Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nyt sports site

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Kim du indikerer jeg har for mange bannere, er det forkert at have 5 bannere når amino har 17 som jeg talte i går? Du bruger jo gladeligt amino ikk?

Mr A. Der er også stor stor forskel på Amino og din HELT ny startede hjemmeside

Amino har fundet sted i meget længere tid og folk er mere tilbøjelige til at se igennem fingerne med bannere og reklamer. 

Det er ligesom store virksomheder med alt mulig andet - der er større plads til en fejl en gang i mellem. I forhold til en nystartet virksomhed, som har en så hård konkurrence som du har lige pt :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. A:

Kim, tak for svar

Jeg har jo netop i tidligere indlæg redegjort for på hvilke punkter dette software outperformer de normale live score sider du ellers finder på markedet. Mig bekendt viser INGEN andre livescore og statistik på danske 2. divisions kampe eller kvinders 2. division. Statistik programmet er meget mere omfattende end det du ellers ser. Der er dobbelt så mange kampe at vælge imellem som på andre sites og endeligt er der mulighed for kampnoter på de større kampe.

Så jo - jeg har et produkt der udmærker sig på visse punkter, og det er ret logisk opbygget hvis du tager dig tid til at sætte dig ind i det.

Kim du indikerer jeg har for mange bannere, er det forkert at have 5 bannere når amino har 17 som jeg talte i går? Du bruger jo gladeligt amino ikk?

Du siger sitet er fyldt med småfejl/mangler både teknisk og brugermæssigt, er det noget du vil uddybe?

God morgen,

Beklager jeg så ikke umiddelbart at sitet indeholdte resultater på som andre sites ikke gør. Så derfor; punkt 1) - Gør opmærksom på at sitet indeholder livescores som andre sites ikke gør. Skilt med det! "HEY SE HER. VI HAR livescore og statistik på danske 2. divisions kampe - det er der ingen andre der har!"

For the record; jet har intet imod brug af bannere. Noget skal financiere sådan et site. Bannere støjer meget, og når de tager så væsentlige pladser på sitet så 'vejer' de pludselig mere end det indhold der skal bære sitet. Min pointe er at man ikke skal gå på kompromis - specielt ikke som nystartet. Men bannere - helt sikkert. Brug det.

-----

Generelt

Sitet virker ufærdigt;

Logo - Boooooring.. Navnet er fedt og ligger op til meget mere lir. Se f.eks. disse:

Farverne på sitet og de feed hænger ikke sammen.

Hjørnerne på dine bokse har en anden baggrundsfarve end baggrund.

Whitespace of luft er forskellige størrelser, og ting flugter ikke.

Når man vælger et punkt i topnavigationen springer den lille indikator ikke med - dvs. er 'basket' valgt forbliver 'home' indikeret.

Dine BBC news tabs er vist ikke programmeret hensigtsmæssigt.

Ud med det babyblå og ind med en mere maskulin blå.

Brandingfeltet har ingen funktion? Det støjer lige som et banner. Giv det en funktion eller smid det ud.

Newstickeret på forsiden slider så hurtigt at man ikke kan når at læse mere end overskriften. Desuden er den hvid og kedelig og kunne godt bruge nogle sport-tilhørsindikatorer. Overskriften har samme farve som linket - hvilket er fint hvis man kunne klikke på den. Slideren bør stoppe ved klik på pilene. Man skimmer overskrifter når man læser nyheder - frem med overskrifterne. Større typer, lettere at læse - måske endda med versaler. Og så bør den virke mere integreret - måske fordi den ligger mellem bannerne at det virker usammenhængene. Hurtigt eksempel:

Røde streger er flugtstreger, grønne kasser viser luftforskelle, lilla kasser er dine bannere:

Der er ivørigt scrollbars på feeded - begge veje.

Som bruger ville jeg hurtigt finde et alternativ

-----

Feeded

Jeg går ikke ud fra at du kan pille for meget ved feeded så det undlader jeg at kommenterer mere på end at; det er gremt, uoverskueligt, proppet med unødvendige funktioner og ikoner, fyldt med 'advarsels/stop'-rød og iøvrigt forskelligt fra sport til sport. Det skal være mere indbydense, overskueligt og virke (påtrods af forskellige resultattavler) som om at det er lavet til dit og samme site.

Det er tidligt - beklager på forhånd med typos/vrøvlesætninger etc.

God mandag!

:) Kim

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:35

Tak for konstruktiv kritik...

Kan godt se nogle af dine pointer, synes måske det er mindre detaljer, men kan som sagt godt se pointen og vil tage det i betragtning når jeg laver nogle bettingrelaterede udvidelser (efter januar).

Et par af problemerne som news der kører for hurtigt, og de 3 ens bannere var jeg egenlig opmærksom på, men jeg løb tør for programmørtid, så det er nogle ting jeg kigger på i næste ombæring.

Det med kanterne ser værre ud når du sætter det op på den måde, men jeg kan da godt se at det må skære i øjnene på en designer som dig lol

Jeg synes selv at farve valget er behageligt at se på, så det vil jeg ikke ændre...umiddelbart.

God dag, og tak 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:49

Mr. A:

Tak for konstruktiv kritik...

Kan godt se nogle af dine pointer, synes måske det er mindre detaljer, men kan som sagt godt se pointen og vil tage det i betragtning når jeg laver nogle bettingrelaterede udvidelser (efter januar).

Et par af problemerne som news der kører for hurtigt, og de 3 ens bannere var jeg egenlig opmærksom på, men jeg løb tør for programmørtid, så det er nogle ting jeg kigger på i næste ombæring.

Det med kanterne ser værre ud når du sætter det op på den måde, men jeg kan da godt se at det må skære i øjnene på en designer som dig lol

Jeg synes selv at farve valget er behageligt at se på, så det vil jeg ikke ændre...umiddelbart.

God dag, og tak 

Hvad kunne gøre din siden anderledes end den anden der også har live statik fra super ligaen til 2 diversion , hvor siden er fuldstændig de samme data på .

En ide kunne være bloggen på siden , lave en wiki ord bog hvad betyder de forskellige ting , der skal lidt til for at slå en anden hvor  det er samme indhold på den anden side

Angående reklamer kan man købe amino.dk plus her på amino.dk , der er oveni unikt indhold på siden og den grad mange flere besøgene 

hvad og hvorfor skal jeg bruge din side, da den anden kan jeg oveni se det samme din også se alle kampe i hele verden med statik på 

det kunne være en ide med interview fra sports verden og hvad med få også 3 og 4 division med , derved rammer alle små byerne 

den spændende kampe hvem rykker hurtigste op 

hvad er din ide med siden, du må have noget viden du ønsker at videre formidle ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:04

Hej igen,

Det kan godt ses som mindre ting, men tilsammen giver det et ufærdigt og vaklende look. Finpudsning og generelt en god brugeroplevelse er det der skal holde på dine brugere (udover dine unikke resultater - som jeg jo synes burde være dit primære fokus). Jeg har fuld forståelse for at pengene kan være små i starten, men så er jeg af den overbevisning at man skal skære ned for ambitionerne og bygge fundamentet godt til at starte på. Så man har et stabilt udgangspunkt når der skal udbygges.

At det skærer mere i mine øjne end andres kan du også have ret i. Men det er ikke for sjov større og seriøse firmaerne bruger 100.000-vis af kroner på godt gennemarbejdet design. Og husk at design ikke bare er grafik... Du må da også kunne se forskellen selv - på fx livescore.in som Emil nævner?

Det er med bedste mening og altså ikke for at skyde dit projekt ned. :)

:) Kim

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:43

Mikael christiansen:

hvad og hvorfor skal jeg bruge din side, da den anden kan jeg oveni se det samme din også se alle kampe i hele verden med statik på 

det kunne være en ide med interview fra sports verden og hvad med få også 3 og 4 division med , derved rammer alle små byerne 

Jeg fandt ikke statistik på in siden men ok så har de præcis de samme kampe og BEGGE har statistik, det er bare et forskelligt setup. .in henvender sig til dem der kun vil koncentrere sig om få ligaer, mens scorehawk.com henvender sig til tradere der bruger hele markedet på betting børserne.

For mig der er semipro betfair trader giver det god mening den måde livescoren vises på på www.scorehawk.com netop fordi den er kronologisk og vises på samme måde som dagens kampe fra betfair, så kan jeg hele tiden overvåge markedet et par timer frem.

Der er jo allerede nyheder på sitet, jeg kan ikke begynde at lege journalist og bruge mange timer hver dag på, på at skaffe unikt materiale til et site der er helt nyt med få brugere og det er nok heller ikke en god ide med et forum som formenlig forbliver tomt. Er det nogle nyheder jeg kan få serveret gratis?

Det er jo DBU der laver livescore opdateringen for FIFA, så man kan kun købe livescore på de kampe hvor DBU har observatører med netadgang, det har de ikke til lavere liggende divisioner

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ville det være en god ide at lave en betting konkurrence på sitet som brugerne kan deltage i? Jeg tænker hvor brugerne kan vædde med point og give betting tips til andre brugere?

PS Jeg var helt uskyldig i det hacker angreb min side blev udsat for. Jeg har fået oplyst at det var et angreb på hoved serveren hos mit hostingfirma og at mange sites blev angrebet...håber jeg er tilgivet.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:19

Jeg synes at siden er lidt uoverskueligt, men om det er fordi jeg ikke har forstand på sportsstatistik skal jeg lade være usagt Cool

Derudover, så bliver jeg nød til at spørge om du har rettighederne til de billeder du viser af Messi m.fl? ellers så kan du godt få problemer.

Held og lykke med din side Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:16

Held og lykke med siden , tror dog ide med en blog på siden , da der lige nu kun er feeds på siden , det på grund der findes søgemaskiner der går efter om der er tekst på siden og der er ikke kun feeds på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:22
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 4 ud af 4 (39 indlæg)