Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvaliteten af hæve sænke bord fra IKEA (galant)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er på udkig efter 2 hæve/sænke borde til min arbejdsplads og har kigget på dem (GALANT) fra IKEA, jeg ønsker nogle forholdsvis store borde (160x80+). Og da jeg selvfølgelig også ønsker en rigtig god kvalitet vil jeg høre om der er nogle der har erfaring med dem? Eller bør man gå ud og kigge efter decideret kontormøbel butikker som Zederkof, har fx kigget lidt på den her http://www.zederkof.dk/shop/haevesaenkebord-160x80-4429p.html 

Jeg har også et lignende spørgsmål ang. stol, der har jeg igen kigget på dem fra IKEA, men der har jeg hørt at de skulle være knap så gode, derfor har jeg kigget på en lidt anden prisklasse og er nået frem til denne http://www.kontor-moebler.dk/shop/kontorstole-h-j-ryg/alaska-kontorstol.html men kan det betale sig rent kvalitet / pris mæssigt?

Alle inputs vil blive værdsat :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:51

Hey dude,

Jeg købte for en halv måneds tid siden det omtalte hæve/sænke-skrivebord fra IKEA. Der kan du roligt gøre kunsten efter - mit indtryk af bordet er rigtigt godt. Det værste har indtil nu været at samle møblet, hvilket jeg gjorde forkert til at starte med.

Det er et meget stabilt bord, der også med garanti kan tage de 80 kilo, det selv siger. Jeg har i hvert fald 2-3 skærme, et par laptops og tunge jurabøger liggende på det uden problemer. Kvaliteten er super fin. Jeg er godt tilfreds! :)

(Husk en holder til en evt. stationær computer, der kan påsættes under bordet. Alt andet er meget upraktisk, koster yderligere 200kr i IKEA.)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej Jesper

Forskellen på os og mange andre - er at vi sælger kontrakt møbler. Dvs vi har møbler som er lavet professionelt brug - derfor yder vi også minimum 3 års garanti. Det betyder, det skal kunne holde til noget ekstra. Så herfra kan jeg kun sige du får et virkeligt godt bord.

Skulle du støde på et bord der ligner - så tjek lige specifikationerne.

God jagt.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:13

Jeg har i mit firma købt ca. 20 Galant hævesænkeborde, det første blev købt for 10 år siden og virker stadig dog et det uden elektrisk hæve/sænke knap. Så kvaliteten er helt i top.

Det ville dog være dejligt hvis der var flere muligheder for at hænge ledninger op under bordet og evt. gemme dem pænt af vejen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35

Tak for dit svar Arco Iris, godt at vide at det er noget der holder :) det siger i hvert fald noget om kvaliteten hvis det stadig virker efter 10 år.

PS. Ved ikke om du har set dem, men IKEA har 2 forskellige slags kabelholdere: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/workspaces/16195-2/ 

Tak for svaret Halfdan Timm, er glad for at høre at der er stabilt, da jeg var lidt nervøs for om det "rokker", som nogle borde gør, når man først har sat dem op.

Zederkof, efter en længere undersøgelse, var det også jer jeg faldt på hvis jeg ikke vælger IKEA's løsning. Men da i ligger ret langt væk fra mig og levering til ca. 1000 kr er ret meget, vil jeg gerne være sikker på at der er stor nok forskel i kvaliteten til at det kan betale sig for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29

Hej,

Jeg har også selv en GALANT hæve sænkebord, og er ganske tilfreds med den.

Der findes flere modeller af GALANT men går ud fra at du mener denne?

Generelt er det et rigtig godt kontorbord - lige på nær opsætningen. Det tog timer at opsætte den, og måtte til sidst ringe til IKEA's hotline. Læs mere om min oplevelse på min blog her.

Mvh. Knuth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Ups, det ser ud til at være en gammel tråd. Det beklager jeg.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)