Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik på forhånd tak

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

En gang imellem kan det være svært at se kritisk på egne jobs og jeg vil gerne bede dig om at komme med din uforbeholdne mening hvis du var en potetiel kunde der skulle have lavet en ny hjemmeside.

Se på www.profilsite.dk

Det der er vigtigt for mig er at kunden føler sig tryg og fristet på en gang, og at de let kan komme i kontakt med mig.

Jeg har lagt priser frit frem da jeg mener deter mere ærligt.

Og fortæl mig om du har ideer til forbedringer.

På forhånd tak

Povl

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:39

En enkel og overskuelig side - men prøv at lade pilen pege på Kontakt. Svaret virket ret uprofessionelt, når I tilbyder hjemmesider!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:43

Lav jeres designspørgeskema som en del af hjemmesiden istedet for at det er et Word dokument der skal downloades og udfyldes og sendes ind til jer.

Hvis jeg var en kunde så vil jeg tænke at de nok ikke er så gode til det dersenes internet..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:46

Har lige tilladt mig at flytte tråden til en anden kategori, da det ikke har så meget med SEO at gøre.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 16:50

Synes at en side der designer hjemmesider for andre, skal vise noget mere af hvad i kan. Det er jo det perfekte sted at blære sig, så kunden tænker "Hvis min side bare ser halvt så godt ud, så er det super"

Ung iværksætter med store drømme

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:52

Jeg ville desværre ikke føle mig tryg ved at handle på siden. Visuelt ligner det noget en programmør har lavet, hvor der nok mere skulle have været en designer inde over. Mit råd vil være at få fat i en designer evt. på amino og få ham eller hende til at lave noget der passer til din målgruppe. Der plejer at være mange herinde der vil gøre det for en slik.

Så kan du selv koncentrere dig om det funktionelle, og bruge tiden på det.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:55

Gongra:
pilen pege på Kontakt

Mener du pilen på forsiden?

Tak for din kommentar :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:56

Det er med vilje at det ligger som et word-dokument indtil videre da vi så dermed håber at de fleste med en computer kan åbne det, skrive i det og sende det.

Det er for stort at have liggende online. Og desuden sender vi det også pr. mail til enkelte kunder

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:57

ok tak

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:58

Marc C:

Synes at en side der designer hjemmesider for andre, skal vise noget mere af hvad i kan. Det er jo det perfekte sted at blære sig, så kunden tænker "Hvis min side bare ser halvt så godt ud, så er det super"

Jeg har tænkt meget over mit design og er kommet frem til at jeg ikke kan ramme alles smag da jeg sælger hjemmesider til alle typer erhverv.

Så jeg har valgt en kølig blå der gerne skulle udtrykke ro og tryghed.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)