Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af besøgende, men ingen køb.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har nu været online i noget tid, og det er alt sammen rigtig godt. Vi har masser af besøgende (916 på én måned). Men dog køber disse besøgende ikke noget. Vi har i alt haft 5 kunder, og det har været nogle rigtig gode forløb. Afvisningsraten er på: 35,57% over den ene måned.

Jeg vil gerne spørge om følgende:

Hvis du tager et kig på Wimbo.dk - hvad mener du så, vi kan gøre bedre?

Hvad falder dig ind, når du kommer ind på siden? Bliver du overbevist?

Hvad er jeres erfaringer med startup? Hvad skal man gøre, for at komme ud blandt folket? Vi har overbejet at tage på forskellige messer, så vi har mulighed for at møde de potentielle kunder.

Vi har også fået gang i bloggen, det har faktisk skaffet en del besøgende, men stadig ingen køb.

Er siden bare ikke god nok?

Mvh. Christian Johnsen.

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:43

Hej Christian,

Jeg synes det er en rigtig flot side. Det som helt naturligt flytter kunder / får dem til at kontakte dig er troværdighed.

Dvs sektionen omkring referencer skal helst give udtryk for du har MEGA mange kunder. Ellers bliver folk måske usikre.

Træk erfaring helt frem på forsiden så folk får fornemmelse af du er proff.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 09:51

Hej Legebarnet,

Tusind tak for rosen. Du har helt ret mht. referencer. Men problemet er, at man jo ikke kan skaffe kunder på amino medmindre, man er plus-medlem. Så det har vi lidt droppet. Derfor vil vi også gerne ud til folket (messer), da vi mener, at det er nemmere at trække kunder til sig der.

Mvh. Christian

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:52

Hej Christian,

Jeg tror ikke folk er hurtige købere med jeres produkt.

Hvis i ikke er i dialog med kunden, så tror jeg det tager tid med et salg, måske et par måneder, jeres produkt kan jo ikke sammenlignes med at købe et par sko.

Måske skal du kigge på hvor i får trafikken fra, hvilken type trafik det er...

/M

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:00

Hej OlsenKbh,

Det er jeg helt enig med dig i, men ud af 916 besøg, håbede jeg dog på, at der bare ville være én køber. Men som du selv siger, så kan der godt gå lang tid før kunden beslutter sig for, hvad han/hun ville have og hvor servicen skal købes.

Vi får en del fra Google, men også meget direkte trafik.

Mvh. Christian

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:16

Jeg vil anbefale jer at læse e-pusher og tester lidt på nogle af de mange ideer der bliver præsenteret der.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:17

Hej

Jeg vil anbefale jer at læse e-pusher og eksperimentere med nogle af de ideer der bliver præsenteret der.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Johnsen:

Tusind tak for rosen. Du har helt ret mht. referencer. Men problemet er, at man jo ikke kan skaffe kunder på amino medmindre, man er plus-medlem. Så det har vi lidt droppet.

Hvorfor?

Det kan da ikke være pga. de 99 kr pr mdr? - for de er da sikkert hurtigt tjent hjem.

I kunne jo bare købe 2-3 mdr. Lave et par super Amino tilbud og på den måde få lidt ref. på jeres side.

Vil tro i skal ud og netværke eller være mere aktiv på fx amino. Jeg spørger altid mit netværk, hvis jeg skal have lavet noget og så benytter jeg i 95% af tilfældende en som de anbefaler.

I er jo sikkert aktiv på Twitter og her kan i jo se, hvor ofte folk spørger om folk kan anbefale et firma eller produkt, så netværk er helt sikkert vejen frem for jeres produkter.

Mvh

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 10:38

De fleste af mine kunder kommer via mund til mund fra andre kunder der har været tilfredse med deres webløsning igennem mig. Vil gætte på 25% af mine henvendelser kommer direkte fra hjemmesiden.

Så klø på. :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:38

Christian Johnsen:
Er siden bare ikke god nok?

Siden er såmænd god nok, men jeg synes ikke I virker særligt troværdige eller målrettede og det kan måske få andre til at springe fra.

Jeg synes I giver udtryk for nogle kompetencer som I ikke selv følger, samt anvender udtryk som ikke giver mening for de kunder som nærlæser tingene.

Sidst men ikke mindst, efterlades man med det indtryk at der ikke er tale om en virksomhed, men et fritisprojekt, og det er sjældent seriøse købere hopper på den pind.

Intet ef ovenståender er personligt, men det indtryk jeg får ved at besøge jeres side 1. gang.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)