Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der må være noget galt med min destinationsside, men hvad?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Heecon-e Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, som gider læse det her.

Jeg er forfatter og har mit eget e-bogsforlag til udgivelse og salg af egne spændingsromaner. Aktuelt har jeg mulighed for at sælge min debutroman, som udkom i bogform i 2005. Men flere kommer til.

Okay, jeg er ikke helt ung længere, så der er sikkert meget, jeg ikke forstår udi den digitale verden, men det her er en gåde.

Alle, jeg spørger, siger, at min lille webshop er flot og indbydende. Men de er på den anden side alle sammen enten venner eller familie, så de er vel ikke helt uvildige i deres vurdering. Noget galt må der dog være, for det går ikke specielt godt - mildt sagt. Det overstiger dog min evner at finde ind til problemets rod. Jeg kan vitterligt ikke gennemskue, hvad jeg gør forkert. 

For mig ser sagen således ud:

1) Jeg sælger en spændingsroman, som har fået gode anmeldelser, og den kan downloades til langt under en tiendedel af boghandlerprisen. Og den sælges faktisk stadigt hos Gyldendal.

2) Jeg er ikke nogen SEO-haj - snarere det modsatte, hvis sådan noget findes - så jeg skaffer trafik til siden gennem Adwords - og det går helt fint med det.

3) Jeg opnår et fornuftigt antal klik på relevante søgeord.

4) Men min afvisningsprocent er over 50%

5) Der er ikke en eneste, som har købt bogen.

Jeg har brug for noget uvildig kritik; nogle neutrale øjne, som måske kan pege mig i den rigtige retning. Så jeg tænkte, at der måske var nogle andre fra Amino-netværket, som kunne give mig lidt feed-back. Måske er det for meget forlangt, af mennesker men ikke kender, men jeg vil være meget taknemmelig for alle former for ris eller ros. Ellers kommer jeg ikke videre - og det vil jeg absolut være ked af.

Shoppen kan besøges på: http://www.heecon-e.dk

På forhånd tak!
Steffen H. Nielsen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:04

Hej Steffen.

Det er absolut ikke for meget forlangt - det er dét vi er her for Wink

Du skriver, at der ikke er en eneste, der har købt - ud af hvor mange besøgende?

Kan du komme med eksempler på det, du selv opfatter som de mest relevante søgeord?
Hvor mange søgninger er på disse ord og hvad er typiske klikpriser?

Sæt størrelsen af bogomslaget ned til mellem halvdelen og 2/3 af nuværende størrelse.

Sæt fontstørrelsen op med 2.

Tag HELE anmeldelsen og indsæt den i stedet for uddraget,

Du har en knap, der heller Køb - men du køber ikke ved at trykke på knappen.

Fjern den ligegyldige side, hvor man kun kan vælge betaling på een måde og leveringsform på een måde.

Når man klikker på betalingsbetingelser, åbnes en ny side op i et fuldt nyt vindue. Hvis folk ikke er super opmærksomme, opdager de det ikke og er nu låst da de ikke tror, at de kan komme tilbage til betalingsflowet.

Jeg er ikke gået længere i betalingsflowet end hertil.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:13

Du kunne starte med at abonner på http://www.seosupport.dk/ den siger og hvor du ligger på google og google score 

Hvad siger din google analycis hvor hvilken ord er det der kommer ind på siden , er det relevante ord?

skriften er kun 8,5 den er nærmeste ulæselig lave den enten i 11 eller skrift størrelse 

nogle sider langt over 1000 ord del det op i enkle undersider 

husk lav titler på siden h1 i overskrifter på hver siden og h2 h3 h4 i under titler for hver emme på siden det gør siden mere overskuelig

Husk lav en interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til en underside der omhandler dette ord denne side starter med h1 om dette emme

lav en kontakt siden op der med cvr nummer og telefon nummer og lidt standard info

for hjælpe til optimere siden

Du kan også selv lave lidt vis haves tid med det kræver sikkert meget tid Vis du har den tid kan man selv lave en del  http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  denne her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 25. Sep 11
Fra  Heecon-e Skrevet kl. 19:42

Hej Christian

Dig kender jeg da! Ja, dvs. jeg ved, hvem du er. Jeg har læst en del af dine ting i mine bestræbelser på at optimere min shop. Jeg er rigtig glad for, du har meldt dig med et svar.

Og så bliver det kompliceret. Det er en hel ny verden det her, som jeg forsøger at sætte mig ind i - med udtryk, jeg aldrig tidligere havde hørt om, så dine spørgsmål har mig lidt på hælene. Men lad mig nu se.

Der har været 38 klik i alt. Det må vel svare til antal besøgende, med mindre der er gengangere.

Klikrate: e-bog: 2.200 visninger 32 klik, billige e-bøger: 6 visninger 0 klik, gratis e-bøger: 49 visninger 3 klik, roman: 294 visninger 3 klik. Jeg betaler omkring 5 kr. pr. klik. (Der er sat loft over dagsbudgettet)

Det med bogomslaget, må jeg forsøge at se nærmere på. Det er en Dandomain shop, som faktisk selv skærer omslaget til i størrelse. Men jeg forsøger mig frem.

Fontstørrelsen ændrer jeg.

Jeg kan godt se, det med betalingsvalget. Den side må fjernes. Det har dog ikke været et problem endnu - af gode grunde - for der er ingen der er nået så langt endnu. (Kan se, at der er en del der har været inde og se på siden. Så det kan jo være, der er mere ros/ris på vej.)

Den med klik på betalingsbetingelser, bliver også gransket. Jeg får nok brug for support hos Dandomain, men de er faktisk utrolig serviceminded. Så mon ikke det lykkes.

Tja, det var vel det.

Hilsen og tak

Steffen

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 25. Sep 11
Fra  Heecon-e Skrevet kl. 19:52

Hej Michael

Tak for dit svar.

Jeg tjekker de links, du har givet mig. De lyder spændende.

Du er ikke den første, der nævner skriftstørrelsen, så den skal pustes op åbenbart. På min skærm, ser den sådan set meget godt ud, men det vigtige er jo, hvordan den besøgende opfatter det.

De tekniske ting, med interne links og overskrifter mv. er alt sammen noget, jeg må se at få sat mig mere ind i. Det er en standard webshop fra Dandomain, jeg bruger, men det må vel være muligt at optimere lidt på den også.

Men det er super godt, at jeg bliver gjort opmærksom på tingene.

Med hensyn til Analytics, så se lige, hvad jeg svarede på Christians tilbagemelding.

Rigtig mange tak

Steffen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:08

Tak skal du have, Steffen.

Det er ikke den nemmeste situation du er havnet i.

Høje klikpriser, MEGET lave salgspriser, tab i form af folk, der forlader siden (99% er NORMALT - ; men det véd du jo allerede fra mit konverteringsoptimeringskursus)

Byd kun på disse 4 søgeord til at begynde med:

spændingsroman
spændende bøger

Der vil være ca 250 personer der søger på disse ord, så sørg for at ligge højt på dem for at få en passende del af de søgende ind på din hjemmeside.

Forvent, at du skal have mellem 50 og 150 ind på hjemmesiden via AdWords før du få de første salg.

Prøv også litteratursiden og søgeordet bibliotek - der er 550.000 der søger hver måned. Du får dog sikkert hurtigt en lav quality score på dét ord - men så har det da været sjovt så længe de varede (timer)

Du bør sætte prisen op til 47 kr.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Rødvig Stevns
Tilmeldt 25. Sep 11
Fra  Heecon-e Skrevet kl. 21:11

Hej Christian

Det er virkelig fantastisk at få rådgivning fra en web-marketingmand. En lille forretning som min, kan desværre ikke bære at lægge opgaven ud - så jeg er virkelig taknemmelig.

Jeg går i gang med det samme. Noget af det kan ordnes nu og her; andet tager lidt længere tid.

Endnu en gang tak.

//Steffen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:17

Hej Steffen

Tak for det.

Det har jeg fuld forståelse for - det er også derfor jeg gør det Wink

Det er bare en god fornemmelse at kunne hjælpe hvor jeg kan.

Jeg siger ikke, at du med dette lige pludselig opnår fantastiske resultater; men hvis du bare kan begynde at få nogle salg hvor du ikke taber penge på salget, så er der noget at optimere ud fra.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)