SKAL bjælkerne være i to farver? Jeg ville vælge den grønlige til dem alle, men hvis der er en grund til at de skal være forskellige er det jo ikke en mulighed
SKAL bjælkerne være i to farver? Jeg ville vælge den grønlige til dem alle, men hvis der er en grund til at de skal være forskellige er det jo ikke en mulighed
Jeg synes enten ligesom her lidt lyserød farve som i dette billede af træerne: http://favim.com/orig/201105/31/beautiful-colors-eiffel-nature-paris-pink-Favim.com-61788.jpg
Men når man tænker Paris tænker man romantik osv. og så vil jeg forbinde det med romantiske farver lyserød osv. - i hvert fald for kvinderne... for mændene... tør jeg slet ikke tænke på! hæhæ.
Farven er ok - kunne være bedre. Jeg ville stadig holde den i den "stil" - altså en farve der ikke er for prangende og skriger for meget. Tilgengæld ville jeg fyre den af med flotte og farverige billeder af paris.
Farven er ok - kunne være bedre. Jeg ville stadig holde den i den "stil" - altså en farve der ikke er for prangende og skriger for meget. Tilgengæld ville jeg fyre den af med flotte og farverige billeder af paris.
God pointe. Designet er ikke dårligt, og med støtte fra flere farverige billeder, kunne det godt gøre tricket. Bestemt et forsøg værd.