Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af besøgende, men ingen køb.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man kan ikke, i vores branche, regne med at kunne skubbe ordrer over disken på baggrund af et website. Det sker selvfølgelig af og til, men jeres website skal i højere grad sørge for at vise hvad i kan og hvem i er.

Det er en branche hvor anbefalinger og netværk betyder rigtig meget. Så når i bliver anbefalet skal jeres site fungere som en ekstra garant.

Det er noget andet med diverse stock-sites hvor man kan se hvad man får, kan smide det i en kurv og køre kortet igennem.

Så jeg giver legebarnet 100% ret - ud med de referencer... (hvilket minder mig om at jeg burde gøre det samme..) og prøv at være på forkant med de nye trends.

Og så er der jo altid den opsøgende. Find xx antal sites, videos, brevlinier, whatever som i mener i kan gøre bedre - og så gør det bedre! Lav en fed præsentation (evt. video som jeres egen) og send en dvd (da mails jo er ulovligt).

:) Kim

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes det er flot I har haft så mange besøgende den første måned. Spørgsmålet er jo bare om det er de rigtige besøgende? Hvor finder de Jer og hvad søger de på, når de finder Jer?

Hvor mange kommer fra Amino som resultat af Jeres feedback-tråde? 

Jeg synes helt sikkert i skulle ofre et plus-medlemskab for en måned og give et super godt referencetilbud herinde.

Er I på Facebook? Så var det måske også en idé med et tilbud derinde - ellers kan et ring til den lokale erhvervsforening være en idé - de har kontakt med mange nye iværksættere, der har brug for nye hjemmesider - måske i kunne få en kontakt derigennem - eller få lov til at smide en bunke brochurer af på deres kontor?

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Christian

Visuelt er det en flot side - men for mig mister den troværdighed, fordi der er alt for mange fejl i sprog og tegnsætning. 

Et eksempel : "Vi svarer på din mail inden for 12 timer alle dage i ugen! Kontakt Vi har forskellige kontaktmuligheder på hjemmesiden, der gerne kontaktmuligheder på Wimbo.dk, så du får fat i den helt rigtige." 

Jeg savner også gennemsigtighed med hensyn til jeres priser. Selv om priserne er individuelle efter den enkelte opgave, vil jeg gerne se nogle eksempler, så jeg kan få et indtryk af jeres prisniveau.

En potentiel kunde har brug for saglig information om den ydelse i sælger, og for at blive mødt med professionel respekt. I den forbindelse oplever jeg jeres sprogbrug som lidt for smart nogle steder. Det skaber ikke tillid og tryghed, at jeg "ikke skal bekymre mig om resultatet", eller at jeg "kan være helt rolig". Tværtimod!

Det samlede indtryk er, at i er ret stærke på det grafiske. Det er helt tydeligt jeres kernekompetence. Derfor er det dén, i skal præsentere, pakket ind i saglige og gennemarbejdede tekster, og her skal i have hjælp. Drop det smarte.

Jeg ønsker at opleve, at i tager ansvar for produktet og processen - så skal jeg nok selv klare mit følelsesliv!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 11:38

Tusind tak, for alle svarene. Vi vil skrive alle de nyttige ting ned og forbedre dem.

Tak, fordi I tog jer tid til at se siden igennem.

Mvh. Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:40

@Jan

Hvilke kompetencer, mener du vi ikke kan håndtere?

Du må gerne give eksempler på de udtryk, der ikke giver mening, så vi kan få det rettet.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:44

@Kim

Jeg siger heller ikke, at siden skal være stedet, hvor salget sker. Giver dig ret i, at siden mere fungere, som et 'Last call', hvis kunden endnu er i tvivl, om vi er de rette.

Det var egentlig mere for at høre andres erfaringer og kan hurtigt konkludere, at man får en del kunder af tidligere kunder, så det vil vi da også bestræbe os på.

Vi vil sikre os, at vi fremstår troværdige, for kunden skal vide, at han/hun får en god oplevelse.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:45

Hej Peter.

Dejlig feedback!

Jeg vil få tjekket op på de forskellige ting.

Endnu en gang tak.

mvh. Christian

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:17
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Christian Johnsen:

@Jan

Hvilke kompetencer, mener du vi ikke kan håndtere?

Du må gerne give eksempler på de udtryk, der ikke giver mening, så vi kan få det rettet.

Jeg har íkke tid til at gennemgå det hele, og det er ikke kun omkring komeptencer som de andre skriver, men her er nogle eksempler:

Jeg er en 19-årig fredericianer igang med det sidste år på Hhx. Interessen for iværksætteri er stor og har altid eksisteret, derfor er det også mig naturligt at efterhånden at have medvirket i mange projekter. Igennem dette forløb som iværksætter, har jeg tilegnet mig en lang række viden om kundehåndtering, holdbarheder, strategier, design og programmering. Wimbo er et af projekterne, hvor jeg primært sidder som designer, programmør og håndtering af kundekontakten

Her gives der udtryk for at man har deltaget i mange projekter, men disse anvendes ikke som referencer.

Jeg ved simpelthen ikke hvad følgende betyder: Jeg har tilegnet mig en lang række viden om holdbarheder...

Og hvorfor er der ikke eksempler på de strategier der tales om?

Dette:

Mit fritidsjob foregår på en tank, hvor jeg passer disken. Det er et dejligt job, hvor jeg får lov at møde en masse mennesker og tilmed får jeg masser erfaring i kundekontakt og kundedialog, hvilket jeg kan drage til nytte af.

Er i mine øjne fuldkommen ligegyldig information.

Dernæst skriver I om nogle ting som I har lært siden I var 11 og 13 år. Det er naturligvis ganske godt, men at I skulle kunne leverer løsninger til markedsføring i en virksomhed er vist en sandhed med modifikationer. Jeg betvivler ikke at I kan gøre det med bestemte typer virksomheder, men jeg tror ikke på I kan klare større opgaver der kræver mere grundliggende viden omkring de elementer der indgår i markedsføring, hvorfor det nok lige er at gå over stregen, især når man ikke har referencer.

Og der er mange mange flere overdådigheder eller forherligende udtryk forskellige steder på siden.

Sidst men ikke mindst, hvis I ikke har et cvr.nr så kom i gang med at få det. Resten er utroværdigt og undskyldningen omkring omsætningsgrænse som bruges af mange er ikke holdbar i min optik.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37

Siden findes nærmeste ikke på google få den søge ord optimeret vis bare i har lidt grundviden

Få lavet interne links struktur på siden

Brug mere h1 h2 h3 h4

lig mere viden på siden

give alle billedere titler og tags 

hvorfor sorte bagrund det på forsiden skrevet ovenpå med grå tekst mørk på mørk gør teksten svær at læse 

har i bemærket der er mere end 67 tegn i titlen , det er ikke ideelt ved google

Jeg tør ikke vælge nogle der ikke har lavet alt med grundviden på egen side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 13:43

Entrepreneur - Jan:

Mit fritidsjob foregår på en tank, hvor jeg passer disken. Det er et dejligt job, hvor jeg får lov at møde en masse mennesker og tilmed får jeg masser erfaring i kundekontakt og kundedialog, hvilket jeg kan drage til nytte af.

Er i mine øjne fuldkommen ligegyldig information.

Jeg er helt enig, og ikke nok med at det er ligegyldig information, det får mig også til at tænke: "hmmm... han tror åbenbart ikke nok på sit eget firma til at satse 100% på det, og der er åbenbart ikke nok kunder. Så tør jeg heller ikke satse på ham"...

Så mit råd til dig er hurtigst muligt at fjerne den passage med dit fritidsjob på tanken. Fair nok at du har fritidsjob, men lad være at skrive om det her ;-) Dit fokus skal være på forretningen, ellers virker du ikke overbevisende på mig som potentiel kunde.

Jeg kan i øvrigt også tilslutte mig de tidligere kommentarer om mærkelige sætningskonstruktioner. Tekst er tydeligvis ikke jeres stærke side, og det behøver det heller ikke at være, I er jo tydeligvis gode til webdesign. Men erkend at I ikke er så gode til at skrive tekster og få en professionel til det. Det er et gennemgående problem på hele websitet, så det giver ikke rigtig mening at udpege konkrete eksempler.

Jeg ønsker jer god vind med forretningen, og det skal nok lykkes, hvis I bare klør på og erkender, hvor der er behov for at hidkalde professionel hjælp. Det kan vise sig at være guld værd ;-)

Mvh. Jonas

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)