Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til website... wauww.dk

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lidt konceptet - som forbruger. Men som potentiel "business" kunde har jeg godtnok svært ved at se hvordan jeg skal kunne få det til at hænge sammen. 

Hvordan skal en elektronik eller computerforretning skære 50% af den vejledende udsalgspris når det ikke engang er dækket af avancen? Hvordan skal konceptet være en god forretning for virksomheder hvor tilbuddet giver underskud pr solgt vare? 

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:53

Mange af vores henvendelser giver kritik af at det er svært at give 50%... Det er måske ikke så hensigts mæssigt at give som it-butik men som butik der sælger f.eks. hårpleje eller i den dur, burde det ikke være noget problem. Jeg vil dog gerne tage kritikken til mig og høre jeres mening for hvor meget ville sætte jeres produkter ned i % hvis i skulle benytte os...

Der skal jo være noget at spare, for er der jo ikke nogen idé i det fra vores modtagere.

Men kom gerne med eksempler på hvad i vil sætte jeres produkter ned med for at prøve vores service, så kan det være at vi må gå væk fra min. 50% men ned til min. 25%.

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:24
Ingen der kan komme med lidt svar på overstående?

Mvh
Lasse
Side 4 ud af 4 (33 indlæg)