Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det blevet koldt i Danmark - Har du husket hovedbeklædning? :)

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det kan du tro. Der ryger en bestilling over disken nu på et par stk Smile takker.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:08 | Låst

Hej Daniel.

Det er jeg glad for at høre. Jeg siger tak for ordren, den vil ryge afsted til dig idag :)

Håber din kæreste bliver glad for huerne. Hav en god dag.

Med venlig hilsen
Martin Jensen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:51 | Låst

Hej Daniel.

Den er hermed afsendt :)

Mvh.
Martin

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:06 | Låst

Hej Martin. Tænkte på hvordan du kan sende for 16 kr? Du sender bare med alm. porto?

Har du opdaget kunder klaget over pakken ikke var kommet frem osv?

Hvad gør du i disse situationer? Du vil jo aldrig kunne bevise kunden har modtaget?

Lige et spørgsmål på sidelinjen :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:24 | Låst

Selvom jeg ikke hedder Martin, så tillader jeg mig lige at smide noget input ind :-). Personligt har jeg selv en del forsendelser som maxibrev (via frankeringsmaskine). Ud af 300 forsendelser har jeg cirka 1 som aldrig dukker op. Når det sker sender jeg nogle nye vare afsted, uden yderligere spørgsmål. Det er selvfølgelig surt, men omvendt, så er produkterne også prissat, så sådanne udgifter kan dækkes. Hvis det en dag bliver muligt at sende forsikrede/sporbare breve, for ca. samme pris som alm. breve, så ville det heller ikke betyde noget. En anden fordel ligger nemlig i, at der ikke behøves en modtager til at kvittere for forsendelsen. Det ved jeg der er mange som er glade for :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:33 | Låst

Richard:

Hej Martin. Tænkte på hvordan du kan sende for 16 kr? Du sender bare med alm. porto?

Har du opdaget kunder klaget over pakken ikke var kommet frem osv?

Hvad gør du i disse situationer? Du vil jo aldrig kunne bevise kunden har modtaget?

Lige et spørgsmål på sidelinjen :)

Som Casper nævner, så sender han også mange pakker som Maxibrev og dette gør jeg også. En forsendelse for en hue koster 16,- kr. en kasket koster 25,- kr. Men uanset hvad, så betaler kunden 16,- kr. i fragt, jeg betaler selv det resterende.

Pakkerne sendes som pakker/brev, som kaldtes Maxibrev førhen, men er lavet om til brev. Dette er klart den billigste løsning for mig, da mine produkter ikke koster særlig meget. Jeg har sendt mere end 500 pakker/breve de 12 mdr. jeg har været igang og har endnu ikke oplevet en pakke er forsvundet. Så jeg er yderst tilfreds med PostDanmark. 7,9,13 for det fortsætter godt :)

Hvis vælger at stole på kunden, og hvis hvis en kunde påstår han ikke har modtaget sin pakke, må jeg levere en ny til ham. Dog kan jeg vælge at sende den i "forsikret" tilstand, så jeg er sikker på denne kunde får sin varer. Dette er en udgift jeg må tage på egne skuldre, hvis det sker. Men indtil videre, går altid super godt :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:38 | Låst

Casper Schneidereit:

Selvom jeg ikke hedder Martin, så tillader jeg mig lige at smide noget input ind :-). Personligt har jeg selv en del forsendelser som maxibrev (via frankeringsmaskine). Ud af 300 forsendelser har jeg cirka 1 som aldrig dukker op. Når det sker sender jeg nogle nye vare afsted, uden yderligere spørgsmål. Det er selvfølgelig surt, men omvendt, så er produkterne også prissat, så sådanne udgifter kan dækkes. Hvis det en dag bliver muligt at sende forsikrede/sporbare breve, for ca. samme pris som alm. breve, så ville det heller ikke betyde noget. En anden fordel ligger nemlig i, at der ikke behøves en modtager til at kvittere for forsendelsen. Det ved jeg der er mange som er glade for :-)

Hej Casper.

Jeg har lige sendt dig en mail, håber dette er iorden. Ang. frankeringsmaskine.

Kunne ikke sende privat besked til dig.

Martin

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 14:01 | Låst

Martin Jensen:

Takker! Jeg er sikker på at hun bliver meget glad - hun ville have dem sidste år, men fik dem aldrig købt. Nu har jeg lige fået et par points Wink

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:22 | Låst

Daniel Dipo:

Martin Jensen:

Takker! Jeg er sikker på at hun bliver meget glad - hun ville have dem sidste år, men fik dem aldrig købt. Nu har jeg lige fået et par points Wink

Det lyder godt :) Hehe!

Hav en kanon uge.

Mvh
Martin

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 21:01 | Låst

Martin Jensen:
Det lyder godt :) Hehe!

Hav en kanon uge.

Tak og i lige måde - og PS: det skal lige fortælles at varen er modtaget og produktet er SUPER og lige det hun ledte efter! Tak Martin Smile

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)