Jeg kan se du allerede har lavet noget om, og det har givet en kæmpe forskel. Jeg vil anbefale dig at lave nogle splittest af designet, for at finde ud af hvad der virker bedst.
Jeg har kigget lidt videre til dit checkud flow, og undrer mig lidt over:
1. Opret konto eller login
Det første jeg tænker er SKAL man oprette en konto? Det vil jeg ikke.. (væk)
Bagefter kan jeg godt gætte at "Hurtig kasse" er uden at oprette en konto, men hvor mange når at klikke væk inden de gætter det?
Jeg tror jeg ville bytte om på placeringen af hurtig kasse, og log in. De returnerende kunder der allerede har en konto skal nok finde den i bunden.
2. Under kundeoplysningerne har du et valgfelt der hedder "mr" / "mrs"
Hvorfor? Det er en unødvendig oplysning, som i øvrigt giver en forkert fejlmelding hvis den ikke bliver udfyld.
3.Betalingsmetode
Her tror jeg du mister rigtigt mange, fordi du ikke har gjort det tydeligt at du modtager dankort, visa, master osv.
Jeg ved godt at det kan man gøre via paypal, men gør dine kunder det?
Jeg tror du vil kunne rede rigtig mange kunder på at gøre mere opmærksom på det.Lav f.eks. en knap med dankort-logoet og lad den pege til den samme side.
jeg håber du kan bruge lidt af det :O)