Det er vinterhuer til børn på 3 og 8 år, jeg har brug for, så jeg må vente. Held og lykke med forretningen.
Michael
Hej Michael.
De onesize jeg har burde passe din ældste på 8 år. Men desværre nok ikke den mindste. Det er noget jeg får senere, forhåbelig .. Men ikke sikkert jeg når det i år :)
Har fået en del ordre igennem dette fantastiske tilbud jeg har tilbudt jer Aminoer .. Og vil blot sige tusind tak til alle der har købt :) Registrede brugere og tilfældige besøgende, som er landet forbi og benyttet sig at mit tilbud :)
Og selvfølgelig tak, til jer der har læst med, delt stjerner osv osv :)
Personligt har jeg selv en del forsendelser som maxibrev (via frankeringsmaskine). Ud af 300 forsendelser har jeg cirka 1 som aldrig dukker op.
Det var godt nok ikke ret meget, har regnet lidt på mine forsendelser og ca 5% af dem dukker aldrig op. Jeg sender med Post Danmark Maxibrev. Jeg syntes det er temmelig meget at jeg skal budgettere med 5% fordi PostDK ikke kan finde ud af at aflevere en pakke/brev.
Jeg har ligeledes opgivet at melde dem bortkommet på deres hjemmeside, da jeg føler det er spild af tid. Tror du skal være rigtig glad for din 1 ikke dukker op ud af 300 forsendelser.
Kunne selvfølgelig sætte prisen op på mine varer, men syntes ikke mine kunder skal betale for PostDK`s elendige service.
Mit gennemsnitssalg pr kunde er på 90 Kr incl moms.
Det var godt nok ikke ret meget, har regnet lidt på mine forsendelser og ca 5% af dem dukker aldrig op. Jeg sender med Post Danmark Maxibrev. Jeg syntes det er temmelig meget at jeg skal budgettere med 5% fordi PostDK ikke kan finde ud af at aflevere en pakke/brev.
Hej Frank.
Siden åbning af min shop, har jeg snart sendt ca. 600 forsendelser ud med Maxibrev og ikke 1 er forsvundet. Dog har jeg fået en 5-6 pakker retur, hvor køber var "ukendt" på adressen.
Jeg går meget op i forsendelsen skal være pæn, flot og i god emballage, samt købers navn, adresse osv står tydeligt.
Men 7,9,13 er alle mine pakker landet hos køberne uden problemer. Og håber gerne det fortsætter sådan :)
Men ja, det er trist 5% forsvinder, det sku ikke sjovt ..
Siden åbning af min shop, har jeg snart sendt ca. 600 forsendelser ud med Maxibrev og ikke 1 er forsvundet. Dog har jeg fået en 5-6 pakker retur, hvor køber var "ukendt" på adressen.
Hej Martin.
Det er godt nok imponerende, da er jeg da glad for på dine vegne :-) Ved ikke helt hvad årsagen kan være. Jeg gør selv en dyd ud af indpakningen, jeg sender alle forsendelser i hvid bobleplastkuvert med kundens adresse printet ud på en labelmaskine (ivørig en ret lækker labelmaskine, Brother ql-500 model)
Selvfølgelig får jeg selv nogle forsendelser retur da adressen er ukendt eller fået en forkert adresse af kunder, jeg sender blot en ny til kunden uden at opkræve ekstra porto.
Nå men jeg kan ikke stille så meget op andet end at håbe den statistik på 5% (det er 1 ud af 20 forsendelser) bliver reduceret yderligere.