Hej alle, som gider læse det her. Jeg er forfatter og har mit eget e-bogsforlag til udgivelse og salg af egne spændingsromaner. Aktuelt har jeg mulighed for at sælge min debutroman, som udkom i bogform i 2005. Men flere kommer til. Okay, jeg er ikke helt ung længere, så der er sikkert meget, jeg ikke forstår udi den digitale verden, men det her er en gåde. Alle, jeg spørger, siger, at min lille webshop er flot og indbydende. Men de er på den anden side alle sammen enten venner eller familie, så de er vel ikke helt uvildige i deres vurdering. Noget galt må der dog være, for det går ikke specielt godt - mildt sagt. Det overstiger dog min evner at finde ind til problemets rod. Jeg kan vitterligt ikke gennemskue, hvad jeg gør forkert. For mig ser sagen således ud: 1) Jeg sælger en spændingsroman, som har fået gode anmeldelser, og den kan downloades til langt under en tiendedel af boghandlerprisen. Og den sælges faktisk stadigt hos Gyldendal. 2) Jeg er ikke nogen SEO-haj - snarere det modsatte, hvis sådan noget findes - så jeg skaffer trafik til siden gennem Adwords - og det går helt fint med det. 3) Jeg opnår et fornuftigt antal klik på relevante søgeord. 4) Men min afvisningsprocent er over 50% 5) Der er ikke en eneste, som har købt bogen. Jeg har brug for noget uvildig kritik; nogle neutrale øjne, som måske kan pege mig i den rigtige retning. Så jeg tænkte, at der måske var nogle andre fra Amino-netværket, som kunne give mig lidt feed-back. Måske er det for meget forlangt, af mennesker men ikke kender, men jeg vil være meget taknemmelig for alle former for ris eller ros. Ellers kommer jeg ikke videre - og det vil jeg absolut være ked af. Shoppen kan besøges på: http://www.heecon-e.dk På forhånd tak! |
Hej Steffen.
Det er absolut ikke for meget forlangt - det er dét vi er her for
Du skriver, at der ikke er en eneste, der har købt - ud af hvor mange besøgende?
Kan du komme med eksempler på det, du selv opfatter som de mest relevante søgeord?
Hvor mange søgninger er på disse ord og hvad er typiske klikpriser?
Sæt størrelsen af bogomslaget ned til mellem halvdelen og 2/3 af nuværende størrelse.
Sæt fontstørrelsen op med 2.
Tag HELE anmeldelsen og indsæt den i stedet for uddraget,
Du har en knap, der heller Køb - men du køber ikke ved at trykke på knappen.
Fjern den ligegyldige side, hvor man kun kan vælge betaling på een måde og leveringsform på een måde.
Når man klikker på betalingsbetingelser, åbnes en ny side op i et fuldt nyt vindue. Hvis folk ikke er super opmærksomme, opdager de det ikke og er nu låst da de ikke tror, at de kan komme tilbage til betalingsflowet.
Jeg er ikke gået længere i betalingsflowet end hertil.
Venlig hilsen,
Christian