Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er man kommet igang! :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :-D

Så er man vel kommet så småt i gang med iværksætteri
Jeg har tænkt mig at drive en virksomhed, som laver layout, printer & omdeler flyers, brochurer, o.lign. 

Jeg har begrænset mig selv til mit eget lokalområde, da min målsætning blot er, at tjene lidt ekstra penge, til benzinen (den er jo pisse dyr.. :-( ). Så regner med en lille omsætning på 2-3000 kr om måneden - allerede igår opnåede jeg mit mål. Første dag på "jobbet" - så jeg er jo faktisk allerede i mål for denne måned :-D 

Men nok om det ... Grunden til jeg egentlig skriver det her indlæg er, at jeg gerne lige vil vise jer min hjemmeside, hvis man kan kalde det det.
Mine egne tanker omkring det med hjemmeside osv er, at det er noget enhver virksomhed bør ha', og derfor lavede jeg en. Jeg satser ikke så meget på, at det er den der skal hive kunder ind - så jeg har ikke betalt nogen for at lave den eller noget som helst, og jeg er selv komplet idiot til det med hjemmesider - men vil da stadig gerne have, at den ser præsentabel ud.

Så, hvis I vil, så kan I jo komme med noget konstruktiv kritik :-D
ps. den er stadig kun i "beta"-version, eller hvad man nu kalder det - og det kræves at man har QuickTime Player. :-)

www.lokalomdeling.dk 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:24

Ser ganske fint ud, mangler bare lidt musik til at peppe stemningen op med. 

Vh
Emil 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syns det er et stort minus at den kræver QuickTime Plug-in :(

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 18:30

Har også siddet og tænkt på at smide noget musik på ... men jeg har no idea hvordan man gør :-( Jeg er 100% rendyrket idiot til hjemmesider.

@Jógvan - helt enig. Det er et enormt minus. Jeg lavede "videoen" i Keynote (Apple's form for PPT), og så eksporterede jeg den som video (QuickTime var det eneste mulige). :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

på min computer siger  den din hjemmeside den mangler et plug in at få installeret og jeg kan ikke se mere af siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 18:36

Mikael christiansen:

på min computer siger  den din hjemmeside den mangler et plug in at få installeret og jeg kan ikke se mere af siden 

Mangler MIN hjemmeside et plug-in? eller det det din browser der gør? 
- For det kræves at man har QuickTime Player Plug-in installeret, til sin browser.. Ellers ved jeg ikke hvilket plug-in min hjemmeside mangler :-b
Den fungere fint i Firefox & Safari.. Har ikke testet Explore... 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:41

Millard:

Mikael christiansen:

Mangler MIN hjemmeside et plug-in? eller det det din browser der gør? 
- For det kræves at man har QuickTime Player Plug-in installeret, til sin browser.. Ellers ved jeg ikke hvilket plug-in min hjemmeside mangler :-b
Den fungere fint i Firefox & Safari.. Har ikke testet Explore... 

Det var da ikke smart at lave en side med der kræver QuickTime Player Plug-in installeret, til sin browser. jeg tror ikke der er ret mange der har dette her program på deres computer og selv om vis 90 % har det på deres computer ,  som jeg tvivler meget er det nok meget større tal der ikke har dette program  på deres computer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:46

Jeg kan heller ikke se noget (bruger crome).

Installerede quick-time plugin'et og prøvede så at åbne din side, men den vil fortsat ikke åbne den :)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:49

Fin side med flot video. Dog synes jeg den går lidt for langsomt i starten..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:50

Men det skal også siges herfra at jeg synes det er dumt du bruger quick time.. "Keep it simple"... Det tror jeg du bliver mest glad for på den lange bane..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)