Mr A. Der er også stor stor forskel på Amino og din HELT ny startede hjemmeside. Amino har fundet sted i meget længere tid og folk er mere tilbøjelige til at se igennem fingerne med bannere og reklamer. Det er ligesom store virksomheder med alt mulig andet - der er større plads til en fejl en gang i mellem. I forhold til en nystartet virksomhed, som har en så hård konkurrence som du har lige pt :-) |
Mr. A:Kim, tak for svar
Jeg har jo netop i tidligere indlæg redegjort for på hvilke punkter dette software outperformer de normale live score sider du ellers finder på markedet. Mig bekendt viser INGEN andre livescore og statistik på danske 2. divisions kampe eller kvinders 2. division. Statistik programmet er meget mere omfattende end det du ellers ser. Der er dobbelt så mange kampe at vælge imellem som på andre sites og endeligt er der mulighed for kampnoter på de større kampe.
Så jo - jeg har et produkt der udmærker sig på visse punkter, og det er ret logisk opbygget hvis du tager dig tid til at sætte dig ind i det.
Kim du indikerer jeg har for mange bannere, er det forkert at have 5 bannere når amino har 17 som jeg talte i går? Du bruger jo gladeligt amino ikk?
Du siger sitet er fyldt med småfejl/mangler både teknisk og brugermæssigt, er det noget du vil uddybe?
God morgen,
Beklager jeg så ikke umiddelbart at sitet indeholdte resultater på som andre sites ikke gør. Så derfor; punkt 1) - Gør opmærksom på at sitet indeholder livescores som andre sites ikke gør. Skilt med det! "HEY SE HER. VI HAR livescore og statistik på danske 2. divisions kampe - det er der ingen andre der har!"
For the record; jet har intet imod brug af bannere. Noget skal financiere sådan et site. Bannere støjer meget, og når de tager så væsentlige pladser på sitet så 'vejer' de pludselig mere end det indhold der skal bære sitet. Min pointe er at man ikke skal gå på kompromis - specielt ikke som nystartet. Men bannere - helt sikkert. Brug det.
-----
Generelt
Sitet virker ufærdigt;
Logo - Boooooring.. Navnet er fedt og ligger op til meget mere lir. Se f.eks. disse:
Farverne på sitet og de feed hænger ikke sammen.
Hjørnerne på dine bokse har en anden baggrundsfarve end baggrund.
Whitespace of luft er forskellige størrelser, og ting flugter ikke.
Når man vælger et punkt i topnavigationen springer den lille indikator ikke med - dvs. er 'basket' valgt forbliver 'home' indikeret.
Dine BBC news tabs er vist ikke programmeret hensigtsmæssigt.
Ud med det babyblå og ind med en mere maskulin blå.
Brandingfeltet har ingen funktion? Det støjer lige som et banner. Giv det en funktion eller smid det ud.
Newstickeret på forsiden slider så hurtigt at man ikke kan når at læse mere end overskriften. Desuden er den hvid og kedelig og kunne godt bruge nogle sport-tilhørsindikatorer. Overskriften har samme farve som linket - hvilket er fint hvis man kunne klikke på den. Slideren bør stoppe ved klik på pilene. Man skimmer overskrifter når man læser nyheder - frem med overskrifterne. Større typer, lettere at læse - måske endda med versaler. Og så bør den virke mere integreret - måske fordi den ligger mellem bannerne at det virker usammenhængene. Hurtigt eksempel:
Røde streger er flugtstreger, grønne kasser viser luftforskelle, lilla kasser er dine bannere:
Der er ivørigt scrollbars på feeded - begge veje.
Som bruger ville jeg hurtigt finde et alternativ
-----
Feeded
Jeg går ikke ud fra at du kan pille for meget ved feeded så det undlader jeg at kommenterer mere på end at; det er gremt, uoverskueligt, proppet med unødvendige funktioner og ikoner, fyldt med 'advarsels/stop'-rød og iøvrigt forskelligt fra sport til sport. Det skal være mere indbydense, overskueligt og virke (påtrods af forskellige resultattavler) som om at det er lavet til dit og samme site.
Det er tidligt - beklager på forhånd med typos/vrøvlesætninger etc.
God mandag!
:) Kim