En gang imellem kan det være svært at se kritisk på egne jobs og jeg vil gerne bede dig om at komme med din uforbeholdne mening hvis du var en potetiel kunde der skulle have lavet en ny hjemmeside.
Synes at en side der designer hjemmesider for andre, skal vise noget mere af hvad i kan. Det er jo det perfekte sted at blære sig, så kunden tænker "Hvis min side bare ser halvt så godt ud, så er det super"
Jeg ville desværre ikke føle mig tryg ved at handle på siden. Visuelt ligner det noget en programmør har lavet, hvor der nok mere skulle have været en designer inde over. Mit råd vil være at få fat i en designer evt. på amino og få ham eller hende til at lave noget der passer til din målgruppe. Der plejer at være mange herinde der vil gøre det for en slik.
Så kan du selv koncentrere dig om det funktionelle, og bruge tiden på det.
Det er med vilje at det ligger som et word-dokument indtil videre da vi så dermed håber at de fleste med en computer kan åbne det, skrive i det og sende det.
Det er for stort at have liggende online. Og desuden sender vi det også pr. mail til enkelte kunder
Synes at en side der designer hjemmesider for andre, skal vise noget mere af hvad i kan. Det er jo det perfekte sted at blære sig, så kunden tænker "Hvis min side bare ser halvt så godt ud, så er det super"
Jeg har tænkt meget over mit design og er kommet frem til at jeg ikke kan ramme alles smag da jeg sælger hjemmesider til alle typer erhverv.
Så jeg har valgt en kølig blå der gerne skulle udtrykke ro og tryghed.