Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor starter projektet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :-)

Jeg har i længe observeret rigtig mange emner og debatter her på Amino.

Det slog mig at der ikke rigtig er nogle konkrete handlingsplaner guide for hvor man starter mit sit eventuelt projekt.

Jeg er rigtig intellektuel og prøver at følge så godt med som muligt da det interesserer mig utroligt meget og, på længere sigt har jeg også i sinde at arbejde med affiliate.

Jeg er er ung og dum som man siger Big Smile

Så mit spørgsmål er helt konkret - hvordan starter jeg? hvor starter jeg?

Håber i kloge Amino'er kan hjælpe mig.

Mange tak.

- Martin

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:25

Hej, Martin.

Jeg vil råde dig til først at sætte dig ned og skabe dig nogle tanker; hvad er du god til? Hvad interesserer dig?

Lad os taget et eksempel:
Du spiller fodbold i fritiden.
Kan godt lide at lave hjemmesider.
Ergo - har jeg lyst til at lave en fodboldhjemmeside?

Nu er der jo i forvejen hundrede af hjemmesider om fodbold, men tag det blot som et eksempel.

Hvordan du starter er forskelligt mht. hvad du ønsker at starte, men jeg vil hjælpe dig let på vej her i starten, hvis du har brug for det. Du kan sende mig en PM her på Amino, så kan vi jo lige snakkes sammen :-)

Undskyld hvis indlægget blev lidt dårligt formuleret, men da jeg nåede halvvejs med indlægget, skulle jeg til at smutte - så resten må vi vel tage over besked, hvis det lyster.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:39

Hej Martin,

Vi har tidligere haft mange lignende tråde på Amino.

Jeg linker herunder til to, hvor jeg også giver mit besyv med:

Hvordan tager man springet?

Blive en rigtig iværksætter, starte noget stort!

Jeg håber, at det kan bruges. Ellers må du stille flere konkrete spørgsmål :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 19:29

Det vil også være en idé at finde ud af hvad der er interessant for folk på nettet. Hvad de søger på osv. og derefter finde et par af de ting du synes også lyder interessant og så lave sider som omhandler det. Så har du allerede den fordel at du ved at folk er interesseret jf. søgninger på google osv. - så er det bare at skabe mere opmærksomhed omkring din side end de andre!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 20:11

Tak for respons Sebastian.

Jeg ser måske lidt nemt på det hele og så dog ikke.

Tænker lidt at det må da være nemt at lave affilate marketing og så bare noget SEO på, punktum..

Og på den side synes jeg at det lyder for godt til at være sandt, det er hovedsageligt hvordan jeg pegler mig ordentligt ind på affilate marketing, da det nok skal være det første jeg skal have gang i.

Er det rigtig at affilate marketing er det 'nemmeste' at starte med?

Og hvordan pegler jeg mig ind på det?

___

Hvis jeg gerne vil have gang i en hjemmesideprojekt på et tidspunkt - hvad skal man tage højde for?

Har jo selvfølgelig godt forstået at der skal en hjemmeside til, men inden jeg begynder at købe hjemmesider og brænder en masse penge af vil jeg da lige være lidt mere service-minded! :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 20:18

Tak Casper Lohse! :-)

Faktisk lader jeg mig inspirere lidt af din iværksætter hjemmeside.

din Affilates hjemmeside er også kanon inspirerende :-)

Det er sådan noget i den retning jeg søger hen imod lige pt.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 20:38

Hej, Casper.

Du kan nå uendelig langt med internettet. Du skal bare åbne op, og hvis du sidder inde med et spørgsmål, så brug Amino til det, siden er her for - spørg, spørg, spørg!

Affiliate marketing er jo blevet så populært blandt virksomhederne, da de ikke mister penge, før de får noget selv. Hvis de nu betaler 10 kr. pr. lead(registrering i dette tilfælde), så betaler de kun når de får en registrering. Så de taber ikke noget, og det er derfor det er blevet så populært.
Hvis du har lyst til at prøve affiliate marketing af, synes jeg du skulle klikke disse links igennem punkt efter punkt:

1. 1. Hvad er affiliate marketing? Det er godt lige at vide konkret; hvad er det? Hvad går det ud på?
  2. 2. Martin Thorborgs interview med den 14-årige Simon Mørch. I dette podcast fortæller Simon om hvordan han tjente millioner på affiliate.
  3. 3. En lille side som hedder affiliatemarketing.dk.
Jeg har af disse 3 punkter dog kun hørt Martin Thorborgs interview med Simon Mørch, men det var også alle timerne værd.
De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 14:20

Mange tak Sebastian Soll.

Har fået en opfattelse af at før man sådan basalt kan begynde på udvikle sin egne evner inde for denne verden, vil det være bedst med en hjemmeside?

Hvis jeg så har fået en hjemmeside op kører... hvad så?

Så kommer de mere tekniske ting i forhold til affilate, såsom at finde en annoncører hop-link osv osv...

Hvordan ser processen ud når man er på det stadie? :-)

- Martin  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 20:25

Hold kæft en god E-bog Dennis! :-)