Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A single person can make a big difference, and several had to take and try it!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Der er plads til alle - om du blot vil købe LRs produkter til dig selv til indkøbspris - vil handle med produkterne til venner og bekendte - og/eller vil opbygge et netværk med andre forhandlere Vær ikke bange for at fortælle, hvad du gerne vil med LR..! På den måde ved vi også bedst hvordan vi skal støtte dig..

Er du frisør, make-up artist, kosmetolog, stylist eller..? Så giver vi dig mulighed for at øge din indtjening uden risiko..! eller er du en helt alm borger, så tilbyder jeg min hjælp - helt gratis.

Er du frisør, make-up artist, kosmetolog, stylist eller..? Så giver vi dig mulighed for at øge din indtjening uden risiko..!

Vil du som professionel inden for hårpleje, ansigtspleje, skønhed og wellness øge din indtjening uden risiko, så læs videre.Tlf: +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Hvem er vi?

www.naturensbetydning.dkformidler kontakten til LR Health & Beauty Systems. LR er en af Europas største firmaer inden skønhed og helse med en årlig omsætning på over 200 mio. € og har over 300.000 selvstændige partnere i 32 lande.

LRs unikke direkte-salgs-koncept gør at vi kan formidle kvalitetsprodukter “made in Germany” til langt under prisen for tilsvarende kvalitet solgt gennem detailsalg.Tlf: +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

LR har samarbejde med internationale stjerner som Leona Lewis, Heidi Klum, Bruce Willis, Emma Heming-Willis, Marcus Schenkenberg og Michael Schumacher. Alle produkter er dermatologisk testet af det anerkendte uafhængige tyske firma DermaTest ®

LR tester IKKE på dyr..!

Du behøver ikke at sælge produkterne fra LR for at tjene penge..! Gennem LRs unikke direkte-salgs-koncept, kan du henvise dine kunder til at købe direkte hos LR i Aabenraa. Du får en bonus udbetalt hver måned. Størrelsen er afhængig af kundernes omsætning. Du skal således blot anbefale LRs produkter til din kunder/kontakter. Derfor har du heller ikke behov for noget lager.

Fair betingelser

-Ingen månedlig minimumsomsætning -Intet lager -1 - 4 dages leveringstid -Ingen forsendelsesomkostninger ved bestillinger over kr. 1350,00 -Nem bestilling via web-shop, telefon eller e-mail -Betaling med alle gængse kreditkort eller på efterkrav -2 måneders returret -LR og LR-partnere afholder løbende produkt- og forretningsseminarer rundt om i landet.

Hvad skal jeg gøre?

Du køber et valgfrit demonstrations-sortiment for min. kr. 625,00 incl. moms hos LR (vi formidler kontakten).

Sammen med din startpakke vil du modtage diverse kataloger, firmapræsentation etc.

Du køber altid til indkøbspris.

Du anvender LRs produkter i din forretning (vi er sikre på, at du vil finde kvalitet/pris attraktiv).

Du kan evt. opstille en montre i din forretning med produkterne og det vil være naturligt at vise kunderne LRs flotte kataloger. Du kan se et udvalg af kataloger her på hjemmesiden.Tlf: +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Du har også mulighed for at lave tema-aftner, hvor vi tilbyder vores hjælp uden beregning.

Du kan tage imod bestilling fra dine kunder og sælge til de vejledende priser, men det er vores erfaring at det med tiden er bedre at give dine kunder de samme fordele, som du selv har og blot henvise kunderne til LR. Således slipper du for bestilling/afbestilling, fakturering og levering.

Dine tilfredse kunder vil også have mulighed for at anbefale LR til deres venner etc. og afhængig af omsætningen vil du også her opnå en bonus.Tlf: +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

LR sender månedskatalog direkte til dine kunder sålænge de inden for en 3 måneders periode har bestilt noget. http://naturensbetydning.dk/si​gnup.html her kan du oprette dig selv.Tlf +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Vi formidler kontakten til LR og støtter dig i opbygningen af din forretning med LRs produkter. Vi tilbyder også at hjælpe dine kunder til at få den bedste oplevelse. Det er vigtigt at vi får afklaret spørgsmål, således at også du vil få den bedst tænkelige start. Din succes er også vores succes!Tlf: +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Hvad nu? og hvordan kommer jeg igang

Kontakt os via vores kontaktformular eller ring til Brian på +45 31323286 +45 31323286 , så vi kan lave en aftale om en produktdemonstration og forretningspræsentation. Tlf: +45 31323286 +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Arbejd hjemmefra. Selvstændig uden varelager eller kassekredit

Kan du/I afse nogle få timer i ugen (helt efter eget valg) er her den oplagte mulighed for at starte egen forretning med en avance på 40 % + bonus (afhængig af omsætning).

Varerne går som "varmt brød" da det er forbrugsvarer (Alt indenfor personlig pleje, så at sige: Alt hvad der bruges på ethvert badeværelse, der iblandt Aloe Vera - produkter.

Lager kræves ikke, da man bestiller direkte hos LR Health & Beauty Systems (som har lager i Åbenrå) fra gang til gang, når man modtager bestillinger fra sine kunder. Erfaring indenfor salg behøves ikke, da vi helt omkostningsfrit gerne hjælper dig/jer i gang.

Eneste udgifter man har kan evt. være salgs-hjælpemidler i form af f.eks. flyers eller kataloger, som rekvireres hos LR.

Varerne kan bestilles pr. fax, pr. telefon, pr. e-mail eller direkte over internettet. Det er ens egen forretning, og man bestemmer dermed fuldstændig selv tempoet.

Kan vi fornemme seriøsitet er vi villige til at hjælpe dig/jer til at opbygge en sund forretning, i form af råd og vejledning ud fra egne erfaringer. Tlf: +45 31323286 +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

LR giver alle chancen!

•Du og dine kunder har adgang til kvalitetsprodukter til en fair pris
•Du har en god avance og modtager derudover bonus
•Du kan via din indsats selv bestemme din indtægt
•Du kan få andel i et enestående bilkoncept
•Du bliver undersøttet optimalt og har adgang til et godt uddannelsessystem
•Du har ingen risiko og kan på intet tidspunkt miste noget
•Du arbejder med en virksomhed som internationalt store stjerner også har tillid til

Har du lyst til at sige ja til ovennævnte og vil du investerer noget af din tid i din egen nye forretning – så kontakt mig for en uforpligtende snak om dine muligheder.

Bliv LR-Partner og lad os sammen bygge fundamentet til din fremtid!

Fritidsjob: kr. 2.000-5.000 pr. måned

Du har mulighed for at starte med LR - uden investering og uden varelager. Varerne du sælger, bliver sendt direkte til dig fra Åbenrå. Du får 40% i avance + op til 21% rabat oveni (+ ca. 10% gruppe-bonus). Vi står for den nødvendige uddannelse. Du bestemmer selv tidsforbruget.Tlf: +45 31323286 +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Fuldtidsjob: +kr. 20.000 pr. måned

Du har mulighed for at opbygge og vedligeholde en kunde- og salgsstruktur ved LR. Samtidig kan du som organisationsleder ved LR, køre i en VW/Audi som firmabil med biltilskud. Vi i samarbejde med LR, står for den nødvendige uddannelse. Du bestemmer selv arbejdstid- og sted.Tlf: +45 31323286 +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER

Selvstændig: +kr. 50.000 pr. måned

Du har mulighed for at blive selvstændig partner, og få ansvar for en større organisation, og kan arbejde i Danmark/globalt. Du vil få indflydelse på strategier, vækstområder og fremtiden med LR. Du bestemmer selv arbejdstid- og sted.Tlf: +45 31323286 +45 31323286 HER KAN DU ANSØGE OM DIT ENGROS LR KORT OG SPARE 30% TIL 40% JA TAK ! Sign mig op nu SOM PARTNER
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:49

Mener ikke man må reklamere med MLM ? Men hæng mig ikke op på det...

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

trymeOUT:

- Emil

Kan du så ikke prøve at forklare meningen med MLM-kategorien? Wink

Eller med andre ord: Jo, selvfølgelig må man det.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:42

Allan I:

trymeOUT:

- Emil

Kan du så ikke prøve at forklare meningen med MLM-kategorien? Wink

Eller med andre ord: Jo, selvfølgelig må man det.

Spørgsmål vedr MLM?

Ikke direkte reklame.. Jeg må jo heller ikke reklamere med affiliate i tråde..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:13

trymeOUT:

Spørgsmål vedr MLM?

Ja, ok. Fair nok. :-)

trymeOUT:

Ikke direkte reklame.. Jeg må jo heller ikke reklamere med affiliate i tråde..

Når man "reklamerer" med MLM - så er det jo ens eget firma man reklamerer for og ens egne produkter - hvilket du jo ser dagligt over hele Amino.

Affiliate links er derimod reklame for andres produkter, og andres firma, som du så tjener en skilling på - hvis folk klikker. 

Og jeg går ud fra, at det er derfor, at affiliate links ikke er OK - for man ved jo så ikke om folk linker, fordi de forsøger at hjælpe med en problemstilling - eller bare fordi de godt vil have folk til at klikke på et link.

Hvis affiliate links var lovligt på Amino - så ville al tekst herinde jo være blå! (hvis du forstår sådan en lille en!?) Big Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:12

trymeOUT:

- Emil

Vil give Allan ret, og ofte ser man jo folk brokke sig når der mangler "produktinformation".

Den vigtigste opgave for de fleste MLM'ere er efter min mening at give en grundig information til folk der er interesserede, eller folk der mangler en ny "vej" imod deres mål. Derfor er det ikke så tit der bliver snakket produkter på Amino. Hvis man skal åbne en franchise af McDonalds, starter man jo heller ikke med at lære hvordan "bøffen" vendes.

Nu er det godt nok et af Brian's LR indlæg, hvilket jeg stadig ikke forstår han bruger Amino til, men sådan er vi jo så forskellige. Syntes dog dette link er bør ses af alle med interesse eller nysgerrighed omkring MLM/NM: http://www.google.dk/url?sa=t&source=web&cd=3&sqi=2&ved=0CCoQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.directsellingnews.com%2FDSN_WSJ_book_preview.pdf&ei=LciBTs-kGqHi4QTR8YRz&usg=AFQjCNE7Vq51iJeCsWIiRbqPjqUJStD3Kg

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:01

Som sagt i må ikke hænge mig op på det :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)