Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af besøgende, men ingen køb.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg tit tænker over når jeg surfer efter f.eks. nyt design hvis jeg en dag ønsker det til siden der har kvalitet i tankerne når vi snakker kosttilskud - så er der aldrig nogle priser??

Man får altid den der "ingen specifik pris - tilbud specielt til dig" .. Men jeg går bare videre, for man bliver simpelthen nød til IMO at have en CA pris.

Stod der - billig webshop design 2000,- (uden opsætning -"referer til evt. samarbejdspartner" )

Jamen så er der noget at forholde sig til! 

Ellers flot hjemmeside :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 14:24

Entrepreneur - Jan:

Jeg er en 19-årig fredericianer igang med det sidste år på Hhx. Interessen for iværksætteri er stor og har altid eksisteret, derfor er det også mig naturligt at efterhånden at have medvirket i mange projekter. Igennem dette forløb som iværksætter, har jeg tilegnet mig en lang række viden om kundehåndtering, holdbarheder, strategier, design og programmering. Wimbo er et af projekterne, hvor jeg primært sidder som designer, programmør og håndtering af kundekontakten

Her gives der udtryk for at man har deltaget i mange projekter, men disse anvendes ikke som referencer.

Jeg ved simpelthen ikke hvad følgende betyder: Jeg har tilegnet mig en lang række viden om holdbarheder...

Og hvorfor er der ikke eksempler på de strategier der tales om?

Dette:

Mit fritidsjob foregår på en tank, hvor jeg passer disken. Det er et dejligt job, hvor jeg får lov at møde en masse mennesker og tilmed får jeg masser erfaring i kundekontakt og kundedialog, hvilket jeg kan drage til nytte af.

Er i mine øjne fuldkommen ligegyldig information.

Dernæst skriver I om nogle ting som I har lært siden I var 11 og 13 år. Det er naturligvis ganske godt, men at I skulle kunne leverer løsninger til markedsføring i en virksomhed er vist en sandhed med modifikationer. Jeg betvivler ikke at I kan gøre det med bestemte typer virksomheder, men jeg tror ikke på I kan klare større opgaver der kræver mere grundliggende viden omkring de elementer der indgår i markedsføring, hvorfor det nok lige er at gå over stregen, især når man ikke har referencer.

Og der er mange mange flere overdådigheder eller forherligende udtryk forskellige steder på siden.

Sidst men ikke mindst, hvis I ikke har et cvr.nr så kom i gang med at få det. Resten er utroværdigt og undskyldningen omkring omsætningsgrænse som bruges af mange er ikke holdbar i min optik.

SÅDAN! TAK FOR DET JAN! Yes

- Det er sgu noget, vi kan bruge. Dejligt. Ha' en god dag.

Mvh. Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 15:14

@Peter Hansen

Mht. til priser på de forskellige produkter, har vi nu besluttet os for at angive pris på de referencer, vi viser, så folk kan se, hvad de eksempelvis kan få for 4.000 kr.

Mvh. Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Richard:

Man får altid den der "ingen specifik pris - tilbud specielt til dig" .. Men jeg går bare videre, for man bliver simpelthen nød til IMO at have en CA pris.

Stod der - billig webshop design 2000,- (uden opsætning -"referer til evt. samarbejdspartner" )

Jamen så er der noget at forholde sig til! 

Nu er webshops (som du selv nævner) jo utrolig forskellige - for hvad er der så med i (det latterligt lave beløb) 2000?? Det giver ingen mening at have faste priser på noget så individuelt.

Tillad mig at illustrere; Nyhedsbrevstilmelding - det er selvfølgelig med i de 2000 kr.

---------

Kunde: "Vi skal også have en nyhedsbrevstilmelding som der står i tilbuddet"

Leverandør: "Ja, det er rigtigt. Hvilke informationer skal med og har du et system der kan samle disse op"
(vi skal finde plads til en formular, der er højst sansynligt et script fra e-marketingssystemet vi bare kan hive på og style lidt; easy fix: 1time).

Kunde: "Vi skal bruge navn og e-mail og nej - skal man bruge et system? Jeg troede at min hjemmeside var nok?"

Leverandør: "Det hænger desværre ikke sådan sammen, men heldigvis findes der masser af services - både billige og gode"
(Godt så, vi skal lige have oprettet kunden i mailchimp og styrer showet herfra: ekstra time der).

Kunde: "Jamen, så skal jeg have det"

Leverandør: "Jeg opretter jeres firma i Mailchimp og så kommer der lige en bekræftelsesmail i skal klikke på et aktiveringslink i. Har du tænkt over om der skal fejltjekkes på tilmeldinger - og hvornår der skal fejltjekkes"
(sikkert ingen validering og bare en 'fejl' og 'tak'-side - siderne skal lige oprettes så kan han selv fylde indhold på 30min ekstra).

Kunde: "Ja, jeg har set sådan en tilmeldingsformular her http://xxxxx.com hvor den tjekker med det samme om mailen er gyldig og om den allerede eksisterer. DET vil jeg gerne ha"

Leverandør: "Ja, den er fed. Lad os gøre det sådan. Har du fejlbeskeder eller skal jeg få forfattet nogle? Hvad med farverne - jeg tror vi efterhånden er nød til at få lavet et hurtigt design som kan blive godkendt inden vi laver en masse du alligevel ikke vil ha"
(Nå...Realtime validering med ajaxlink til mailchimp, måske skal eksisterende caches for at nedsætte responstid, fejlbeskeder og udskiftning af classes, browsertesting og et hurtigt design af succes/error muligheder ... + 12-15 timer - tidsforbrug overskredet :().

Kunde: "Ja, lad mig se et design på det. Nu vi alligevel er igang kan vi så lave alle knapperne grønne? Og kan min maskot kigge frem og sige de der fejlbeskeder?"

....and the saga continues

----

Og dette er altså ikke en besværligt kunde.. det er bare en kunde der gør krav på nyhedsbrevstilmeldingen der er med i de 2000 kr. Han ved jo ikke bedre.

Ja, det kan være svært for forbipasserende at vide hvad det ville koste at få lavet en webshop så. Det er derfor man tager dialogen og får afdækket behov og afstemt forventninger...og ikke mindst budget. Man starter vel forhåbenlig ikke en seriøs webshop på en base af 2000kr.?

Selvfølgelig findes der nogle som gerne vil have en standardshop. Forsvind i mængden (den vej)-->

:) Kim, timesælger

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 15:55

Jeg kan ikke være mere enig, Kim. Hvis vi skriver, at vi laver en WebShop til 2.000 kr. Så spørger kunden, om der er Call-To-Action-knapper med i købet og så svarer vi nej, det kan godt føre til en sur kunde. Så hellere lade kunden komme med sine ønsker og derfra sammensætte en god pris, der dækker det hele.

Mvh. Christian

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:19

Hej Christian

Kan du lave en artikeldatabse for mig til din referenceside ;-) 

Så høre jeg da gerne fra dig

Ved det er en enkelt opgave med få plugin, men lad mig høre fra dig

Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 16:33

Hej Mikkel,

Tak for dit indlæg.

Jeg har smidt dig en PB.

Mvh. Christian

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:58

Når man tilmelder sig support, altså 1000 for en måned hvad får man så?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 20:07

Hvis du køber denne service, retter vi ALLE dine ønsker ganske gratis i en måned. Vi sørger for at hjælpe dig godt fra start og du kan føle dig tryg, når du driver hjemmesiden i det daglige, da du ved, at vi står klar på sidelinjen med hjælp.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:19

Jamen det lyder jo fornuftigt :-) - Men ja drop at det jeg jeg jeg jeg jeg jeg.. Hvis du er usikker på din virksomhed så lad vær med at få dig et cvr nummer (så klogt som Jan kan sige det)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)