (bruger crome). Installerede quick-time plugin'et og prøvede så at åbne din side, men den vil fortsat ikke åbne den :) |
Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas.
Fin side med flot video. Dog synes jeg den går lidt for langsomt i starten.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Men det skal også siges herfra at jeg synes det er dumt du bruger quick time.. "Keep it simple"... Det tror jeg du bliver mest glad for på den lange bane.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.