Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nye banner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mediaplace.dk har nu været online i 4 uger og der er bleven rettet en del til efter min første og anden feedback her på Amino.Tak for al jeres hjælp :-)

Jeg har nu lavet en banner som skal være med til at få nye brugere til at forstå hvad siden går ud på da mange var lidt i tvivl om hvad siden handlende om? 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 06:30

Ps. den skifter efter 20 sek. så man kan nå at læse hvad der står på hele banneren :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 07:33
Forslag: guides i god hjemmeside skik og seo osv så havde du både guides og debatterne samlet på en portal. Ellers ser den god ud. Smile1 tak for kigget.
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 08:50
Jeg er ikke lige med?
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 97
Fra  maling.nu Skrevet kl. 08:59

Jeg synes der er alt for meget tekst, ikoner m.m. Det virker rodet.

Banneret står der godt nok tilstrækkeligt længe til at læse, men et banner værdiges ofte kun et kort blik, så det skal hurtigt og præcist fortælle mig hvad det handler om.

Med venlig hilsen

Charlotte

www.maling.nu

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 10:50

Syntes også der er for meget tekst på siden. Det virker lidt uoverskueligt lidt når man kommer ind på siden.

Og den banner du har ude i venstre side, er lidt for svær at læse, efter som at den står lodret. 

Jeg syntes du skal forkorte teksten i din top banner, evt gøre ikonerne mindre i banneren og placer dem på række vandret.

Derudover syntes jeg det ser ud til at billede kvaliteten i din banner er lidt lav.

Dog kan jeg godt lide dit logo :) Så hvis banner og side reklame-plads bliver rettet  lidt til, ser det rimeligt godt ud.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 12:09

Getpaiddk:

Syntes også der er for meget tekst på siden. Det virker lidt uoverskueligt lidt når man kommer ind på siden.

Da der ikke er en forside, så er banneren det eneste sted hvor jeg kan oplyse hvad siden går ud på, derfor er der en del mere tekst end på en alm. banner.

Banneren i venstre side bliver udskiftet i denne uge ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 12:33

Jeg forstår godt du vil have en del i banneren. Men syntes at du skal have den en tand længere så, så det kommer det ikke til at se så tæt ud.

Og vil heller ikke mene at det ødelægger noget for sidens design, at banneren fylder mere vertikalt.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:38

Hej Mads..

Banneret på din side er godt forsøg.

Der er dog alt for meget tekst på den, et banner kan godt bruges til forklaring dog ikke med så meget tekst.. Hellere finde på en god billed opstilling, et banner skal være simpel, lækker og forståeligt.. De fleste mennesker bruger få sekunder til at skimte en banner, derfor er flere linier tekst lige i overkanten. Der er også det at billederne skal god kvalitet, de er grumsede og pixelerede at kigge på.

Nogle billeder, samt en højst 2 linier tekst og så har du et banner.

Banneret ude i venstre hjørne er også et no no, du har skrevet teksten lodret, som ikke er særlig godt, og hvis man alligevel skal gøre det, skal du bruge en mere brugervenlig font.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 14:07

Mads A.:
Jeg er ikke lige med?

Tænkte mere på at lave artikler om de forskellige emner som hjemmeside omhandler, og ikke kun have debatter. Tænker også mere for at få mere SEO til siden :)

En anden ting vil jeg foreslå at i toppen hvor du har banner med en masse tekst på er måske ikke smartest, men kunne det ikke være en idé at lave det til div bokse med tekst, der skiftede, så du kunne lave det til "rigtig" tekst, så google m.v. kunne se når du skriver keywords såsom Blog, Affiliate netværk, SEO, Adwords, osv. - bare en hurtig tanke.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)