Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke farve valg til denne side ville du bruge?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt kan jeg ikke lide den røde kant foroven. Jeg ville også selv vælge en anden og mere varm farve end blå til det øvrige design. Eventuelt lysegrøn eller en lys orange.

Men det er naturligvis et spørgsmål om personlig smag.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:33

Jacob Friis :

Jeg synes du burde bytte om på reklame pladsen og seneste nyt. Det første jeg får øje på er reklamerne og IKKE dit indhold. 

Venligst 

Det kunne jo være at det rent faktisk var meningen at du skulle få øje på reklamepladsen først ;)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:56

Personligt kan jeg ikke lide den røde kant foroven. Jeg ville også selv vælge en anden og mere varm farve end blå til det øvrige design. Eventuelt lysegrøn eller en lys orange.

Dbh

Thomas

Hej, jeg proevede at ramme farverne i det franske flag, derfor den roede kant for oven :)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 23:01

KTJ-Media.dk:

Jacob Friis :

Jeg synes du burde bytte om på reklame pladsen og seneste nyt. Det første jeg får øje på er reklamerne og IKKE dit indhold. 

Venligst 

Det kunne jo være at det rent faktisk var meningen at du skulle få øje på reklamepladsen først ;)

Jeg havde valgt V. side da jeg mente at saa var de ikke saa ioejefaldene Big Smile 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:04

Anders S:

Dbh

Thomas

Hej, jeg proevede at ramme farverne i det franske flag, derfor den roede kant for oven :)

Aah - ok! Den fangede jeg ikke lige :-) Det kan også godt være, at det er fint nok. Der må du lytte til din egen mavefornemmelse.

Havde det været mig, ville jeg nok snarere have valgt en farve/farver ud fra de følelser, jeg forbinder med Frankrig. Giver det mening? Undersøgelser viser, at mange mennesker forbinder musik, bogstaver, ord, osv., med forskellige farver, og det gør jeg også selv. Det er værd at overveje :-)

PS! Det er også derfor, at købsknapper på websites anbefales i nogle ganske særlige farver :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)