Jeg ejer en blog som hedder HansenBlog, den kan du finde på www.newcashinc.com, men har faktisk ikke rigtigt fået noget ris og ros på den. Nu vil jeg høre hvad i mener om min blog.
Hvad syntes i sådan helt præcis, noget der mangler? Noget der er for meget? osv.
+ Er det proffesionelt eller uproffesionelt at have facebook på din side?
- Tak for hjælpen
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Ved der har været lidt spring omkring emnet på siden, men nu har jeg fået købt domæner til mine andre sider, så nu bliver den her, håber du vil give mig en chance til at bevis det.
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Hvorfor ligger "Hansensblog" på www.newcashinc.com og ikke på f.eks. www.hansensblog.dk ?? det giver ingen mening i min verden (ved godt at du startede newcashinc.com op under et andet koncept, og så bare genbruger, men det skaber forvirring.)
Derudover er siden meget standard WP, du dækker nogle områder som rigtig mange andre også dækker og dine indlæg indeholder ikke rigtig nogen viden som ikke er at finde her på amino.dk f.eks. Derudover kan dit theme godt bruge en oversættelse.
Når det så er sagt; så synes jeg at det er godt du trækker på dine egne erfaringer og fortælle hvordan du gør tingene; f.eks. dette indlæg: http://newcashinc.com/2011/09/20/projekt-voks/ selvom du måske brænder dine egne broer ved at fortælle hvordan du gør, så er det en måde at differentiere sig på.
Hvorfor står Hansen blog når domænet er et andet , det forvirre en, brug det domæne som siden omhandler eller du kunne lave et andet logo omkring hvad du skriver om hansen blog er ikke ret sigende da der ikke står noget om der siger hvorfor bloggen skal hedde dette
husk lav interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til under side der omhandler dette ord lige som amino.dk med sin wiki side det giver meget viden videre .
Titlen
Husk lav en lang sigende titlen der omhandler siden og husk brug gerne alle 67 tegn som google viser, gerne lige i titlen hvad tilbyder i forsiden titlen , hvad er dit kerne område.
Dog er dit emme meget spredt , men prøv at ramme med en sigende titlen .
Overskrifter
Husk hver siden brug H1 start ud med , og underemmer lav der h2 h3 h4 , det gør siden langt mere overskuelig søgevenlige
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows