Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byg mig en Konge Blog !

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et spørgsmål fra en nysgerrig: Nu har jeg efterhånden læst mange indlæg om at få lavet hjemmesider/blogs o.a. - hvorfor er der næsten ingen, der interesserer sig for indholdet men mere for moduler, annoncer, viderestilling mm. I min verden er det indholdet, som er det vigtigste - er jeg håbløs gammeldags? Har jeg ikke forstået konceptet? Eller?

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:55

Jeg kunne ikke være enig!

Håber alligevel at jeg fremstår som en der har noget på hjertet(indhold), men offentligt har erkendt, at jeg har brug for hjælp til opsætning:)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 22:58

Hey Frederik

Kan du fortælle mig lidt mere om, hvorfor du mener at jeg burde bruge Wordpress?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:03

Hvis jeg må tillade mig at svare for Frederik, så er der mange fordele ved Wordpress.

1. Det er utroligt brugervenligt - næsten ligesom at skrive i Word

2. Det er på dansk

3. Det er nemt at tilføje plugins (En masse mini-tjenester, som gør din side mere brugbar)

4. Der findes utroligt mange forskellige temaer

5. Mange firmaer er vant til at arbejde med Wordpress. Derfor kan du hurtigt finde kompetente folk, som kan hjælpe med et unikt design eller decideret markedsføring - bl.a. i form af SEO.

Jeg har efterhånden prøvet en del forskellige CMS-systemer, men Wordpress er klart det nemmeste at arbejde med, og så indeholder det altså også et væld af muligheder.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:06

Marianne H:

Et spørgsmål fra en nysgerrig: Nu har jeg efterhånden læst mange indlæg om at få lavet hjemmesider/blogs o.a. - hvorfor er der næsten ingen, der interesserer sig for indholdet men mere for moduler, annoncer, viderestilling mm. I min verden er det indholdet, som er det vigtigste - er jeg håbløs gammeldags? Har jeg ikke forstået konceptet? Eller?

Du er slet ikke gammeldags i din tankegang, Marianne. Du har helt ret, men mange tager det nok for givet, at indholdet skal være af høj kvalitet, selvom det ofte kræver mere end de fleste har forberedt sig på.

Men hvis du kigger på Managerens profil, så kan du se, at han har oplevet en masse i en ung alder, og derfor er jeg ikke i tvivl om, at han er en mand, som har en masse at byde ind med, hvis han får din egen krog på nettet :-)

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:10
..
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 23:15
Hej Manageren,
Du er hjertens velkommen til at kigge ind hos http://wimbo.dk - Vi hjælper dig gerne.

Mvh. Christian J.

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:41

Vil lige bakke op om Casper & Frederik. Kan absolut ikke se grunden til ikke at vælge Wordpress når det har alt du efterspørger til rådighed gratis. Derudover kan du sidenhen spare mange penge når du kommer i tanke om en tilføjelse du skal have på siden, hvor du så i stedet for at skulle bruge penge på en programmør etc. selv kan gå ind og tilføje det ved 2-3 klik. 

Derudover er wordpress så fleksibelt, så du kan få en wordpress blog der ligner alt andet end wordpress - hvis det vel og mærke var problemet :-) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 23:46

Er der slet ikke nogen der kunne fortælle mig om deres erfaring med Google Blogger?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:50

Manageren:

Er der slet ikke nogen der kunne fortælle mig om deres erfaring med Google Blogger?

Jeg har desværre ingen erfaring med deres løsning. Er det en løsning, du har fået anbefalet, siden du fremhæver den?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)