| 
                             Hej Amino'er. Kender i nogle gode udenlandske affiliate netværk som har klik kampagner og som i har gode erfaringer med? Vh.  | 

Jeg prøver lige at høre igen :-)
             Debat

| 
                             Hej Amino'er. Kender i nogle gode udenlandske affiliate netværk som har klik kampagner og som i har gode erfaringer med? Vh.  | 

| 
                             Jeg prøver lige at høre igen :-)  | 

| 
                             Klik kampagner er meget sjældne. Hvis jeg kigger lidt på de nævneværdige affiliatenetværk i Tyskland, hvor jeg har mest erfaring, så kan jeg ikke nævnte særlig mange der har den slags kampagner. Man skal i hvert fald være en smule tålmodig desværre. Det hænder at Zanox har en kombination af leads og kliks, men det er mere undtagelsen end det er reglen.  | 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
| 
                             Tak for dit svar Lars. Jeg regnede heller ikke med at der decideret fandtes sider som fokuserede på CPC, men man kan jo altid håbe :-) Andre der har nogle affiliate sites som fokuserer på CPC kampagner?  |