En ide kunne være at gøre menuen lidt mørkede, så det er nemmere at se, eller også at lave en fald sammen menu. Hvis jeg nu skal ned i mærker og vil vælge BitFenix så skal jeg scrolle ned, gør sådan at de kan slås i, at man trykker på mærkevare, menuen bliver slået op og så vælge man den mærke man nu vil have.. For hvis du pludseligt tilføjer mange flere undersider med sin egen kategori, kommer det til at være uhhh så lang en liste.. Håber du forstår hvad det er jeg mener :)
Fortsat god dag.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Jeg var lige lidt hurtig på tasterne ja ;) det virker nu, tak.
Ja, altså jeg kan følge din idé med fold-ud menu, men så skal man bare bruge mange klik for at komme hen til sit ønskede produkt. Og med mærker, jah.. der vil jeg også være lidt forsigtig, for hvis nu kunden ikke helt ved om det skal være et sennheiser headset eller et steelSeries headset, så kunne det være rart at man har mulighed for at se de to ting ved siden af hinanden. Hvis du forstår hvad jeg mener :)
EDB-priser gør det egentlig meget godt med deres megadrop - du kunne overveje at stjæle lidt. Men ja, der er noget rigtigt i at den forsvinder lidt derude til højre.
Er lidt bundet denne uge, men vil gerne komme med et mere gennemtænkt bud i næste - hvis det er. Selvfølgelig ganske uforpligtende som altid.
EDB-priser gør det egentlig meget godt med deres megadrop - du kunne overveje at stjæle lidt.
Det fungere rigtig godt på edb-priser ja, men er bange for det fungerer der fordi det ikke er en webshop, så folk har lidt mere tålmodighed. Det har de ikke her skulle jeg lige hilse og sige :)
Jeg er altid klar på bud, du får en mail, ellers har du min jo :)