Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg mig en Konge Blog !

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg længe gået med tanken om at starte min egen blog, men har været itvivl om jeg er interessant nok + om den tid jeg investerer vil blive tilbagebetalt.

Jeg tænker at min blog skulle omhandle sportmanagement indenfor fodbold, da det er et emne som jeg ved ufattelig meget om, taget min alder i betragtning. Udover har jeg undersøgt, at der ikke er nogen konkurrence indenfor området.

Jeg siden kommet frem til den konklusion, at bloggen skal være på engelsk da markedet er langt større, og jeg taler sproget flydende, så ingen problem. Hernæst tror jeg heller ikke markedet i Danmark er særlig stort.

NU KOMMER MIT SPØRGSMÅL

Hvor meget tror I at jeg vil kunne tjene på bloggen?

Hvordan skal jeg starte den op?  Skal jeg eks. bruge Google's gratis blog system? eller få nogle andre til at lave den?

Mine krav til bloggen er:
*Nem af redigere
*Pænt design
*videooploading funktion - måske med mulighed for at vise en reklame inden min video.
*Salgsmodul - Jeg forestiller mig at omtale mange fagbøger på bloggen, og dem ville jeg gerne have  andel af deres salg. Så affiliate til Amazon.

Håber at der er nogle, som kan skubbe mig lidt igang:)

Allerede tak,

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:09

Hvis du vil i gang med projektet, så gør det ordentligt fra start. Få lavet en lækker blog, og tag den tid det tager.

Kig evt. på http://blogeksperten.dk/ - ejeren er også på Amino.

Indtjeningspotentialet er uendeligt stort, men der skal arbejdes for det!

Har du erfaring med SEO? For uden at have undersøgt markedet, tænker jeg at der findes en del blogs omhandlende fodbold på engelsk, så det er ikke nok at have en fin blog, den skal jo også kunne findes i søgemaskinerne.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 17:18

Hej Rommy

Helt enig i at tingene tager tid.

Hernæst kender jeg også blogeksperten, men har lidt en idé i hovedet om at de er dyre..
- sorry Kristoffer

Nej, jeg har ikke erfaring med SEO - men det var min tanke at overlade det til andre..

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 17:29

Hvad ville sådan en blog koste at lave?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 17:35

Jeg ved faktisk ikke hvad det koster hos Blogeksperten, men du må jo sende dem en besked.

Hvis du virkelig brænder for projektet, og er super dygtig til at skrive teksterne, kunne du evt. lave et partnerskab med en der har forstand på SEO. Så du leverer indhold, og så får du en partner til at levere SEO og i kan dele indtægter mellem jer.

Blot et forslag, men du skal vide at SEO er uhyre vigtigt i sådan et projekt, og det koster altså en del Smile

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 18:00

Hvad er dine erfaringer med google blogger ?

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 20:27

Plus - Kan man selv ligge en reklame ind før sine videoer?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:07

Manageren:

Hej Rommy

Helt enig i at tingene tager tid.

Hernæst kender jeg også blogeksperten, men har lidt en idé i hovedet om at de er dyre..
- sorry Kristoffer

Nej, jeg har ikke erfaring med SEO - men det var min tanke at overlade det til andre..

Hi Manageren,

I can see that you  are guessing  that Kristoffer is maybe too expensive what is your budget?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har svaret din mail Peter.

Mulighederne er store med en blog, men det er ikke en hurtig "money maker". Dog kan det på den lange bane kan den blive utrolig værdifuld for din forretning. 

Jeg synes ikke selv jeg er dyr, men selvfølgelig er jeg ikke den billigste. Du kan evt. se mine udtalelse hvor flere nævner at de synes de fik meget for pengene http://blogeksperten.dk/det-siger-kunderne/ :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)