Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget påvirker teksttyveri min pagerank?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
En konkurrent har igen igen kopieret tekst og billeder fra min webshop og jeg er naturligvis godt gal i skralden. Synes simpelthen det er så lavt.

Jeg går ud fra at det stiller mig dårligere i Googles pagerank, når mine tekster ligger flere steder.

Men er det muligt at måle direkte hvor meget det betyder i forhold til min pagerank? Kan jeg "melde" dem til Google? Er der nogen der ved hvor stor betydning det egentlig har?

Ville gerne sende dem en ordentlig regning - Dog allerhelst have dem til bare at holde op med at kopiere.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 13:47

Hov nu skrev jeg godt nok pagerank, men det er jo nok mest mine placeringer jeg er bekymret for.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:54

Woof:
Ville gerne sende dem en ordentlig regning - Dog allerhelst have dem til bare at holde op med at kopiere.

Det er ikke et svar på dit spørgsmål, men hvorfor sender du ikke bare en stor regning?

Du har skrevet teksterne og taget billeder, hvorfor du også selv bestemmer, hvad bruger af dette skal koste.

Så for taget en masse skærmprint mv. og når det er på plads, sender du en regning på 2.500-3.000 kr pr. tekst og pr. billede - eller mere - og skriver, at det var for at bruge dit arbejde og de endvidere skal fjerne det.

Mvh

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:09

Læs evt her. Skriv en mail/brev hvor du sender dem en regning, som de kan slippe med at betale mod de fjerner dit indhold indenfor 24 timer. Vil de ikke betale kan du stævne dem. Så længe du kan dokumenterer at indholdet er dit, så har du en god sag. Den model benytter jeg selv. Det positive er, at jeg ikke længere går og er irriteret eller sur over det, da jeg på forhånd har en helt klar procedure som jeg følger. Det er med andre ord, blot en af arbejdsopgaverne der skal udføres. Er dit erstatningskrav under 50.000 kan du selv forbedrede og føre sagen (min erfaring er de fleste betaler, når de har fået stævningen). Selve processen virker for mig meget enkel og godt forklaret, og det er værd at bemærke, at jeg ikke har andet uddannelse end 10. klasse fra folkeskolen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)