En ting jeg tit tænker over når jeg surfer efter f.eks. nyt design hvis jeg en dag ønsker det til siden der har kvalitet i tankerne når vi snakker kosttilskud - så er der aldrig nogle priser?? Man får altid den der "ingen specifik pris - tilbud specielt til dig" .. Men jeg går bare videre, for man bliver simpelthen nød til IMO at have en CA pris. Stod der - billig webshop design 2000,- (uden opsætning -"referer til evt. samarbejdspartner" ) Jamen så er der noget at forholde sig til! Ellers flot hjemmeside :) |
Entrepreneur - Jan:Jeg er en 19-årig fredericianer igang med det sidste år på Hhx. Interessen for iværksætteri er stor og har altid eksisteret, derfor er det også mig naturligt at efterhånden at have medvirket i mange projekter. Igennem dette forløb som iværksætter, har jeg tilegnet mig en lang række viden om kundehåndtering, holdbarheder, strategier, design og programmering. Wimbo er et af projekterne, hvor jeg primært sidder som designer, programmør og håndtering af kundekontakten
Her gives der udtryk for at man har deltaget i mange projekter, men disse anvendes ikke som referencer.
Jeg ved simpelthen ikke hvad følgende betyder: Jeg har tilegnet mig en lang række viden om holdbarheder...
Og hvorfor er der ikke eksempler på de strategier der tales om?
Dette:
Mit fritidsjob foregår på en tank, hvor jeg passer disken. Det er et dejligt job, hvor jeg får lov at møde en masse mennesker og tilmed får jeg masser erfaring i kundekontakt og kundedialog, hvilket jeg kan drage til nytte af.
Er i mine øjne fuldkommen ligegyldig information.
Dernæst skriver I om nogle ting som I har lært siden I var 11 og 13 år. Det er naturligvis ganske godt, men at I skulle kunne leverer løsninger til markedsføring i en virksomhed er vist en sandhed med modifikationer. Jeg betvivler ikke at I kan gøre det med bestemte typer virksomheder, men jeg tror ikke på I kan klare større opgaver der kræver mere grundliggende viden omkring de elementer der indgår i markedsføring, hvorfor det nok lige er at gå over stregen, især når man ikke har referencer.
Og der er mange mange flere overdådigheder eller forherligende udtryk forskellige steder på siden.
Sidst men ikke mindst, hvis I ikke har et cvr.nr så kom i gang med at få det. Resten er utroværdigt og undskyldningen omkring omsætningsgrænse som bruges af mange er ikke holdbar i min optik.
SÅDAN! TAK FOR DET JAN!
- Det er sgu noget, vi kan bruge. Dejligt. Ha' en god dag.
Mvh. Christian