Jeg har brugt mange måneder, dage, timer, minutter og sekunder på læse mange dejlige indlægge herinde. Hvor er det dejligt at læse folk brænder for starte virksomheder og hjælpe hinanden med skæbe vækst. Jeg har haft en lille ide i hovedet et styk tid nu og håber i kan videreudvikle ideen eller fortæl jeres ærelige mening om ideen. Jeg tænkte, det jeg er pakistaner og bor i Danmark kunne udnyttes. Ideen er jeg starter en lille skoproduktion i pakistan og prøver finde kunder i dk i eroupa. Det må være tilledsvækkende jeg bor i dk. Mening er så fplk skal ik tænke på told osv den klare jeg. Hvad synes i om ideen, holder den i praktisk? Kan jeg tag pakistanske priser af folk.. Menn det kan nok ik betale sig, hvis jeg ska betale dansk skat? |
Din fordel du kan udnytte er at du kan sproget og kulturen i Pakistan. Det kan du udnytte til at finde gode og prisbillige producenter i Pakistan, for så at importere til Europa.
Ingen tvivl om at lave producent priser i Pakistan kan udnyttes til en fornuftig avance i importørleddet.
Det store arbejde bliver at finde forretninger at sælge varene igennem til forbrugerne.
Held og lykke med dine videre tanker.
De bedste hilsener
Finn