Man kan ikke, i vores branche, regne med at kunne skubbe ordrer over disken på baggrund af et website. Det sker selvfølgelig af og til, men jeres website skal i højere grad sørge for at vise hvad i kan og hvem i er. Det er en branche hvor anbefalinger og netværk betyder rigtig meget. Så når i bliver anbefalet skal jeres site fungere som en ekstra garant. Det er noget andet med diverse stock-sites hvor man kan se hvad man får, kan smide det i en kurv og køre kortet igennem. Så jeg giver legebarnet 100% ret - ud med de referencer... (hvilket minder mig om at jeg burde gøre det samme..) og prøv at være på forkant med de nye trends. Og så er der jo altid den opsøgende. Find xx antal sites, videos, brevlinier, whatever som i mener i kan gøre bedre - og så gør det bedre! Lav en fed præsentation (evt. video som jeres egen) og send en dvd (da mails jo er ulovligt). :) Kim |
Jeg synes det er flot I har haft så mange besøgende den første måned. Spørgsmålet er jo bare om det er de rigtige besøgende? Hvor finder de Jer og hvad søger de på, når de finder Jer?
Hvor mange kommer fra Amino som resultat af Jeres feedback-tråde?
Jeg synes helt sikkert i skulle ofre et plus-medlemskab for en måned og give et super godt referencetilbud herinde.
Er I på Facebook? Så var det måske også en idé med et tilbud derinde - ellers kan et ring til den lokale erhvervsforening være en idé - de har kontakt med mange nye iværksættere, der har brug for nye hjemmesider - måske i kunne få en kontakt derigennem - eller få lov til at smide en bunke brochurer af på deres kontor?