Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og ulemper ved CMSimple?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kunderne finde ud af at opdatere deres CMSimple-hjemmesider selv?

Er det hurtigt at lave simple hjemmesider med systemet?

Karakter på 12-skalaen i forhold til pris?

VH

Finn Arne Hansen, Bureau4 Odense

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:46

det er grimt og forældet ...

Brug frameworks ala wordpress eller joomla - det er disse der er mest brugte i dag.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 14:50

Jep, ved godt, de to er de mest brugte. Men er CMSimple eller lignende ikke egnede til små hurtige hjemmesider?

Arrangerer du Joomla-kurser?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:17

Jeg ville vælge et andet cms-system. Men for at rådgive dig ordentligt vil det være bedst at få meget mere at vide omkring behov, udgangspunkt og indhold.

Joomla-kurser afholder jeg ikke, kun på one-on-one basis som tlf-support (på alm. timeafregning)

herudover selvf- via mail og relevante links.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Fanø
Tilmeldt 4. May 11
Fra  Autobuy.dk og bedrebiloekonomi.dk Skrevet kl. 15:26

Tak, har noteret dig.

Jeg har brug for et meget simpelt system, der kan give små håndværkere en hurtig, superbillig hjemmeside uden dikkedarer. De større opgaver skal selvfølgelig gå til webbureauer som dit.

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 15:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Arne Hansen:

Jep, ved godt, de to er de mest brugte. Men er CMSimple eller lignende ikke egnede til små hurtige hjemmesider?

Jo. Enkelt og hurtigt kan det siges at CMSimple er ekstrem hurtig til at kunne lave en hjemmeside, og endda uden databaser og alt muligt.

Der er bare et stort MEN. Der skal stadig tilpasses noget unikt design så siden ser lidt anderledes ud end de andres. Når man så er der, vil jeg næsten hellere råde dig til at benytte Wordpress og lave et alm. website ud af det og evt. fjerne blogdelen. Det tager et øjeblik at installere med Fantastico hvis du har det på dit webhotel, og så skal du bare finde et template billigt og tilpasse, eller tilpasse selv fra bunden. Det er nok den hurtigste måde at få udviklet hurtige og billigere websider. Bare min mening Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:34

Hej Finn

Hvis du kan vente til November så burde du kigge på CloudSprout. Vi har flere fordele som passer godt til dine krav.

For det første er CloudSprout ultra nemt, at redigere sit indhold i. Man går ind på sin side, klikker på det lille blyant ikon ud for det man vil rette, og der popper en dialog op, som tager en igennem rettelsen.

Men der hvor CloudSprout for alvor tager kegler, er at sitet bygges via en drag-n-drop editor, det betyder ikke bare at det er nemmere at bygge sit med CloudSprout, men også at det går væsentligt hurtigere end med andre systemer.

En anden rigtigt god ting iforhold til din case, er at CloudSprout er gratis for mindre websites, hvilket nok vil inkluderer de fleste håndværker sites. Vi står simpelthen for hosting og at det hele spiller uden at det koster en krone, så længe du ikke bruger mere end 200 Mb plads og 3 Gb hosting.

Hvis du har mod på at prøve CloudSprout er du velkommen til at sende mig en mail på plu@cloudsprout.com , så sender jeg dig et login så snart vi er klar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:46

De burde give det mere end gratis væk , for vis jeg vælger det vil det være fordi jeg ikke havde den viden som nu og derved er det kun grundet uvidenhed man kunne komme til at vælge det så måske vis de gav dig 1000 kr  om året mod du havde disse ulemper som sådan et cms systemer har kunne det måske være en ide wordpress eller joomla gratis med kan mange gange mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CMSimple er forældet.

Har du brug for at lave en mindre hjemmeside, jamen så er wordpress valget.. Det er faktisk ret simpelt.. Ja det er korrekt backend har en masse funktioner, men det er sådan set kun nogle få af dem der skal taget i brug, hvis det kun gælder en mindre hjemmeside..

Det smarte ved det er, at det netop er så udbredt som det er, du vil kunne få hjælp over alt, samt at der findes plugins og themes så du netop kan tilpasse din side som du vil have det..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 00:59
Hej.

Jeg synes du skulle tage et kig på vores Sitemagic CMS. Hvis du vil høre en andens mening om systemet, kan du evt. kontakte www.focus2web.dk
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)