Hej Kim Vi er vel begge enige om at for at lave et forsøg der viser at Google kun kan opdage Cloaking efter en anmeldelse så er det nødvendigt at vide om en anmeldelse er foretaget eller ej. At du bliver opdaget efter noget tid, kan selvfølgeligt skyldes at Google er blevet klogere eller at der er tale om forskellige niveauer at crawle en side på, og at disse niveauer eksaleres med tiden. Det kan godt være at min naturvidenskabelige baggrund, skinner igennem men de forsøg du har snakket om indtil videre har ikke skyggen af chance for at vise noget om hvad der skal til for at opdage cloaking. Min opfattelse om at det kan opdages maskinelt, kommer dels fra en forståelse af algoritmer og at jeg engang har læst en bog af nogle SEO eksperter, der mente sig sikre på at Google kunne opdage Cloaking maskinelt. Men selvom det var nogle folk, med imponerende baggrunde, der sandsynligvis har brugt en stor del af deres karrierer på at lege med Google, så er det selvfølgeligt ikke nok til at udgøre et bevis. Iøvrigt er dit argument om at man ikke kan lave så meget indhold i Flash, som i Html forkert. Der er intet der hindre I at putte ligeså meget indhold i en Flash-fil som i en Html-fil. Hvilket også gør at det følge at hvis du mener Google vægter den bagvedliggende Html-fil, ligeså højt som en almindelig Html-fil, så må Flash være ligeså velegnet til SEO som Html er. Men du skriver jo at det ikke er tilfældet. Så der er ihvertfald en logisk kortslutning i din argumentation. Hvis dette ikke skal være tilfældet skal du bare vise at man ikke kan putte samme indhold i en Flash-fil som i en Html-fil, og det vil jeg gerne se :-) |
Lundsby, der er egentlig ikke så meget at diskutere så længe du ikke kan læse hvad jeg skriver, og kun vil eller kan læse det du vil læse.
Du kender åbenbart intet til mig, min baggrund, min viden, min erfaring eller for den sags skyld mine holdninger og meninger, og hvordan jeg er kommet frem til dem... og det er endda selvom vi har diskuteret sammen rigtig mange gange, og jeg har skrevet enormt meget her på Amino især om SEO.
Så gider egentlig ikke diskutere med dig før du i det mindste læser mine indlæg som de er skrevet, da alt andet er spild af tid for mig.
Men en sidste ting, jeg har ikke sagt at man ikke kan, jeg har sagt at man typisk ikke vil putte så meget indhold i en flash. og at det blandt andet er derfor flash og SEO ikke går hånd i hånd. Læs det jeg skriver frem for at begynde at diskutere noget som jeg hverken har sagt eller mener.
MVH Kim