Hej Aminoer! :-) Jeg har i længe observeret rigtig mange emner og debatter her på Amino. Det slog mig at der ikke rigtig er nogle konkrete handlingsplaner guide for hvor man starter mit sit eventuelt projekt. Jeg er rigtig intellektuel og prøver at følge så godt med som muligt da det interesserer mig utroligt meget og, på længere sigt har jeg også i sinde at arbejde med affiliate. Jeg er er ung og dum som man siger Så mit spørgsmål er helt konkret - hvordan starter jeg? hvor starter jeg? Håber i kloge Amino'er kan hjælpe mig. - Martin |
Hej, Martin.
Jeg vil råde dig til først at sætte dig ned og skabe dig nogle tanker; hvad er du god til? Hvad interesserer dig?
Lad os taget et eksempel:
Du spiller fodbold i fritiden.
Kan godt lide at lave hjemmesider.
Ergo - har jeg lyst til at lave en fodboldhjemmeside?
Nu er der jo i forvejen hundrede af hjemmesider om fodbold, men tag det blot som et eksempel.
Hvordan du starter er forskelligt mht. hvad du ønsker at starte, men jeg vil hjælpe dig let på vej her i starten, hvis du har brug for det. Du kan sende mig en PM her på Amino, så kan vi jo lige snakkes sammen :-)
Undskyld hvis indlægget blev lidt dårligt formuleret, men da jeg nåede halvvejs med indlægget, skulle jeg til at smutte - så resten må vi vel tage over besked, hvis det lyster.
De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.