Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik ? :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons :)

jeg sidder med en meget lille skærm, så havde ikke tænkt over det problem.

Ved du hvordan jeg løser dette problem ? 

eller hvor jeg kan finde ud af det :)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:12

Hvis det var op til mig, ville jeg faktisk slet ikke påbegynde no-repeat, men simpelthen fjerne baggrunden og enten give den lys eller mørk farve.. Du skal nemlig lige tænkte på, hvis du giver din baggrund no-repeat så ville resultatet ikke være meget bedre, din baggrund vil bare stoppe og baggrunds farven vil komme frem..

Du skal have en baggrund af en art som ikke kommer til at bliver skåret af lige meget hvor stor en skærm eller opløsning man kører med. :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 11:18

Ja, nemlig os det jeg tænkte.

Men ville en mulighed at få et billede/baggrund i en rigtig opløsning. 

Er nemlig selv multimedia designer (lige begyndt). 

Så at man kun ser et billede og ikke gentagene billeder.

Så er spørgsmålet vel bare hvor stor skal det lige være så alle har ét fuldt billede ? :)

mange tak for din hjælp :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:22

Altså at skaffe et stort nok billede er jo sådan set ret svært i sig selv, også fordi din side kommer til at loade langsomt. Så er spørgsmålet bare hvornår er det billede du kommer til at bruge nu, ikke længere er stort nok, fordi vi alle igen har fået større skærme?

Du kan snyde lidt med et billede baggrund på den måde at centrere et billede og fade det ud i en farve hvor på du lave selve baggrunds farven til netop den farve som du fader din baggrund ud i.. Derved vil du have en baggrunds billede samt vil der være en rolig overgang, så den ikke stopper brat.

– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:22

Håber du forstår hvad det er jeg mener med min sidste post.. Nu hvor jeg læser den igennem kan jeg godt se at den er lidt kringlet skrevet Smile

– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:30

mørk blå farve på blå farve lige ved siden af gør teksten unødvendigt sværere at læse vælg baggrund farver langt væk tekstfarven eller omvendt 

Tekst en god ide på siden , nu bruges der jo videoer på siden fra en services derved kommer der ikke links direkte til dig til video og tekst gør den stiger på google , lav en gode unikke tekster på siden .

kan for vis ønsker det bedste ligge videoer egen server vis ikke ønsker det vilde tekst på siden , dette gør video kan google se kommer fra din side derved får du lettere video links og dit besøgene vil stige.

vis ikke ligger egen god ide med tekst på siden , dog hjælper det også med tekst vis det ligger på egen server men nu giver det bare endnu mere .

at andre kunne uploade videoer på siden kunne give det gør siden virkelige kommer i gang .

hvorfor haves siden , kan jeg ikke lige se , ved søgning google kommer samme videoer og der er ikke tekst på siden , så jeg forstår ikke helt formålet med siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 11:41

Perfekt ide ! Nice, det jeg gør. Da det så passer på "alle" skærme. Det var meget let at forstå ;)

Det bar spørgsmålet hvilken farve den skal fade ud i ? Kan man selv vælge standart baggrunds-farven ?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:28

Baggrund billedet du vil have kan du fade ud til hvilken som helst farve i photoshop.

Og baggrundsfarven kan du ændre til hvilken du vil i kildekoden..

Du kan sikkert spørge en af lærerne til at hjælpe dig på MMD uddannelsen, de burde vide idet :)

– Oscar Levant

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 12:48

tak for dit svar :)

havde skrevet et langt og grundigt svar, men den craschede så du får den korte udgave :)

jeg vil gerne prøve at have skriften "sej/trendy" og ikk kedelig og normal. Det med tekst er en god ide, ved bar ikke hvad der kan suppelere videoerne positivt ? Problemet er at den youtube channel det kommer fra er min, så er det bar hvad der er bedst. Mere besøg på hjemmeside, eller at os at have en go besøgt youtube channel.

Tak igen ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Skrevet kl. 12:53

Jaja, det ved jeg godt ;) 

Mange tak for hjælpen, du hjalp meget ! :)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)