Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog skrider godt frem - men fans på facebook?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg er ved at få godt gang i bloggen www.newcashinc.com, men havde også et håb om at min facebook gruppe skulle blive rimelig aktiv, men dette er ikke lykkes. Er der nogle derude der har nogle råd eller noget, har jeg placeret min facebook widget forkert, eller hvad gør jeg galt?

Mange tak for hjælpen.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Stor København
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:04

Hey Yupsdk der er en simpel, meget effektiv og uloyal måde.. Lav en konkurrence, få folk til at poste din blogs fb page evt. kig på hvordan andre fb konkurrencer køre, tro mig det er utrolig effektivt!

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:35

Mange tak for svaret.

Nogle der ved hvordan man laver en forside på sin fanside?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:48

Joakim Hey:

Hey Yupsdk der er en simpel, meget effektiv og uloyal måde.. Lav en konkurrence, få folk til at poste din blogs fb page evt. kig på hvordan andre fb konkurrencer køre, tro mig det er utrolig effektivt!

Som tidligere skrevet er konkurrencer en god ide, du kunne eventuelt, lav et mere synligt "like" knap, på nuværende tidspunkt er knappen alt for lang nede, og man skal scrolle, sæt den højere op så den kan ses med det samme.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:51

Har i nogle forslag til en konkurrence?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:13
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)